SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is al jaren een enorm saaie club zonder enige interessante spelers, die met meer geluk dan wijsheid steeds maar in de eredivisie blijven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin zijn ze walgelijk? Het is meer dat het bestuur de club kapot maakt.
El Derbi Eindhovuhquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven in de eredivisie lijkt me wel wat.
Kan ik ook wel enigszins mee leven. Al zal ik NAC en Heracles in deze vorm ook niet echt missen dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
De Graafschap en Sparta voor Excelsior en Dordrecht, vervolgens de degradatieregeling afschaffen.
Natuurlijk niet. Het heeft om te beginnen al de accommodatie van het tot op het bot verpauperde stadion van FC Wageningen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven in de eredivisie lijkt me wel wat.
Veel Twentefans vonden nog niet zo lang geleden dat zij nu ook tot de topclubs in Nederland behoordenquote:
Ik zie op dit moment Marcelino Wunderlich.quote:
De Lama's?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment Marcelino Wunderlich.
Grappig typetje uit een programma wat GGMM echt leuk vindt.
Ik weet niet eens waar je het over hebt idioot.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment Marcelino Wunderlich.
Grappig typetje uit een programma wat GGMM echt leuk vindt.
Ja, dat is een typetje van Ruben Nicolaiquote:
Twente > Feyenoordquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Twentefans vonden nog niet zo lang geleden dat zij nu ook tot de topclubs in Nederland behoorden![]()
![]()
![]()
Shreyas begrijpt ook niet dat praktisch Schreuder de hoofdtrainer van FC Twente was in 2013/14quote:
Ja, Shreyas.quote:
Zuchtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer eens geen reet aan.
Toen Ruiz en Elia er speelden klopte dit ook wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Shreyas.
Maar het werd ook gezegd door mensen die zich doorgaans niet in elke post belachelijk maken.
Haha nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen Ruiz en Elia er speelden klopte dit ook wel.
Nouja, toen kon Feyenoord er gewoon geen reet van. Je wist alleen dat het nooit permanent zou zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha nee.
Kijk, dit is dus zo'n voorbeeld.
Nick Hofs heeft vandaag het VITESSE TANKSTATION geopend.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
Engelaar dichtbij de 1-0.
Wisten jullie dat Engelaar ooit een kopduel van Nick Hofs verloor? Voor meer #engelaarfeitjes kun je Stijn DM'en.
Dan was de bal waarschijnlijk tegen het dak aangekomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ow ow ow als Engelaar daar had uitgehaald ipv de bal een tikje te geven...
Ik zag het en heb vervolgens ''Hofsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nick Hofs heeft vandaag het VITESSE TANKSTATION geopend.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zag het en heb vervolgens ''Hofs'' gepost.
[ afbeelding ]
Hofs
NAC elk jaar laatste danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
De Graafschap en Sparta voor Excelsior en Dordrecht, vervolgens de degradatieregeling afschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |