SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb net een potje gestart, dadelijk?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Nog een potje Timmy? Ik vind het wel leuke wedstrijd steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook wel echt 2x dodelijk geweest als het er om ging..beide potjes eerste 3 kansen raak zo ongeveer..dat heb ik normaal ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja ik dacht wel echt wtf na die goal van RodrigoMaar ik moet gewoon nog meer oefenen want je bent toch elke keer de betere
Voel me een beetje Feyenoord
Kansen krijgen maar toch nooit iets
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef appelen het volgende:
Nu krijg je een ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed. Ik vond Rodrigo sowieso wel jouw meest dreigende speler trouwens. Ik ben meestal beter met mijn LW, jij vooral met je RW heb ik het idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb net een potje gestart, dadelijk?
Tjah dat is meestal een van mijn beste spelers idd. Daarom is het zo kut dat er zo weinig echt goede zijn dit jaar. Gelukkig heb ik IF Rodrigo dus die zit bijna altijd wel in een van mijn teamsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is goed. Ik vond Rodrigo sowieso wel jouw meest dreigende speler trouwens. Ik ben meestal beter met mijn LW, jij vooral met je RW heb ik het idee.
Ik mis SIF Schurrlequote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah dat is meestal een van mijn beste spelers idd. Daarom is het zo kut dat er zo weinig echt goede zijn dit jaar. Gelukkig heb ik IF Rodrigo dus die zit bijna altijd wel in een van mijn teams
Denk het ook wel ja, maar dan moet ik Ibarbo in de spits gaan zetten wil ik er iets leuks van makenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis SIF Schurrle
Cuadrado zit in mijn nieuwe team (maar daar moet Pogba nog bij). Die vond ik in andere teams ook wel fijn. Moet jou toch ook liggen met die wendbaarheid.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef appelen het volgende:
Hier ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de 2 tenimste, die andere heeft een error ofzeuwFuck being broke or middle class, go get it all!
Driehoekje Ibarbo, Cuadrado en Guarin is wel mooi hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja, maar dan moet ik Ibarbo in de spits gaan zetten wil ik er iets leuks van maken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik mis SIF Schurrle
Cuadrado zit in mijn nieuwe team (maar daar moet Pogba nog bij). Die vond ik in andere teams ook wel fijn. Moet jou toch ook liggen met die wendbaarheid.
Denk het ook wel ja, maar dan moet ik Ibarbo in de spits gaan zetten wil ik er iets leuks van
Ik ook. 600k nuquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:52 schreef DannyDeko het volgende:
Die prijzen voor IF/SIF LacazetteIk heb destijds 130K betaald voor de SIF
Even bekijken, ik hou die linkerkant meer voor mijn team met Lacazette omdat dat moeilijker te combineren is, maar ik ga even wat in elkaar flansenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ Pogbohhh
Evra LB voor full chem, maar ik heb liever Clichy daar op 8.
Dit kan trouwens ook metjouw Isco icm Borja valero
Oke, ready when you are voor ons potje. Ga ik daarna ekkes kokenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even bekijken, ik hou die linkerkant meer voor mijn team met Lacazette omdat dat moeilijker te combineren is, maar ik ga even wat in elkaar flansen
Naja ik hou het nog even zo als ik het nu heb, kom er ff niet uitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, ready when you are voor ons potje. Ga ik daarna ekkes koken
Komende dagen even IF De Witte in de gaten houden Timson. Of hedde gij die nie?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, ready when you are voor ons potje. Ga ik daarna ekkes koken
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komende dagen even IF De Witte in de gaten houden Timson. Of hedde gij die nie?
Ik zeg ha haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ja, die bevalt erg goed. 7-2 was ook weer echt geflatteerd. Eerste 5 kansen raakquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier 4 reddingen en Ter stegen 8, tjah
Tjah ik kan jou gewoon niet stoppen, al die ballen vliegen erin. En dan 2 penalties waarvan ik toch tenminste de 2de echt bs vond. Verandert niet dat het (weer) terecht was, maar het zit allemaal niet meequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die bevalt erg goed. 7-2 was ook weer echt geflatteerd. Eerste 5 kansen raak
Eigenlijk waren alledrie mijn pingels vandaag bullshit. 3x hap je niet echt maar doe ik gewoon een skillmove waarbij hij tegen jouw mannetje aanbeukt. Kan je niks tegen doen soms. Die pingels komen ook altijd in golven ofzo. Heb er vaak dagen geen enkele en dan ineens heel veel. Bij pingels tegen hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik kan jou gewoon niet stoppen, al die ballen vliegen erin. En dan 2 penalties waarvan ik toch tenminste de 2de echt bs vond. Verandert niet dat het (weer) terecht was, maar het zit allemaal niet mee
Ik vond zijn NIF ook wel prima hoor. Zijn IF had ik na 2 potjes gedumpt..toen was hij niet echt goed bezig, maar was het meer omdat ik IF Lloris wilde proberen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier doet het normaal wel goed
Ik vind het veel kutterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb het gevoel dat de gameplay nu veel fijner en soepeler is dan in normale FUT trouwens (als je tegen vrienden speelt)..heb jij dat ook? Of ligt het bij mij aan het feit dat alles ook meezat
IF Ruffier? Wil Sirigu vervangen voor 'm.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier doet het normaal wel goed
Die is wel retegeilquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maak ik van mijn andere team dit bohhhh
Als je Juan van Inter erin zet dan kan Handanovic op doel. Buffon ofzo schiet niet op. Diego Lopez was ook wel ok, maar dan wordt het Milan. Tenzij je Ramos LCB zet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het veel kutter![]()
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit afmaken?
IF Ruffier is net zo gek op vissen als Pietjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Ruffier? Wil Sirigu vervangen voor 'm.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is wel retegeil
[..]
Als je Juan van Inter erin zet dan kan Handanovic op doel. Buffon ofzo schiet niet op. Diego Lopez was ook wel ok, maar dan wordt het Milan. Tenzij je Ramos LCB zet.
Zonde.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Ruffier is net zo gek op vissen als Pietje
[ afbeelding ]
nissaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver IF Benatia al over de 500kDan kan ik die variant met Ramos ook wel proberen. En dan kan Chiellini op CB
Dadelijk moet nog even gaan kokenquote:
Via conceptsquad zoekenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dadelijk moet nog even gaan koken
Er staan godverdomme gewoon 20 paginas met NIF Benatia's tussen de 300k en 500kwat een teringmongolen
quote:
luiz gustavo, de rossi, ramires en fernandinho deden het zeer plausibel bij mijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:15 schreef Lastpost het volgende:
Toch maar eens een andere formatie proberen. 4321 ziet er wel leuk uit op papier, twijfel alleen over de invulling van dat middenveld. Heb Toure en Vidal aan de buitenkant staan, moet je dan nog een verdedigend ingestelde middenvelder neerzetten op die plek in het midden of niet? Ervaringen?
De centrale man doet het meeste verdedigende werk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:15 schreef Lastpost het volgende:
Toch maar eens een andere formatie proberen. 4321 ziet er wel leuk uit op papier, twijfel alleen over de invulling van dat middenveld. Heb Toure en Vidal aan de buitenkant staan, moet je dan nog een verdedigend ingestelde middenvelder neerzetten op die plek in het midden of niet? Ervaringen?
Ik wil ook nog een keer een rematch na mijn nederlagen vorig jaar. Ben alleen nu ff aan het kokenquote:
Prima.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer een rematch na mijn nederlagen vorig jaar. Ben alleen nu ff aan het koken
Neuh. Alles is overpriced nu, maar die 2 zijn wel erg slechte value for money.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:55 schreef elshaarawy92 het volgende:
Is IF Piszcek en IF Matuidi een must have?
Oke, ik ga nu ff afleveringtje van een serie kijken daarna kan ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:59 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Hey Kami, wil je nog een revanche na je nederlaag met PSV?
Eigenlijk moest iedereen al van te voren wat SIF's/IF's inslaan.. nu zijn de prijzen veel te hoog...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou nog 1.1 miljoen over na het maken van deze teams, iig genoeg voor SIF Pogba en daarna kijk ik nog wel wat er mogelijk is
Ja iedereen was aan het kokenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver Mathijs wilde net vragen of je nu nog ff snel kon, voor VI
Heb ik ook gedaan, alleen SIF Pogba was er nog nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Eigenlijk moest iedereen al van te voren wat SIF's/IF's inslaan.. nu zijn de prijzen veel te hoog...David Silva IF en SIF 100k verschil
Vet teampje!. Jammer van Mangala, die kerel kan echt helemaal niets..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maak ik van mijn andere team dit bohhhh
Ik heb echt niets te klagen over hemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vet teampje!. Jammer van Mangala, die kerel kan echt helemaal niets..
Die is van dat filmpje waarin die vent het een heel tof nummer vind en dan doet alsof ie bier drinkt en er niets aan vindt als de camera op hem is gerichtquote:
Payet is nice maar jammer dat Isco 3* heeft.. Bij mij moet CAM altijd 4* hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze niet goed speelt weet ik het ook niet meer. Komt dus nog SIF Pogba bij
[ afbeelding ]
En deze danAls ik genoeg geld overhoud verkoop ik IF Pedro weer en komt Neymar erbij
[..]
Ik heb echt niets te klagen over hem
Bij dat nummer betrap ik mezelf daar op. Catchy as fuckquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is van dat filmpje waarin die vent het een heel tof nummer vind en dan doet alsof ie bier drinkt en er niets aan vindt als de camera op hem is gericht
Ik vind ze allebei echt geweldig. Isco vind ik echt een ontzettende koningquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:10 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Payet is nice maar jammer dat Isco 3* heeft.. Bij mij moet CAM altijd 4* hebben
Ja ik vind hem ook tof hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij dat nummer betrap ik mezelf daar op. Catchy as fuck
3* is een no noquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei echt geweldig. Isco vind ik echt een ontzettende koning
Kijk Nightcrawlerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Fury en The Drop zijn toffe films trouwens, voor wie ze nog niet heeft gezien.
The Guest was ook wel lekker cult
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Oh vergeten te noemen ja, die vond ik ook tof. Wat een freakquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk Nightcrawler
Unbroken is ook wel goed, maar te nieuw i guess?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef The_Yakuza het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDoe eens normaal man Luiz op cdmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik vond dat echt een van de de tofste films van afgelopen jaar, maar ik ben dan ook fan van Jake Gyllenhaalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh vergeten te noemen ja, die vond ik ook tof. Wat een freak
Unbroken is al wel te vinden. Bijna alles wel..screeners voor award season zijn allemaal wel gelekt volgens mij.
Ja, hij is ook wel echt goed. Kan veel verschillende rollen neerzetten. Tom Hardy vind ik ook echt goed. Heb ook niet vaak een acteur gezien die zoveel verschillende accenten goed neer kan zetten. Al waren die in Batman en vooral die in Locke ook wel redelijk irritant.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een van de de tofste films van afgelopen jaar, maar ik ben dan ook fan van Jake Gyllenhaal
Zegt me niets, ik ga er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij is ook wel echt goed. Kan veel verschillende rollen neerzetten. Tom Hardy vind ik ook echt goed. Heb ook niet vaak een acteur gezien die zoveel verschillende accenten goed neer kan zetten. Al waren die in Batman en vooral die in Locke ook wel redelijk irritant.
Warrior met hem (Hardy) is zo tof trouwens
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef The_Yakuza het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUdacht ff iemand pult Toty Ronaldo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens mij saboteert VI het geluid van Johan Derksen
Dacht ook al dat het aan mijn streampje lagquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.
Van de week ook constant het geluid weg op meerdere zenders
Nee ik hoor het van meerderequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.
Van de week ook constant het geluid weg op meerdere zenders
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dacht ook al dat het aan mijn streampje lag
Hoor jij nu wel wat dan? Bij mij is de hele zender muisstil.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Johan DerksenAdo had het Van Duinen beloofd dus ze moeten gewoon die transfer door laten gaan
[..]
Nee ik hoor het van meerdere
Oh bij mij doet hij het allang weer inmiddelsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoor jij nu wel wat dan? Bij mij is de hele zender muisstil.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op de afstandsbediening zitten en per ongeluk dus volume op 0
bohhhquote:
Huh nee gewoon een verkoopdealquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zie nu dat het helemaal geen DSL-deal isGewoon weer 100k duurder. Enough is enough, ik gooi de mijne zo ook maar op de TP.
The Guest? Dat was echt een slechte film of heb ik iets 'geniaals' gemist?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Fury en The Drop zijn toffe films trouwens, voor wie ze nog niet heeft gezien.
The Guest was ook wel lekker cult
Ik vond het echt een lekkere cultfilm. ALles was bewust zo fout en over de top toch...vond het echt zo'n ode aan de jaren 80/90 film, ook met die muziek en rare vechtscènes enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
The Guest? Dat was echt een slechte film of heb ik iets 'geniaals' gemist?
ben echt benieuwd wanneer deze stijgingen stoppen, lijkt geen houden aan meerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk, IF Sanchez 2,1 miljoen nu
Komt omdat coins zo goedkoop zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ben echt benieuwd wanneer deze stijgingen stoppen, lijkt geen houden aan meer
Tja als je het als een ode zag aan foute films van vroeger dan was hij miss wel okquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het echt een lekkere cultfilm. ALles was bewust zo fout en over de top toch...vond het echt zo'n ode aan de jaren 80/90 film, ook met die muziek en rare vechtscènes enzo
Dus nooit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt omdat coins zo goedkoop zijn
Stopt dus als coins weer duurder worden .... dus als die glitch gefixt is.
Als je daar op tijd bij bent qua verkopen kun je daarna helemaal zieke teams makenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt omdat coins zo goedkoop zijn
Stopt dus als coins weer duurder worden .... dus als die glitch gefixt is.
Ik denk voorlopig niet meerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ben echt benieuwd wanneer deze stijgingen stoppen, lijkt geen houden aan meer
Ja ik ben eigenlijk wel blij met de teams die ik hebquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je daar op tijd bij bent qua verkopen kun je daarna helemaal zieke teams maken
Wat was dat zonde van de coins achterafquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Ze moeten even een Africa Cup mode uitbrengen, dan gaat alles net zo hard crashen als vorig jaar bij de WK mode. Ahum
Ik vond die WK mode kei tof. Eindelijk teams met Messi, TIF Benzema en Tif Hazardquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat was dat zonde van de coins achteraf
http://nos.nl/artikel/201(...)-na-megaverlies.htmlquote:Een Amerikaanse beurshandelaar heeft excuses aangeboden aan klanten van zijn bedrijf Canarsie Capital, nadat hij bijna 100 miljoen dollar aan inleg had verkwanseld. "Ik neem de verantwoordelijkheid voor dit vreselijke resultaat", schreef Owen Li in een brief aan alle beleggers.
Het New Yorkse hedgefonds Canarsie Capital beheerde tien maanden geleden 100 miljoen dollar. Daarvan is nog maar 200.000 dollar over. De overige 99,8 procent is verdampt.
Li schrijft in de brief dat hij te gretig was. "Ik hoop dat u begrijpt dat ik betere resultaten voor de investeerders wilde boeken. Maar ik heb overijverig gehandeld en daarmee enorme verliezen voor u veroorzaakt. Daarvoor zijn geen excuses."
Speculeren
Volgens Li gingen de zaken vooral in december slecht. Hij probeerde de verliezen goed te maken door te speculeren op hogere aandelenprijzen, maar de koersen gingen juist omlaag. Dat was de genadeklap.
De opmerkelijke brief van Li kwam naar buiten door de Amerikaanse nieuwszender CNBC. De zender meldt dat Li hiervoor werkte bij een beursbedrijf dat failliet ging. De baas van dat bedrijf, Raj Rajaratnam, zit een celstraf van elf jaar uit voor zelfverrijking en handel met voorkennis. Li zou echter nooit negatief zijn opgevallen
Heeft ie alles op 0 gezet in het Casino ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)-na-megaverlies.html
Godverdomme zeg
Die hele WK mode was echt tof bedacht, maar ze hadden de gameplay gewoon hetzelfde moeten laten. Nu was het echt een rare versie van FUT/FIFA geworden. Qua gameplay nog steeds by far de slechtste FIFA ooit imo (die WK mode dus). En stom dat je maar 1 squad kon maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond die WK mode kei tof. Eindelijk teams met Messi, TIF Benzema en Tif Hazard
Ik heb geen flauw idee, maar wel verdomde knap om 99,8% verlies te maken in een jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft ie alles op 0 gezet in het Casino ofzo
Ja dat was echt irritant. Maar ik was zo'n armoeierige vogel vorige Fut dat ik het daar maar bleef spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hele WK mode was echt tof bedacht, maar ze hadden de gameplay gewoon hetzelfde moeten laten. Nu was het echt een rare versie van FUT/FIFA geworden. Qua gameplay nog steeds by far de slechtste FIFA ooit imo (die WK mode dus). En stom dat je maar 1 squad kon maken.
FIFA 14 coins overnemen? gr gr heb nog zo'n 30 miljoen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat was echt irritant. Maar ik was zo'n armoeierige vogel vorige Fut dat ik het daar maar bleef spelen
Kon je op een gegeven moment 500k besteden en 1/2 spelers houdenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond die WK mode kei tof. Eindelijk teams met Messi, TIF Benzema en Tif Hazard
De Gomez - CR7 tandem weer in ere herstellenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
FIFA 14 coins overnemen? gr gr heb nog zo'n 30 miljoen.
Bohhhquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
De Gomez - CR7 tandem weer in ere herstellen
Toen had ik nog een SMLENO deal met een MOTM CR7 voor 4 miljoenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
BohhhIk had volgens mij een team daar nog staan met TOTS Reus - TOTS lewandowski - TOTS Robben voorin
Als je daar IF Neymar voor had gekocht had je nu 6 miljoen gehadquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen had ik nog een SMLENO deal met een MOTM CR7 voor 4 miljoen
Alleen ik had 60 miljoen Fifa 14 coins omgeruild voor wat...300k Fifa 15 coins
Staat er 1 op vor 35k en de rest 55quote:
Doe jij dat nog?quote:
Nah werkt niet meer zo goed.. heb het idee dat iedereen het nog doet.quote:
Hij is echt de kwijt weg hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef wieisboos het volgende:
Kreeg RVP een staande ovatie bij Arsenal ja, Johan?
Gaat echt nergens over neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef wieisboos het volgende:
Kreeg RVP een staande ovatie bij Arsenal ja, Johan?
Je hebt gelijk. De mijne 25k BIN werd binnen een minuut gekochtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er 1 op vor 35k en de rest 55
Ik heb IF Neymar ook gehad aan het begin net als IF Di Maria, maar toen verkocht ik mijn vermogen aan die coinselling websitequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je daar IF Neymar voor had gekocht had je nu 6 miljoen gehad
Zerkaa 2x TOTY Ronaldoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk die Wroe2shaw heeft gewoon TOTY Ronaldo, Messi en Robben gepacktteringleier
En zeker er 2 maandsalarissen tegen aangegooid.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk die Wroe2shaw heeft gewoon TOTY Ronaldo, Messi en Robben gepacktteringleier
Alstuquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil een leuk team maken maar weet niet wat
volgens mij is dat gewoon fake..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn beste seizoen in het midden gespeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ohja Di Maria speelde niet in het midden bij Real ook
hij heeft gewoon mensen gefixt die nonstop packs openmaken voor hem.. maakt hij er een filmpje van en hup weer een miljoen views oid.quote:
Zodra het voetbal de landsgrenzen passeert weten ze er echt niets meer van. Binnen de landsgrenzen houdt het ook niet overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn beste seizoen in het midden gespeeld
Zijn moeder ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:43 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
hij heeft gewoon mensen gefixt die nonstop packs openmaken voor hem.. maakt hij er een filmpje van en hup weer een miljoen views oid.
Ik vond Schweinsteiger slecht, miss Lahm proberen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Cheap timmy versie...iemand nog opmerkingen of verbeteringen?
59 strengthquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Schweinsteiger slecht, miss Lahm proberen?
Ik heb Gotze op de plek waar Schweingsteiger staat. Fijn speulerke, maar weet niet of het handig is voor je balans. Bij mij compenseert Toure op dat middenveld heel veel in verdedigend opzicht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Cheap timmy versie...iemand nog opmerkingen of verbeteringen?
Wat is jouw team dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Gotze op de plek waar Schweingsteiger staat. Fijn speulerke, maar weet niet of het handig is voor je balans. Bij mij compenseert Toure op dat middenveld heel veel in verdedigend opzicht.
Hazard - Costa - Robbenquote:
Te duurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hazard - Costa - Robben
Touré - Silva - Gotze
Clichy - Kompany - Benatia - Piszczek
Neuer
quote:
IF Payet op CAM en Lacazette in de spits kan welquote:
Ik dadelijk als mijn team af is. gr grquote:
neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Durf je ook tegen mijn handicap team?
Prima, stuur me maar een invitejequote:
Ik speel wel gewoon met mijn BPL team dan na DSL.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima, stuur me maar een inviteje
Ies goequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik speel wel gewoon met mijn BPL team dan na DSL.
Wij potje dan eerst?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik speel wel gewoon met mijn BPL team dan na DSL.
Was wel een mooie kolquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kutzooi, in slaap gevallen net. Schrik ineens wakker omdat de commentator OULD CHIKH roept
Zeker. VOnd hem ook wel sympathiek in het interview erna.quote:
Bek dicht mongooltje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:20 schreef elshaarawy92 het volgende:
KamiKazi kijkt wel lang naar zijn serie
oh mijn god... ja ik kan zo wel....quote:
Ik ben net wakker..ik heb mijn smoesje klaar just in casequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
oh mijn god... ja ik kan zo wel....
Ik ben gewoon slecht dus rape me niet te hard.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker..ik heb mijn smoesje klaar just in case
dacht ik al jaquote:
Heb juist gehad dat de middelste man teveel naar voren ging ondanks M/H workrates (en stay back instructie) en de buitenste middenvelders veel vaker in de duels kwamen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De centrale man doet het meeste verdedigende werk.
Die was echt bizar jaquote:
wasdaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:33 schreef Kiid het volgende:
Mijn broertje wordt morgen 13 of 14 en wat wil hij voor zijn verjaardag? Een Enzo Knol trui + een Enzo Knol taart
I crie everytim
13 OF 14? Hahahahaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:33 schreef Kiid het volgende:
Mijn broertje wordt morgen 13 of 14 en wat wil hij voor zijn verjaardag? Een Enzo Knol trui + een Enzo Knol taart
I crie everytim
Wij?quote:
Ik heb hem ook weggedaan, kutspitsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Serieus met die Costa kan ik echt geen fuckbij de vorige potjes vlogen de ballen ook al van zijn voet weg
Nee, mijn BPL team. Heb ook nog een paar keer de lat geraakt. Weer een heerlijk stiftje, maar nu onderkant lat eruitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moest je tegen dat Suarez team van hem? Daar zit een autoscorer in
quote:
Wil je nog? Dit potje maak je er sowieso 4quote:
Die eerste twee goals danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Alles lukte ook wel dit potje moet ik zeggen. Vrije trap 2x perfect geraakt (die ene save was wel ziek nog) en alles de kruising in enzo. Snap echt niet wat ik vandaag heb. Hopelijk blijft het lang hangen
3quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wil je nog? Dit potje maak je er sowieso 4![]()
Die eerste was echt puur geluk. Hart was ook een beetje dronken ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die eerste twee goals danWat een hoek zeg om ze er in te peunen
Welk niveau spelen die gasten?quote:
Eerst even tegen TT en dan tegen jouquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef DutchSL het volgende:
Trapz, wij een potje wie de slechtste is?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eerst even tegen TT en dan tegen jouspeel jij even tegen Tim dan
Potjeuhhh?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef DutchSL het volgende:
Trapz, wij een potje wie de slechtste is?
Ik werd uit UT gekicked,quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, even squad fitnessje kopen en op het team gooien. Stuur maar vast invite
Ja dat wel, wel spannend iigquote:
Mijn team was ineens nergens meerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Trapz echt een zwaar onverdiende ove rwinning dit. Eerste 50 min had ik echt niets te zeggen en op 1 minuutje na was de rest ook gelijkwaardig
Eerst even Costa vervangen want die is dikke strontquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat wel, wel spannend iig
Rematch?
Is goedquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eerst even Costa vervangen want die is dikke stront
Ja dat hoor ik vaker van mensen die tegen mij spelen dat het iig wel een leuke game isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn team was ineens nergens meerverdediging ging raar doen en alles speelde raar
ik had het gewoon eerder af moeten maken met die kansen maar vond het wel een leuke game!
Ik had ook lag tegen DSL dus denk het welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
GG DSL. Wel een beetje een lagfest..vaag. Kan het vanuit jouw kant komen? Hier volgens mij alles in orde..
Ik vind dat er maar weinig chille spitsen zijn in de BPL. Geen eigenlijkquote:
Oh zat je daarom zo te kutten bij die corner?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:11 schreef DutchSL het volgende:
Gvd Tim
Mijn rechterpookje is spontaan kapot gegaan
Ja daarom klote. even snel hybridje makenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat er maar weinig chille spitsen zijn in de BPL. Geen eigenlijk
Tim potje dan maarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja daarom klote. even snel hybridje makenspeel anders even Tim
Vargasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja daarom klote. even snel hybridje makenspeel anders even Tim
quote:
Gewoon tegen de muur gooien ala pinoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:18 schreef DutchSL het volgende:
Probleem ligt blijkbaar bij de R2 knop en niet bij het pookje
Maar eens open schroeven en hopen dat ik het kan fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |