Ze hebben die makker van Feyenoord wel gehaald, maar niet voor in de spits natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat GAE hem niet haalt want de spoeling is wel erg dun in de spitspositie. Schalk vind ik tot nu toe een enorme flop en Kolder is ook niet meer altijd fit.
Ik ben benieuwd want je huurt niet zomaar Verhoek met het voor GAE-begrippen monstersalaris. Of het moet nul euro kosten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft GAE daar het geld überhaupt wel voor?
Verhoek moet de voorzetten gaan leveren op Kolder. Turuc start zondag als linksbuiten notabene. Waar normaal een Fernando Lewis of Alex Schalk zou staan. Ook geen Lesley de Sa.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben die makker van Feyenoord wel gehaald, maar niet voor in de spits natuurlijk
Hij doet me denken aan Erik van de Looiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of Schreuder hem een schorsing oplegt. Avontuurlijk voetbal is immers verboden onder Schreuder.
Ik word oudquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal Ould-Chikh is de eerste doelpuntenmaker in de eredivisie die is geboren na de laatste Elfstedentocht.
Heb je nog meer #leukefeitjes?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal Ould-Chikh is de eerste doelpuntenmaker in de eredivisie die is geboren na de laatste Elfstedentocht.
Heracles heeft vorige week Excelsior een plezier gedaan door ze hun eerste uitoverwinning sinds de magische datum, jawel, 15 mei 2011 te gunnen.quote:
Wat was er op die magische datum?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles heeft vorige week Excelsior een plezier gedaan door ze hun eerste uitoverwinning sinds de magische datum, jawel, 15 mei 2011 te gunnen.
Toen liep PSV op een treurige wijze vCL mis in de Euroborg.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er op die magische datum?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen liep PSV op een treurige wijze vCL mis in de Euroborg.
Toen overleed Barbara Stuart, die eind jaren '60 een rol had in deze sitcom:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er op die magische datum?
Ryo was back-up van mokhtar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Joop haalde Ryo om Bilal in de weg te lopen.
Als PEC morgen wint hebben ze de meeste overwinningen ooit in een seizoen (11).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar morgen, ik vind het in ieder geval een super saturday.
#leukefeitjes
• Cambuur won nog nooit van PSV
• PEC heeft nog maar 8 punten nodig om het puntenaantal van vorig seizoen te evenaren.
Kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ryo was back-up van mokhtar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |