Post je team nog eens als je wilquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Navas is op zich nog wel prima, maar die staat erin voor Costa. Costa en Reus bakken er echt helemaaaaal niets van, lopen allebei 1 op 2 en voor reus is dat met penalties
Even bedenken hoe ik Benzema erin krijg op een leuke manier
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
had jij dan nu net gekocht? niks gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:06 schreef appelen het volgende:
[..]en nog aan het wachten of al ontvangen? Snap er geen reet meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij beide aan het wachtenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
en nog aan het wachten of al ontvangen? Snap er geen reet meer van
Waarom koop je coins? Je wsa toch klaar met fifa en speelde alleen nog maar cod?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
en nog aan het wachten of al ontvangen? Snap er geen reet meer van
Benzema - Bale zou wel echt sick zijn in dit team.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IF Rodrigo heb ik dus al in mijn andere team, heeft iemand IF Feghouli gehad en zo ja was het wat? Enige andere optie Bale is atm onbetaalbaar
Hij krijgt het ongetwijfeld voor elkaar om dit ook te verkloten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kayseri Erciyesspor. Lekker crosses spammen op de Vleem
Is kiezen dan tussen SIF Pogba en Bale, en dan kies ik toch voor SIF Pogba. Ik mis zijn IF ook al, was echt veel beter dan zijn NIF voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:09 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Benzema - Bale zou wel echt sick zijn in dit team.
True story, maar sinds ik die TOTY Silva heb gepulled speel ik stiekem soms een potje tegen vriendenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom koop je coins? Je wsa toch klaar met fifa en speelde alleen nog maar cod?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is opzich best geil, je kunt Ibra en Lacazette omdraaien natuurlijk.
In de praktijk zijn de CF en SP toch als twee spitsen.
Ik zou gewoon Ribery, Benz en een random BBVA winger erbij doen. Feghouli lijkt me erg goed, maar die 3* skills is zo jammer. Vela lijkt me ook echt heel bazig, maar dan staat die WF me weer tegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is kiezen dan tussen SIF Pogba en Bale, en dan kies ik toch voor SIF Pogba. Ik mis zijn IF ook al, was echt veel beter dan zijn NIF voor mijn gevoel
IF Payet juist, die is zo goedquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/309910/]afbeelding[/url] ]
Ik zweer sinds paar weken weer bij 352, dus ik zou zeggen ga dan voor zoiets
IF Thauvin is echt een hele goede LM voor mij, beter dan Lavezzi. Eventueel IF Gourc met Cabaye vervangen.
Ribery zit ook al in mijn andere teamquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Ribery, Benz en een random BBVA winger erbij doen. Feghouli lijkt me erg goed, maar die 3* skills is zo jammer. Vela lijkt me ook echt heel bazig, maar dan staat die WF me weer tegen.
ik ook met een ander teamquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ribery zit ook al in mijn andere teamIk probeer het eerst even met Reus Benz en Deulofeu en kijk dan wel weer. Geef me 3 minuutjes, speel toch met mijn andere team tegen jou zo
Susaetaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IF Rodrigo heb ik dus al in mijn andere team, heeft iemand IF Feghouli gehad en zo ja was het wat? Enige andere optie Bale is atm onbetaalbaar
Hoe is Perrin? IF Ruffier uit een pakje gehaald naar wil niet een hele ligue 1 verdediging...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/309910/]afbeelding[/url] ]
Ik zweer sinds paar weken weer bij 352, dus ik zou zeggen ga dan voor zoiets
IF Thauvin is echt een hele goede LM voor mij, beter dan Lavezzi. Eventueel IF Gourc met Cabaye vervangen.
De webapp is idd fucking traagquote:
IF Ruffier is bij mij dikke prima iigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe is Perrin? IF Ruffier uit een pakje gehaald naar wil niet een hele ligue 1 verdediging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |