SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is al jaren een enorm saaie club zonder enige interessante spelers, die met meer geluk dan wijsheid steeds maar in de eredivisie blijven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin zijn ze walgelijk? Het is meer dat het bestuur de club kapot maakt.
El Derbi Eindhovuhquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven in de eredivisie lijkt me wel wat.
Kan ik ook wel enigszins mee leven. Al zal ik NAC en Heracles in deze vorm ook niet echt missen dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
De Graafschap en Sparta voor Excelsior en Dordrecht, vervolgens de degradatieregeling afschaffen.
Natuurlijk niet. Het heeft om te beginnen al de accommodatie van het tot op het bot verpauperde stadion van FC Wageningen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven in de eredivisie lijkt me wel wat.
Veel Twentefans vonden nog niet zo lang geleden dat zij nu ook tot de topclubs in Nederland behoordenquote:
Ik zie op dit moment Marcelino Wunderlich.quote:
De Lama's?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment Marcelino Wunderlich.
Grappig typetje uit een programma wat GGMM echt leuk vindt.
Ik weet niet eens waar je het over hebt idioot.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment Marcelino Wunderlich.
Grappig typetje uit een programma wat GGMM echt leuk vindt.
Ja, dat is een typetje van Ruben Nicolaiquote:
Twente > Feyenoordquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Twentefans vonden nog niet zo lang geleden dat zij nu ook tot de topclubs in Nederland behoorden![]()
![]()
![]()
Shreyas begrijpt ook niet dat praktisch Schreuder de hoofdtrainer van FC Twente was in 2013/14quote:
Ja, Shreyas.quote:
Zuchtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer eens geen reet aan.
Toen Ruiz en Elia er speelden klopte dit ook wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Shreyas.
Maar het werd ook gezegd door mensen die zich doorgaans niet in elke post belachelijk maken.
Haha nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen Ruiz en Elia er speelden klopte dit ook wel.
Nouja, toen kon Feyenoord er gewoon geen reet van. Je wist alleen dat het nooit permanent zou zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha nee.
Kijk, dit is dus zo'n voorbeeld.
Nick Hofs heeft vandaag het VITESSE TANKSTATION geopend.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
Engelaar dichtbij de 1-0.
Wisten jullie dat Engelaar ooit een kopduel van Nick Hofs verloor? Voor meer #engelaarfeitjes kun je Stijn DM'en.
Dan was de bal waarschijnlijk tegen het dak aangekomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ow ow ow als Engelaar daar had uitgehaald ipv de bal een tikje te geven...
Ik zag het en heb vervolgens ''Hofsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nick Hofs heeft vandaag het VITESSE TANKSTATION geopend.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zag het en heb vervolgens ''Hofs'' gepost.
[ afbeelding ]
Hofs
NAC elk jaar laatste danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
De Graafschap en Sparta voor Excelsior en Dordrecht, vervolgens de degradatieregeling afschaffen.
3,5 miljoen voor een jonge speler betekent toptalent.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Corona nog wel, het supermegaüberwereldtoptalent.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3,5 miljoen voor een jonge speler betekent toptalent.
Hofsgodquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zag het en heb vervolgens ''Hofs'' gepost.
[ afbeelding ]
Hofs
Gelukkig is er nog de pabo reclame en burgers van de burger king.quote:
Engelaar eraf halen is een prima zet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sjongejongejonge Alfred lafbek, haal dan een verdediger van het veld.
Zucht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sjongejongejonge Alfred lafbek, haal dan een verdediger van het veld.
Nooit geweest ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramon Zomer is niet zo'n goede verdediger.
Hattrick Henk Veergod?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Volendam 0-5 voor bij Den Bosch, zo zo
Hoe doet Lurling het?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Volendam 0-5 voor bij Den Bosch, zo zo
Vrees dat hij alsnog naar Engeland gaat.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Kevin van Veen ook weer twee doelpuntjes, mag wel naar Cambuur.
Cas Peters ook gescoord. Weer veel leuk talent in de Jupiter League.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrees dat hij alsnog naar Engeland gaat.
Jammer dat GAE hem niet haalt want de spoeling is wel erg dun in de spitspositie. Schalk vind ik tot nu toe een enorme flop en Kolder is ook niet meer altijd fit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cas Peters ook gescoord. Weer veel leuk talent in de Jupiter League.
Heeft GAE daar het geld überhaupt wel voor?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat GAE hem niet haalt want de spoeling is wel erg dun in de spitspositie. Schalk vind ik tot nu toe een enorme flop en Kolder is ook niet meer altijd fit.
Ze hebben die makker van Feyenoord wel gehaald, maar niet voor in de spits natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat GAE hem niet haalt want de spoeling is wel erg dun in de spitspositie. Schalk vind ik tot nu toe een enorme flop en Kolder is ook niet meer altijd fit.
Ik ben benieuwd want je huurt niet zomaar Verhoek met het voor GAE-begrippen monstersalaris. Of het moet nul euro kosten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft GAE daar het geld überhaupt wel voor?
Verhoek moet de voorzetten gaan leveren op Kolder. Turuc start zondag als linksbuiten notabene. Waar normaal een Fernando Lewis of Alex Schalk zou staan. Ook geen Lesley de Sa.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben die makker van Feyenoord wel gehaald, maar niet voor in de spits natuurlijk
Hij doet me denken aan Erik van de Looiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of Schreuder hem een schorsing oplegt. Avontuurlijk voetbal is immers verboden onder Schreuder.
Ik word oudquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal Ould-Chikh is de eerste doelpuntenmaker in de eredivisie die is geboren na de laatste Elfstedentocht.
Heb je nog meer #leukefeitjes?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal Ould-Chikh is de eerste doelpuntenmaker in de eredivisie die is geboren na de laatste Elfstedentocht.
Heracles heeft vorige week Excelsior een plezier gedaan door ze hun eerste uitoverwinning sinds de magische datum, jawel, 15 mei 2011 te gunnen.quote:
Wat was er op die magische datum?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles heeft vorige week Excelsior een plezier gedaan door ze hun eerste uitoverwinning sinds de magische datum, jawel, 15 mei 2011 te gunnen.
Toen liep PSV op een treurige wijze vCL mis in de Euroborg.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er op die magische datum?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen liep PSV op een treurige wijze vCL mis in de Euroborg.
Toen overleed Barbara Stuart, die eind jaren '60 een rol had in deze sitcom:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er op die magische datum?
Ryo was back-up van mokhtar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Joop haalde Ryo om Bilal in de weg te lopen.
Als PEC morgen wint hebben ze de meeste overwinningen ooit in een seizoen (11).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar morgen, ik vind het in ieder geval een super saturday.
#leukefeitjes
• Cambuur won nog nooit van PSV
• PEC heeft nog maar 8 punten nodig om het puntenaantal van vorig seizoen te evenaren.
Kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ryo was back-up van mokhtar.
Ik kies voor het avontuurlijke voetbal. Vier drie drie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je speelt toch wel zwaar anti-voetbal, anders is het niet realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteraf wel ja. Sowieso nooit een voorstander van huur geweest.quote:
Ik ga verder met mijn Cambuurgame. Heb dit seizoen de JC schaal, Eredivisie, Beker en Champions League gewonnen.quote:
Ja inderdaad. Oranje alleen voor Nederlanders!!!!1!einz!1quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word echt gek van al die spelers de laatste tijd wiens naam ik niet kan schrijven.
Jij hebt al moeite met Veltman.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word echt gek van al die spelers de laatste tijd wiens naam ik niet kan schrijven.
Dat zei ik niet. Boeit me geen reet waar ze vandaan komen, maar Jahanbakhsh en Başaçıkoğlu en Qazaishvili zijn gewoon irritant en Ould-Chikh hoort ook in dat rijtje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Oranje alleen voor Nederlanders!!!!1!einz!1
Tja, wen er maar aan. Of heb je die nieuwe topics over populaire namen in NL niet gezien?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Boeit me geen reet waar ze vandaan komen, maar Jahanbakhsh en Başaçıkoğlu en Qazaishvili zijn gewoon irritant en Ould-Chikh hoort ook in dat rijtje.
Ik wil ook speciaal die nieuwe speler van Cambuur noemen, Bytyqi. Geen flauw idee hoe ik dat uitspreek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, wen er maar aan. Of heb je die nieuwe topics over populaire namen in NL niet gezien?
Gewoon: Die Marokkaan van Twente, die Turk van Cambuur of die Iraniër van NEC.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil ook speciaal die nieuwe speler van Cambuur noemen, Bytyqi. Geen flauw idee hoe ik dat uitspreek.
quote:Trainer Ernie Brandts van hekkensluiter FC Dordrecht heeft een verklaring voor de tegenvallende prestaties van zijn club in de Eredivisie: “Vaak gaat het mis bij het beoefenen van de voetbalsport. Daar zit onze zwakte.”
Brandts: “We zitten in een proces en zijn ook zeker op veel vlakken vooruitgegaan. Maar ja, als je de beelden goed bekijkt dan zie je dat het met name bij het voetballen misgaat. We moeten voorkomen dat we in dat soort situaties terechtkomen. Zodra er wordt afgetrapt, ben je eigenlijk al te laat.”
“Op dit niveau maken tegenstanders handig gebruik van onze zwaktes: ze wíllen juist dat je tegen ze gaat voetballen, want ze weten dat ze het dan altijd zullen winnen. Het eerste wat een team als PSV gaat doen zodra ze tegenover ons staan, is voetballen. Dan scoren ze bijvoorbeeld twee keer en dan sta je eigenlijk al met 2-0 achter. Maar dat is het hedendaagse topvoetbal, je wordt gepakt op je zwaktes.”
Brandts’ doel is standaardsituaties zo lang mogelijk te rekken: “Uiteindelijk moeten we zo min mogelijk voor de voetballende oplossing kiezen. Op de training lukt dat ook steeds beter. Vaak gaan we dan bijvoorbeeld een dagje karten. Doodzonde dat je dat dan niet terugziet in de wedstrijd, dat heeft echter ook met wedstrijdspanning en de spelregels van de KNVB te maken. Maar als m’n spelers vlak voor een belangrijke wedstrijd toch weer die kleedkamer uitkomen, kan ik me echt kwaad maken in de dug-out. En dat terwijl we in deze fase de punten zo hard nodig hebben.”
De trainer heeft niet overwogen om in de winterstop spelers aan te trekken met voetballend vermogen: “Ik denk niet dat zulke spelers bij de clubfilosofie van FC Dordrecht passen. Bovendien vind ik dat je geen paniekaankopen moet doen op het moment dat het even twintig wedstrijden wat minder gaat.”
Is dat een foto van vanmorgen? Anders zou dat vel toch allang sneeuwvrij zijn ondertussen?quote:
Lachen als het vannacht weer sneeuwtquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fans hebben de Adelaarshorst voor de pot van morgen schoongeveegd. Foeke heeft ook meegeholpen
Heel hard lachen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lachen als het vannacht weer sneeuwt
Ze gaan winnen, Hans./quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, zal PSV gelijk spelen of verliezen?
Word jij nou nooit moe van jezelfquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, zal PSV gelijk spelen of verliezen?
kom sprinten danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ik een sprintje trek.
Ik voorspel een blunder van Nienhuis.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:12 schreef Tchock het volgende:
Cambuur doet heel lang leuk mee maar dan krijgen ze een paar grote kansen, gaan ze te hard naar voren rennen en worden ze compleet weggecounterd.
Geef mij een paar redenen waarom.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk dat indekken, maar PSV gaat niet winnen hoor
PSV kan de druk niet aanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij een paar redenen waarom.
Cambuur heeft een paar spelers met heel veel individuele kwaliteit die regelmatig een wedstrijd beslissen. Maar daarbuiten is het een best kwetsbaar team. Vorige week tegen ADO was het ook tien keer kut tot Ogbeche het op zijn heupen kreeg. Verwacht dus dat PSV met de sterkste defensie van de Eredivisie wel stand houdt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk dat indekken, maar PSV gaat niet winnen hoor
Welke druk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV kan de druk niet aan
Ze spelen uit
Thuis natuurlijk makkelijke overwinning
Mwah.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:26 schreef Scorpie het volgende:
Als PSV dit niet wint kan je het gerust een blamage noemen.
Dus ik moet elke keer roepen dat PSV gaat winnen? En mag niet denken dat ze punten laten liggen in een lastige uitwedstrijd? Ik weet dat je als Ajacied elke week moet roepen dat het een makkelijke overwinning gaat worden maar ik zie dat toch wel anders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lopen jinxen tegen CambuurBen je zo wanhopig voor de titel?
Nee, je moet gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik moet elke keer roepen dat PSV gaat winnen?
Mwah, voor elke club die niet in de top 5 staat is dat lastig.quote:
Uh-uh, het is of blind roepen dat PSV toch wel wint of dit. Er is geen middenweg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik moet elke keer roepen dat PSV gaat winnen? En mag niet denken dat ze punten laten liggen in een lastige uitwedstrijd? Ik weet dat je als Ajacied elke week moet roepen dat het een makkelijke overwinning gaat worden maar ik zie dat toch wel anders.
Dat bedoel ik ook niet. Voor de topploegen als Feyenoord, PSV en Ajax moet Cambuur geen moeite zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, voor elke club die niet in de top 5 staat is dat lastig.
Ik vind scorebordjournalistiek geen juiste redenering.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uit tegen de nr7 vind ik niet echt een zekerheidje voor 3 punten. Maargoed.
Cambuur sinds de promotie:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uit tegen de nr7 vind ik niet echt een zekerheidje voor 3 punten. Maargoed.
De 2 punten werden ook nog eens uit gehaald, in eigenlijk de enige potjes waar ze wel achterin een muur optrokken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur sinds de promotie:
PSV 0-0, 1-2, 0-4
Feyenoord 0-2, 0-1, 1-5
Ajax 1-1, 1-2, 2-4
Twee punten uit negen wedstrijd met doelsaldo 7-21. Zegt genoeg denk ik.
Prima, we wedden om 50 euro.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We zullen wel zien wie het laatst gelijk heeft
Haha dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat mag van jou kantIk zet wel 0 euro in.
Nu in normaal Nederlands.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat mag van jou kantIk zet wel 0 euro in.
Wat dacht je van City - Middlesbrough danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea 2-3 Bradford ondertussen. LOL
Daarom, PSV en punten laten liggen == blamage.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur sinds de promotie:
PSV 0-0, 1-2, 0-4
Feyenoord 0-2, 0-1, 1-5
Ajax 1-1, 1-2, 2-4
Twee punten uit negen wedstrijd met doelsaldo 7-21. Zegt genoeg denk ik.
Ik vind Chelsea v Bradford een tikkeltje ernstiger.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat dacht je van City - Middlesbrough dan
Cordoba Realquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat dacht je van City - Middlesbrough dan
Genieten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cordoba RealRonaldo rood
trapt een verdediger door midden
1-1
Hiervoor kreeg hij niks, twee minuten later trapt hij naquote:
Ah, snap het. Merci. Wat een mongool.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hiervoor kreeg hij niks, twee minuten later trapt hij na.
Tuurlijk. Of jij bent gewoon mad?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Penalty na een handsbal + rood voor cordobamatchfixing anyone
Watquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk. Of jij bent gewoon mad?
Ik zit er gewoon op te wachten héquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is davy.
Je bent gewoon mad jelly en het zit diep!!!
Rens heeft nog mogelijkheden als zo'n jongen al bij Fox Sports kan werken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Milan weer afgereisd naar de minst kijkerstrekkende wedstrijd.
Ja of jij bent gewoon madquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef Tchock het volgende:
City 0-2 en dus uitgeschakeld door Middlesbrough
edit: En Chelsea 2-4 tegen Bradford dus ook naar huis.
"Mad" is ook niet meer de term die het geweest is.quote:
Rens kan als sfeerrapporteur werken bij de Telegraaf.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rens heeft nog mogelijkheden als zo'n jongen al bij Fox Sports kan werken.
Het is friet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Patatje mad is ook niet meer zo lekker als het altijd was
Chelsea is al thuis.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef Tchock het volgende:
Southampton en tottenham er ook uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef Tchock het volgende:
En je weet wat ze zeggen over mensen met een reusachtige neus.quote:
Eberhard van der Laan vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen over mensen met een reusachtige neus.
Die lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen over mensen met een reusachtige neus.
Heb je een aansteker voor me?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:03 schreef Caland het volgende:
Ik doelde er gewoon op dat je die nooit je coke moet uitlenen. Geen idee waar jullie aan dachten.
De piero.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat bestiert Jan van Halst liever? De piero of zijn vrouw
Er was een tijd dat ze in de rust interviews deden met assistent-trainersquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesprekken met trainers net voor een wedstrijd zijn het meest kansloos.
Soms doen ze dat nog.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ze in de rust interviews deden met assistent-trainers
Ik vind het meestal toch wel erg nuttig om te horen dat ploeg x vooral hun eigen spelletje moet spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesprekken met trainers net voor een wedstrijd zijn het meest kansloos.
GGMM doet even een fapjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM is wel erg stil, terwijl Cocu al een minuut in beeld is.
Ik zou er op urineren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:12 schreef Caland het volgende:
Weet je wat mij nou echt genot lijkt. Als je bijvoorbeeld op een balkon staat en Jan van Halst toevallig eronder langsloopt. Dat je zo vol op die kale bakkes kan kitsen.
Ik zou er mayonaise op gooien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er op urineren.
Walgelijke man.
Pindasaus lijkt me leukerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er mayonaise op gooien.
Tis wel lekker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat valt minder makkelijk uit het kommetje/emmertje.
Doet hij vanavond de samenvatting?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de blikken dominee is er ook bij.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet hij vanavond de samenvatting?
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 17:42:52Veld wordt klaargemaakt. Aftrap 18.30. Laatste twee duels verloor PSV in Friesland. Maar wel bij Heerenveen. #campsv http://t.co/YJwK5YMmft reageer retweet
Want een interessant feitje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 17:42:52Veld wordt klaargemaakt. Aftrap 18.30. Laatste twee duels verloor PSV in Friesland. Maar wel bij Heerenveen. #campsv http://t.co/YJwK5YMmft reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |