Ik vond dat echt een van de de tofste films van afgelopen jaar, maar ik ben dan ook fan van Jake Gyllenhaalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh vergeten te noemen ja, die vond ik ook tof. Wat een freak
Unbroken is al wel te vinden. Bijna alles wel..screeners voor award season zijn allemaal wel gelekt volgens mij.
Ja, hij is ook wel echt goed. Kan veel verschillende rollen neerzetten. Tom Hardy vind ik ook echt goed. Heb ook niet vaak een acteur gezien die zoveel verschillende accenten goed neer kan zetten. Al waren die in Batman en vooral die in Locke ook wel redelijk irritant.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een van de de tofste films van afgelopen jaar, maar ik ben dan ook fan van Jake Gyllenhaal
Zegt me niets, ik ga er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij is ook wel echt goed. Kan veel verschillende rollen neerzetten. Tom Hardy vind ik ook echt goed. Heb ook niet vaak een acteur gezien die zoveel verschillende accenten goed neer kan zetten. Al waren die in Batman en vooral die in Locke ook wel redelijk irritant.
Warrior met hem (Hardy) is zo tof trouwens
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef The_Yakuza het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUdacht ff iemand pult Toty Ronaldo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens mij saboteert VI het geluid van Johan Derksen
Dacht ook al dat het aan mijn streampje lagquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.
Van de week ook constant het geluid weg op meerdere zenders
Nee ik hoor het van meerderequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.
Van de week ook constant het geluid weg op meerdere zenders
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dacht ook al dat het aan mijn streampje lag
Hoor jij nu wel wat dan? Bij mij is de hele zender muisstil.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Johan DerksenAdo had het Van Duinen beloofd dus ze moeten gewoon die transfer door laten gaan
[..]
Nee ik hoor het van meerdere
Oh bij mij doet hij het allang weer inmiddelsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoor jij nu wel wat dan? Bij mij is de hele zender muisstil.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op de afstandsbediening zitten en per ongeluk dus volume op 0
bohhhquote:
Huh nee gewoon een verkoopdealquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zie nu dat het helemaal geen DSL-deal isGewoon weer 100k duurder. Enough is enough, ik gooi de mijne zo ook maar op de TP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |