René, waarom heb je niet gereageerd op deze fantastische weblog?quote:
De beker boeit niemand, PSV verloor van een club uit de Jupiler League, dat zegt genoeg dusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Of als PEC de beker zou winnen tegen ajax en de uitslag 5-1 zou worden
Echt? Wow, dan valt het nog wel mee.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René, waarom heb je niet gereageerd op deze fantastische weblog?
Steuntje in de rug voor VI
Je wordt nog genoemd in het artikel.
Weet je nog? De 4-4-2 tactiek van Koeman.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt? Wow, dan valt het nog wel mee.
Ik probeer het wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterlijke jankbek zal het wel weer verwijderd hebben met z'n dikke kop.
Was dat met die rode kaart voor vermeer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je nog? De 4-4-2 tactiek van Koeman.
ja vasion, dat zeg jij nu wel, maar als je een rechtsback bent dan kun je natuurlijk nooit bij ajax keepen, en andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Heb je ooit overwogen om bij Studio Voetbal aan te schuiven?
Eigenlijk had ik die lieve en volslanke jongen via DM gewezen op de filmpjes en de suggestie gewekt of hij een blog er aan kon wijden en en passant jou voor de film kon uitnodigen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterlijke jankbek zal het wel weer verwijderd hebben met z'n dikke kop.
Jazeker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was dat met die rode kaart voor vermeer?
B, was toen overigs gewoon terecht rode kaart. Doorgebroken speler, ajax scoorde toen wel 2 minuten daarnaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
Weet je wie er toen scheidsrechter was?
A. Pieter Vink.
B. As Nijhuis
C. Roelof Luinge
nou nou nouquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
Achenteh en Wallace kunnen er godverdomme geen kankermoer van
Dat is mooi.quote:
Nee, Paul is toch echt dik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die lieve en volslanke jongen via DM gewezen op de filmpjes en de suggestie gewekt of hij een blog er aan kon wijden en en passant jou voor de film kon uitnodigen.
Uhh, jij kent Dirk Kuijt niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
ja vasion, dat zeg jij nu wel, maar als je een rechtsback bent dan kun je natuurlijk nooit bij ajax keepen, en andersom natuurlijk
Is wat voor ajaxquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Alleen zie ik dat Slagveer heeft gescoord. Die kan er niks van en zal onterecht weer lof krijgen.
Stijn doet nooit iets per ongelukquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn doet nooit iets per ongeluk
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.quote:
Misschienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.
Wat een onzin, alsof Dirk de gangmaker bij, zeg, Inter zou kunnen zijn. Je moet een gekocht werkpaard niet in de bek kijken, Studio Voetbal is van een heel ander niveau en Dirk weet dat.quote:
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
Morgen trouwens ook Nac-Willem II
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
bijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
pics van je wasbordquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.
Nee, ik heb werkelijk een schitterend lichaam.
Misschien moet je er eens op uit dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.
Nee, ik heb werkelijk een schitterend lichaam.
Ik hoorde een heleboel knallen van de week, vuurwerk op het veldquote:
Ja, ik ga foto's van m'n buik op een forum zetten.quote:
Pak vaak zat een film.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens op uit dan?
Filmpje pakken wellicht?
mad?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
Wissel maar de hele defensie, Bosz. Godverdomme stelletje mongolen
Vitesse speelt doordeweeks nog tegen FCquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt afgeslacht.
En wij gaan er weer 3 á 4 nul van verliezen.
En Stijn die dit onderstreept en vervolgens suggereert dat Bosz misschien De Boer wel op kan volgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef Tchock het volgende:
2-0 Heerenveen. Ik heb nu al zin in Bosz die zegt dat ze prima gespeeld hadden en het voetbal echt het probleem niet is.
Elke week weer hetzelfde. Man man man man. Iemand moet Bosz eens flink door elkaar schudden en vertellen dat voetbal een sport is waarbij je doelpunten moet maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Stijn die dit onderstreept en vervolgens suggereert dat Bosz misschien De Boer wel op kan volgen.
What the fuck. Na het plaatsen van deze post ga ik naar Tweetdeck toe.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Steek je ringvinger op als jij ook winst voor Heerenveen had voorspeld in de VI Toto.
twitter:ADODenHaag twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 20:37:08Op de laatste training voor Go Ahead Eagles uit heeft Mathias Gehrt een ringvinger gebroken. Hij zit zondag niet bij de selectie #gaeADO reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck. Na het plaatsen van deze post ga ik naar Tweetdeck toe.
Ik lees:twitter:ADODenHaag twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 20:37:08Op de laatste training voor Go Ahead Eagles uit heeft Mathias Gehrt een ringvinger gebroken. Hij zit zondag niet bij de selectie #gaeADO reageer retweet
![]()
![]()
![]()
alleen psv pec en ajax scoren meer dan vitessequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke week weer hetzelfde. Man man man man. Iemand moet Bosz eens flink door elkaar schudden en vertellen dat voetbal een sport is waarbij je doelpunten moet maken.
Dirk kan op elke positie, dus waarom zou hij geen plaats kunnen nemen bij Studio Voetbal?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof Dirk de gangmaker bij, zeg, Inter zou kunnen zijn. Je moet een gekocht werkpaard niet in de bek kijken, Studio Voetbal is van een heel ander niveau en Dirk weet dat.
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
alleen psv en ajax scoren meer dan vitesse
Nee. Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie overigens dat Tweetdeck een retehandige site is?
Tong kijkt morgen over je schutting.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
tong is ontevreden over de moderatie van johannes.
Gras is groenquote:
Die ging al met de winst van PSV op Cambuur toch?quote:
Omdat iedereen om onduidelijke redenen denkt dat Vitesse goed kan voetballen en ze door pure pech niet derde staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom voorspelde je winst voor Vitesse=
Ooooh snap.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ging al met de winst van PSV op Cambuur toch?
VI TOTO deed niet aan Cambuur v PSV.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
VERDEDIG HEM NIETquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI TOTO deed niet aan Cambuur v PSV.
Kijk de feiten er maar op naquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat iedereen om onduidelijke redenen denkt dat Vitesse goed kan voetballen en ze door pure pech niet derde staan.
huh?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn beter natuurlijk, duh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom voorspelde je winst voor Vitesse=
Daar ging het mij niet eens om.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat iedereen om onduidelijke redenen denkt dat Vitesse goed kan voetballen en ze door pure pech niet derde staan.
Nee?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al zijn nutmeg van vandaag gezien? Bohhhhhhhhhh
Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dordrecht wacht op haar eerste thuisoverwinning?
quote:
Wist je dat "FC Dordrecht" nog nooit een Eredivisiewedstrijd heeft gewonnen in eigen stadion?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dordrecht wacht op haar eerste thuisoverwinning?
Bedankt dat je FC Dordrecht tussen aanhalingstekens hebt gezet, nu weten johannes_vermeer en ik dat je het figuurlijk bedoelt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat "FC Dordrecht" nog nooit een Eredivisiewedstrijd heeft gewonnen in eigen stadion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |