ik ook met een ander teamquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ribery zit ook al in mijn andere teamIk probeer het eerst even met Reus Benz en Deulofeu en kijk dan wel weer. Geef me 3 minuutjes, speel toch met mijn andere team tegen jou zo
Susaetaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IF Rodrigo heb ik dus al in mijn andere team, heeft iemand IF Feghouli gehad en zo ja was het wat? Enige andere optie Bale is atm onbetaalbaar
Hoe is Perrin? IF Ruffier uit een pakje gehaald naar wil niet een hele ligue 1 verdediging...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/309910/]afbeelding[/url] ]
Ik zweer sinds paar weken weer bij 352, dus ik zou zeggen ga dan voor zoiets
IF Thauvin is echt een hele goede LM voor mij, beter dan Lavezzi. Eventueel IF Gourc met Cabaye vervangen.
De webapp is idd fucking traagquote:
IF Ruffier is bij mij dikke prima iigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe is Perrin? IF Ruffier uit een pakje gehaald naar wil niet een hele ligue 1 verdediging...
Durf ik niet te zeggen, ik wilde ook nooit een hele Ligue 1 namelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe is Perrin? IF Ruffier uit een pakje gehaald naar wil niet een hele ligue 1 verdediging...
Die teamnaamquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De webapp is idd fucking traag
werkt gewoon hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:23 schreef DannyDeko het volgende:
edit: ok dan werkt die kutlink niet van wefut
Ik zie super Jan Vertonghen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bij mn 2e image zie ik de hoofdpagina?
Is troep man. Je kan je centjes beter besteden aan coins. Voor een euro of 70 heb je 10 milliequote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:26 schreef DeWesp het volgende:
Weet iemand een autobuyer waar je gewoon in 1x voor moet betalen en geen licentie hoeft te nemen?
Ligt nu ook meer aan de glitches dan echt die AB's. En die waren er toen ook wel want dat is niet zo lang geleden (fifa 12?)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:28 schreef DeWesp het volgende:
Waren er trouwens in het tijdperk met bidtokens ook al autobuyers? Want de markt was (ik speelde toen zelf nog niet) toch lang niet zo verneukt als nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2015 18:33:33 ]
Denk je dat het er stinkt van de zweet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er is een speciale plaats in de hel voor mensen zoals jij.
Ik vergeet weleens dat jij niet zo van de kick off naar voren lopen houdt, maar dat doe ik al 4 jaar lang dat zit er een beetje ingebakken. Meestal kwam ik er op tijd achter en speel ik hem daarna terugquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:36 schreef Tim86 het volgende:
GG Timmy. Behoorlijk geflatteerde win voor mij nu..vooral voor rust kwam ik amper over de middenlijn.
Die goal van jou was wel echt wtf. Nog een kickoff goal ook
Hij sprint meteen naar mijn doel vanaf de aftrap, ik win het duel van Lacazette(?) maar beide spelers vallen om. Lacazette staat op en jaagt hem van 35 meter de kruising in
oh was het Rodrigo
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo? Nu al een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik zei toch. Beter via ebay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zat er zeker lekker in, ik dacht ik laat Ruffier een beetje uitkomen om jou te verleiden tot een poging maar dat had ik beter niet kunnen doenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Wel in beide potjes een lekker stiftje gescoord trouwens..eerst met Shaq en nu met Kun..beide keren was er amper ruimte en viel hij precies met een boog in de bovenhoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |