SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb net een potje gestart, dadelijk?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Nog een potje Timmy? Ik vind het wel leuke wedstrijd steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook wel echt 2x dodelijk geweest als het er om ging..beide potjes eerste 3 kansen raak zo ongeveer..dat heb ik normaal ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja ik dacht wel echt wtf na die goal van RodrigoMaar ik moet gewoon nog meer oefenen want je bent toch elke keer de betere
Voel me een beetje Feyenoord
Kansen krijgen maar toch nooit iets
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef appelen het volgende:
Nu krijg je een ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed. Ik vond Rodrigo sowieso wel jouw meest dreigende speler trouwens. Ik ben meestal beter met mijn LW, jij vooral met je RW heb ik het idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb net een potje gestart, dadelijk?
Tjah dat is meestal een van mijn beste spelers idd. Daarom is het zo kut dat er zo weinig echt goede zijn dit jaar. Gelukkig heb ik IF Rodrigo dus die zit bijna altijd wel in een van mijn teamsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is goed. Ik vond Rodrigo sowieso wel jouw meest dreigende speler trouwens. Ik ben meestal beter met mijn LW, jij vooral met je RW heb ik het idee.
Ik mis SIF Schurrlequote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah dat is meestal een van mijn beste spelers idd. Daarom is het zo kut dat er zo weinig echt goede zijn dit jaar. Gelukkig heb ik IF Rodrigo dus die zit bijna altijd wel in een van mijn teams
Denk het ook wel ja, maar dan moet ik Ibarbo in de spits gaan zetten wil ik er iets leuks van makenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis SIF Schurrle
Cuadrado zit in mijn nieuwe team (maar daar moet Pogba nog bij). Die vond ik in andere teams ook wel fijn. Moet jou toch ook liggen met die wendbaarheid.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef appelen het volgende:
Hier ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de 2 tenimste, die andere heeft een error ofzeuwFuck being broke or middle class, go get it all!
Driehoekje Ibarbo, Cuadrado en Guarin is wel mooi hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja, maar dan moet ik Ibarbo in de spits gaan zetten wil ik er iets leuks van maken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik mis SIF Schurrle
Cuadrado zit in mijn nieuwe team (maar daar moet Pogba nog bij). Die vond ik in andere teams ook wel fijn. Moet jou toch ook liggen met die wendbaarheid.
Denk het ook wel ja, maar dan moet ik Ibarbo in de spits gaan zetten wil ik er iets leuks van
Ik ook. 600k nuquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:52 schreef DannyDeko het volgende:
Die prijzen voor IF/SIF LacazetteIk heb destijds 130K betaald voor de SIF
Even bekijken, ik hou die linkerkant meer voor mijn team met Lacazette omdat dat moeilijker te combineren is, maar ik ga even wat in elkaar flansenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ Pogbohhh
Evra LB voor full chem, maar ik heb liever Clichy daar op 8.
Dit kan trouwens ook metjouw Isco icm Borja valero
Oke, ready when you are voor ons potje. Ga ik daarna ekkes kokenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even bekijken, ik hou die linkerkant meer voor mijn team met Lacazette omdat dat moeilijker te combineren is, maar ik ga even wat in elkaar flansen
Naja ik hou het nog even zo als ik het nu heb, kom er ff niet uitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, ready when you are voor ons potje. Ga ik daarna ekkes koken
Komende dagen even IF De Witte in de gaten houden Timson. Of hedde gij die nie?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, ready when you are voor ons potje. Ga ik daarna ekkes koken
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komende dagen even IF De Witte in de gaten houden Timson. Of hedde gij die nie?
Ik zeg ha haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ja, die bevalt erg goed. 7-2 was ook weer echt geflatteerd. Eerste 5 kansen raakquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier 4 reddingen en Ter stegen 8, tjah
Tjah ik kan jou gewoon niet stoppen, al die ballen vliegen erin. En dan 2 penalties waarvan ik toch tenminste de 2de echt bs vond. Verandert niet dat het (weer) terecht was, maar het zit allemaal niet meequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die bevalt erg goed. 7-2 was ook weer echt geflatteerd. Eerste 5 kansen raak
Eigenlijk waren alledrie mijn pingels vandaag bullshit. 3x hap je niet echt maar doe ik gewoon een skillmove waarbij hij tegen jouw mannetje aanbeukt. Kan je niks tegen doen soms. Die pingels komen ook altijd in golven ofzo. Heb er vaak dagen geen enkele en dan ineens heel veel. Bij pingels tegen hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik kan jou gewoon niet stoppen, al die ballen vliegen erin. En dan 2 penalties waarvan ik toch tenminste de 2de echt bs vond. Verandert niet dat het (weer) terecht was, maar het zit allemaal niet mee
Ik vond zijn NIF ook wel prima hoor. Zijn IF had ik na 2 potjes gedumpt..toen was hij niet echt goed bezig, maar was het meer omdat ik IF Lloris wilde proberen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier doet het normaal wel goed
Ik vind het veel kutterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb het gevoel dat de gameplay nu veel fijner en soepeler is dan in normale FUT trouwens (als je tegen vrienden speelt)..heb jij dat ook? Of ligt het bij mij aan het feit dat alles ook meezat
IF Ruffier? Wil Sirigu vervangen voor 'm.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruffier doet het normaal wel goed
Die is wel retegeilquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maak ik van mijn andere team dit bohhhh
Als je Juan van Inter erin zet dan kan Handanovic op doel. Buffon ofzo schiet niet op. Diego Lopez was ook wel ok, maar dan wordt het Milan. Tenzij je Ramos LCB zet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het veel kutter![]()
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit afmaken?
IF Ruffier is net zo gek op vissen als Pietjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Ruffier? Wil Sirigu vervangen voor 'm.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is wel retegeil
[..]
Als je Juan van Inter erin zet dan kan Handanovic op doel. Buffon ofzo schiet niet op. Diego Lopez was ook wel ok, maar dan wordt het Milan. Tenzij je Ramos LCB zet.
Zonde.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Ruffier is net zo gek op vissen als Pietje
[ afbeelding ]
nissaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver IF Benatia al over de 500kDan kan ik die variant met Ramos ook wel proberen. En dan kan Chiellini op CB
Dadelijk moet nog even gaan kokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |