Ik kies voor het avontuurlijke voetbal. Vier drie drie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je speelt toch wel zwaar anti-voetbal, anders is het niet realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteraf wel ja. Sowieso nooit een voorstander van huur geweest.quote:
Ik ga verder met mijn Cambuurgame. Heb dit seizoen de JC schaal, Eredivisie, Beker en Champions League gewonnen.quote:
Ja inderdaad. Oranje alleen voor Nederlanders!!!!1!einz!1quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word echt gek van al die spelers de laatste tijd wiens naam ik niet kan schrijven.
Jij hebt al moeite met Veltman.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word echt gek van al die spelers de laatste tijd wiens naam ik niet kan schrijven.
Dat zei ik niet. Boeit me geen reet waar ze vandaan komen, maar Jahanbakhsh en Başaçıkoğlu en Qazaishvili zijn gewoon irritant en Ould-Chikh hoort ook in dat rijtje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Oranje alleen voor Nederlanders!!!!1!einz!1
Tja, wen er maar aan. Of heb je die nieuwe topics over populaire namen in NL niet gezien?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Boeit me geen reet waar ze vandaan komen, maar Jahanbakhsh en Başaçıkoğlu en Qazaishvili zijn gewoon irritant en Ould-Chikh hoort ook in dat rijtje.
Ik wil ook speciaal die nieuwe speler van Cambuur noemen, Bytyqi. Geen flauw idee hoe ik dat uitspreek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, wen er maar aan. Of heb je die nieuwe topics over populaire namen in NL niet gezien?
Gewoon: Die Marokkaan van Twente, die Turk van Cambuur of die Iraniër van NEC.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil ook speciaal die nieuwe speler van Cambuur noemen, Bytyqi. Geen flauw idee hoe ik dat uitspreek.
quote:Trainer Ernie Brandts van hekkensluiter FC Dordrecht heeft een verklaring voor de tegenvallende prestaties van zijn club in de Eredivisie: “Vaak gaat het mis bij het beoefenen van de voetbalsport. Daar zit onze zwakte.”
Brandts: “We zitten in een proces en zijn ook zeker op veel vlakken vooruitgegaan. Maar ja, als je de beelden goed bekijkt dan zie je dat het met name bij het voetballen misgaat. We moeten voorkomen dat we in dat soort situaties terechtkomen. Zodra er wordt afgetrapt, ben je eigenlijk al te laat.”
“Op dit niveau maken tegenstanders handig gebruik van onze zwaktes: ze wíllen juist dat je tegen ze gaat voetballen, want ze weten dat ze het dan altijd zullen winnen. Het eerste wat een team als PSV gaat doen zodra ze tegenover ons staan, is voetballen. Dan scoren ze bijvoorbeeld twee keer en dan sta je eigenlijk al met 2-0 achter. Maar dat is het hedendaagse topvoetbal, je wordt gepakt op je zwaktes.”
Brandts’ doel is standaardsituaties zo lang mogelijk te rekken: “Uiteindelijk moeten we zo min mogelijk voor de voetballende oplossing kiezen. Op de training lukt dat ook steeds beter. Vaak gaan we dan bijvoorbeeld een dagje karten. Doodzonde dat je dat dan niet terugziet in de wedstrijd, dat heeft echter ook met wedstrijdspanning en de spelregels van de KNVB te maken. Maar als m’n spelers vlak voor een belangrijke wedstrijd toch weer die kleedkamer uitkomen, kan ik me echt kwaad maken in de dug-out. En dat terwijl we in deze fase de punten zo hard nodig hebben.”
De trainer heeft niet overwogen om in de winterstop spelers aan te trekken met voetballend vermogen: “Ik denk niet dat zulke spelers bij de clubfilosofie van FC Dordrecht passen. Bovendien vind ik dat je geen paniekaankopen moet doen op het moment dat het even twintig wedstrijden wat minder gaat.”
Is dat een foto van vanmorgen? Anders zou dat vel toch allang sneeuwvrij zijn ondertussen?quote:
Lachen als het vannacht weer sneeuwtquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fans hebben de Adelaarshorst voor de pot van morgen schoongeveegd. Foeke heeft ook meegeholpen
Heel hard lachen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lachen als het vannacht weer sneeuwt
Ze gaan winnen, Hans./quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, zal PSV gelijk spelen of verliezen?
Word jij nou nooit moe van jezelfquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, zal PSV gelijk spelen of verliezen?
kom sprinten danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ik een sprintje trek.
Ik voorspel een blunder van Nienhuis.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:12 schreef Tchock het volgende:
Cambuur doet heel lang leuk mee maar dan krijgen ze een paar grote kansen, gaan ze te hard naar voren rennen en worden ze compleet weggecounterd.
Geef mij een paar redenen waarom.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk dat indekken, maar PSV gaat niet winnen hoor
PSV kan de druk niet aanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij een paar redenen waarom.
Cambuur heeft een paar spelers met heel veel individuele kwaliteit die regelmatig een wedstrijd beslissen. Maar daarbuiten is het een best kwetsbaar team. Vorige week tegen ADO was het ook tien keer kut tot Ogbeche het op zijn heupen kreeg. Verwacht dus dat PSV met de sterkste defensie van de Eredivisie wel stand houdt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk dat indekken, maar PSV gaat niet winnen hoor
Welke druk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV kan de druk niet aan
Ze spelen uit
Thuis natuurlijk makkelijke overwinning
Lopen jinxen tegen Cambuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |