neequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:23 schreef Shreyas het volgende:
Ja, als PSV dit soort uitwedstrijden wint dan zullen ze wel kampioen worden.
Kun je niet zo zeggen. Veel, zo niet alles, hangt af van de intentie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:23 schreef Shreyas het volgende:
Ja, als PSV dit soort uitwedstrijden wint dan zullen ze wel kampioen worden.
Ik ben uiteraard afgehaakt toen mijn eigen club begon. Maar alsnog, drie punten is drie punten en dat ging volgens jou niet gebeuren.quote:
Die zie ik nog wel eerde kampioen worden dan Feyenoord ja.quote:
Klopt, maar het was ook geen makkie zoals iedereen riep.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard afgehaakt toen mijn eigen club begon. Maar alsnog, drie punten is drie punten en dat ging volgens jou niet gebeuren.
Nee, ik zei dat PSV ''gewoon'' zou winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, maar het was ook geen makkie zoals iedereen riep.
Ik zei alleen dat PSV ging winnen en dat Cambuur belabberde statistieken heeft tegen de topclubs.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moeten we nutwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 20:24:41Ivm heuglijke familieverplichting einde berichtgeving voor vanavond. Adios reageer retweet
Nou ja, de aansluitingstreffer kwam zo laat dat de zege van PSV geen moment in gevaar is gekomenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw gaat bevallen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 20:24:41Ivm heuglijke familieverplichting einde berichtgeving voor vanavond. Adios reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat PSV ''gewoon'' zou winnen.
quote:
Ah jawel joh, Cambuur heeft geen kans gehad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, is van VI. Bevrijdingsfeest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw gaat bevallen.
lolquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, is van VI. Bevrijdingsfeest.
Oeioeioei, dit moet je niet zeggenquote:
zou zonde zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zijn ze binnen een paar jaar failliet.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan genieten van degradatievoetbal.
nacompetitie en dan door een fout in de laatste minuut van ten rouwelaar degraderen.quote:
Inderdaad.quote:
Afgelopen jaar was ook wel genot. Ajax dat Roda laat degraderen door NEC een gelijkspel te gunnen.quote:
Feyenoord - Rodaquote:
Mocht niet baten helaas, NEC degradeerde alsnogquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was ook wel genot. Ajax dat Roda laat degraderen door NEC een gelijkspel te gunnen.
NEC - Cambuur was ook een mooie.
Overigens 0-0 aan de Krommedijk bij rust.
Dit vind ik leukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nacompetitie en dan door een fout in de laatste minuut van ten rouwelaar degraderen.
Als Sparta had gepromoveerd, had ik er vrede mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mocht niet baten helaas, NEC degradeerde alsnog
Die hadden nu nog minder punten dan Dordrecht gehadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Sparta had gepromoveerd, had ik er vrede mee.
Nooit. Tien maal liever NECquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, als Ajax geen 12 punten haalt uit die 4 wedstrijden, dan wordt PSV kampioenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
31 januari PSV - Willem II
3 februari NAC - PSV
7 februari PSV - Fc Utrecht
25 januari Ajax - Feyenoord
1 februari Vitesse - Ajax
5 februari Ajax - AZ
8 februari GAE - Ajax
hmmm
die promoveren in geen 10 jaar. leuke jeugdopleiding trouwensquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |