Cas Peters ook gescoord. Weer veel leuk talent in de Jupiter League.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrees dat hij alsnog naar Engeland gaat.
Jammer dat GAE hem niet haalt want de spoeling is wel erg dun in de spitspositie. Schalk vind ik tot nu toe een enorme flop en Kolder is ook niet meer altijd fit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cas Peters ook gescoord. Weer veel leuk talent in de Jupiter League.
Heeft GAE daar het geld überhaupt wel voor?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat GAE hem niet haalt want de spoeling is wel erg dun in de spitspositie. Schalk vind ik tot nu toe een enorme flop en Kolder is ook niet meer altijd fit.
Ze hebben die makker van Feyenoord wel gehaald, maar niet voor in de spits natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat GAE hem niet haalt want de spoeling is wel erg dun in de spitspositie. Schalk vind ik tot nu toe een enorme flop en Kolder is ook niet meer altijd fit.
Ik ben benieuwd want je huurt niet zomaar Verhoek met het voor GAE-begrippen monstersalaris. Of het moet nul euro kosten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft GAE daar het geld überhaupt wel voor?
Verhoek moet de voorzetten gaan leveren op Kolder. Turuc start zondag als linksbuiten notabene. Waar normaal een Fernando Lewis of Alex Schalk zou staan. Ook geen Lesley de Sa.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben die makker van Feyenoord wel gehaald, maar niet voor in de spits natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |