inging?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:18 schreef Muto het volgende:
Munsterman heeft een pleister boven zijn wenkbrauw. Die is geslagen toen hij de wijken inging.
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen van mezelf, maar stiekem gun ik Volendam wel weer een jaartje Eredivisie om er vervolgens linea directa uit te vliegen. Ze voetballen wel alleraardigst met helden als Marengo, Veerman en Kuwas.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC mag er wel uit, Roda erin.
NAC verliezen we namelijk ook altijd van
neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC mag er wel uit, Roda erin.
quote:
Nouja ik bedoel meer dat dat lood om oud ijzer is.quote:
de trommelaar gaat lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het kolkende stadion helpt ook niet echt.
OMG who cares.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:20 schreef Brammess het volgende:
ik moet nu op fifa tegen iemand die voor nac is
Stel hem de vraag of hij Rutjes een lul vindt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:20 schreef Brammess het volgende:
ik moet nu op fifa tegen iemand die voor nac is
Ook niet. NAC is cult. Avondje NAC.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Nouja ik bedoel meer dat dat lood om oud ijzer is.
Liever allebei eruit natuurlijk.
Ik vond het echt een interessante post.quote:
Ik vind NAC vervallen tot een walgelijke, kleurloze club.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook niet. NAC is cult. Avondje NAC.
In welke zin zijn ze walgelijk? Het is meer dat het bestuur de club kapot maakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind NAC vervallen tot een walgelijke, kleurloze club.
Ik vind jou een walgelijke kleurloze user.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind NAC vervallen tot een walgelijke, kleurloze club.
Dankje Mexicanoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het echt een interessante post.
Zelfs Narsingh had die beter gegeven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het vooral slecht uitgespeeld.
Volendam kan denk ik mee in de Eredivisiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen van mezelf, maar stiekem gun ik Volendam wel weer een jaartje Eredivisie om er vervolgens linea directa uit te vliegen. Ze voetballen wel alleraardigst met helden als Marengo, Veerman en Kuwas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |