Ik zeg ha haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ja, die bevalt erg goed. 7-2 was ook weer echt geflatteerd. Eerste 5 kansen raakquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier 4 reddingen en Ter stegen 8, tjah
Tjah ik kan jou gewoon niet stoppen, al die ballen vliegen erin. En dan 2 penalties waarvan ik toch tenminste de 2de echt bs vond. Verandert niet dat het (weer) terecht was, maar het zit allemaal niet meequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die bevalt erg goed. 7-2 was ook weer echt geflatteerd. Eerste 5 kansen raak
Eigenlijk waren alledrie mijn pingels vandaag bullshit. 3x hap je niet echt maar doe ik gewoon een skillmove waarbij hij tegen jouw mannetje aanbeukt. Kan je niks tegen doen soms. Die pingels komen ook altijd in golven ofzo. Heb er vaak dagen geen enkele en dan ineens heel veel. Bij pingels tegen hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik kan jou gewoon niet stoppen, al die ballen vliegen erin. En dan 2 penalties waarvan ik toch tenminste de 2de echt bs vond. Verandert niet dat het (weer) terecht was, maar het zit allemaal niet mee
Ik vond zijn NIF ook wel prima hoor. Zijn IF had ik na 2 potjes gedumpt..toen was hij niet echt goed bezig, maar was het meer omdat ik IF Lloris wilde proberen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier doet het normaal wel goed
Ik vind het veel kutterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb het gevoel dat de gameplay nu veel fijner en soepeler is dan in normale FUT trouwens (als je tegen vrienden speelt)..heb jij dat ook? Of ligt het bij mij aan het feit dat alles ook meezat
IF Ruffier? Wil Sirigu vervangen voor 'm.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier doet het normaal wel goed
Die is wel retegeilquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maak ik van mijn andere team dit bohhhh
Als je Juan van Inter erin zet dan kan Handanovic op doel. Buffon ofzo schiet niet op. Diego Lopez was ook wel ok, maar dan wordt het Milan. Tenzij je Ramos LCB zet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het veel kutter![]()
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit afmaken?
IF Ruffier is net zo gek op vissen als Pietjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Ruffier? Wil Sirigu vervangen voor 'm.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is wel retegeil
[..]
Als je Juan van Inter erin zet dan kan Handanovic op doel. Buffon ofzo schiet niet op. Diego Lopez was ook wel ok, maar dan wordt het Milan. Tenzij je Ramos LCB zet.
Zonde.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Ruffier is net zo gek op vissen als Pietje
[ afbeelding ]
nissaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver IF Benatia al over de 500kDan kan ik die variant met Ramos ook wel proberen. En dan kan Chiellini op CB
Dadelijk moet nog even gaan kokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |