Via conceptsquad zoekenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dadelijk moet nog even gaan koken
Er staan godverdomme gewoon 20 paginas met NIF Benatia's tussen de 300k en 500kwat een teringmongolen
quote:
luiz gustavo, de rossi, ramires en fernandinho deden het zeer plausibel bij mijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:15 schreef Lastpost het volgende:
Toch maar eens een andere formatie proberen. 4321 ziet er wel leuk uit op papier, twijfel alleen over de invulling van dat middenveld. Heb Toure en Vidal aan de buitenkant staan, moet je dan nog een verdedigend ingestelde middenvelder neerzetten op die plek in het midden of niet? Ervaringen?
De centrale man doet het meeste verdedigende werk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:15 schreef Lastpost het volgende:
Toch maar eens een andere formatie proberen. 4321 ziet er wel leuk uit op papier, twijfel alleen over de invulling van dat middenveld. Heb Toure en Vidal aan de buitenkant staan, moet je dan nog een verdedigend ingestelde middenvelder neerzetten op die plek in het midden of niet? Ervaringen?
Ik wil ook nog een keer een rematch na mijn nederlagen vorig jaar. Ben alleen nu ff aan het kokenquote:
Prima.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer een rematch na mijn nederlagen vorig jaar. Ben alleen nu ff aan het koken
Neuh. Alles is overpriced nu, maar die 2 zijn wel erg slechte value for money.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:55 schreef elshaarawy92 het volgende:
Is IF Piszcek en IF Matuidi een must have?
Oke, ik ga nu ff afleveringtje van een serie kijken daarna kan ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:59 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Hey Kami, wil je nog een revanche na je nederlaag met PSV?
Eigenlijk moest iedereen al van te voren wat SIF's/IF's inslaan.. nu zijn de prijzen veel te hoog...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou nog 1.1 miljoen over na het maken van deze teams, iig genoeg voor SIF Pogba en daarna kijk ik nog wel wat er mogelijk is
Ja iedereen was aan het kokenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver Mathijs wilde net vragen of je nu nog ff snel kon, voor VI
Heb ik ook gedaan, alleen SIF Pogba was er nog nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Eigenlijk moest iedereen al van te voren wat SIF's/IF's inslaan.. nu zijn de prijzen veel te hoog...David Silva IF en SIF 100k verschil
Vet teampje!. Jammer van Mangala, die kerel kan echt helemaal niets..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maak ik van mijn andere team dit bohhhh
Ik heb echt niets te klagen over hemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vet teampje!. Jammer van Mangala, die kerel kan echt helemaal niets..
Die is van dat filmpje waarin die vent het een heel tof nummer vind en dan doet alsof ie bier drinkt en er niets aan vindt als de camera op hem is gerichtquote:
Payet is nice maar jammer dat Isco 3* heeft.. Bij mij moet CAM altijd 4* hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze niet goed speelt weet ik het ook niet meer. Komt dus nog SIF Pogba bij
[ afbeelding ]
En deze danAls ik genoeg geld overhoud verkoop ik IF Pedro weer en komt Neymar erbij
[..]
Ik heb echt niets te klagen over hem
Bij dat nummer betrap ik mezelf daar op. Catchy as fuckquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is van dat filmpje waarin die vent het een heel tof nummer vind en dan doet alsof ie bier drinkt en er niets aan vindt als de camera op hem is gericht
Ik vind ze allebei echt geweldig. Isco vind ik echt een ontzettende koningquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:10 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Payet is nice maar jammer dat Isco 3* heeft.. Bij mij moet CAM altijd 4* hebben
Ja ik vind hem ook tof hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij dat nummer betrap ik mezelf daar op. Catchy as fuck
3* is een no noquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei echt geweldig. Isco vind ik echt een ontzettende koning
Kijk Nightcrawlerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Fury en The Drop zijn toffe films trouwens, voor wie ze nog niet heeft gezien.
The Guest was ook wel lekker cult
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vergeten te noemen ja, die vond ik ook tof. Wat een freakquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk Nightcrawler
Unbroken is ook wel goed, maar te nieuw i guess?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef The_Yakuza het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDoe eens normaal man Luiz op cdmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik vond dat echt een van de de tofste films van afgelopen jaar, maar ik ben dan ook fan van Jake Gyllenhaalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh vergeten te noemen ja, die vond ik ook tof. Wat een freak
Unbroken is al wel te vinden. Bijna alles wel..screeners voor award season zijn allemaal wel gelekt volgens mij.
Ja, hij is ook wel echt goed. Kan veel verschillende rollen neerzetten. Tom Hardy vind ik ook echt goed. Heb ook niet vaak een acteur gezien die zoveel verschillende accenten goed neer kan zetten. Al waren die in Batman en vooral die in Locke ook wel redelijk irritant.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een van de de tofste films van afgelopen jaar, maar ik ben dan ook fan van Jake Gyllenhaal
Zegt me niets, ik ga er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij is ook wel echt goed. Kan veel verschillende rollen neerzetten. Tom Hardy vind ik ook echt goed. Heb ook niet vaak een acteur gezien die zoveel verschillende accenten goed neer kan zetten. Al waren die in Batman en vooral die in Locke ook wel redelijk irritant.
Warrior met hem (Hardy) is zo tof trouwens
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef The_Yakuza het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUdacht ff iemand pult Toty Ronaldo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens mij saboteert VI het geluid van Johan Derksen
Dacht ook al dat het aan mijn streampje lagquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.
Van de week ook constant het geluid weg op meerdere zenders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |