Ook totaal geen last van hier werkt ie al de hele middag vlekkeloosquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu ook disconnect na de match. En het was niet eens verlenging
Zin in een potje?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook totaal geen last van hier werkt ie al de hele middag vlekkeloos
Ik heb IF Rodrigo en die is vanaf RW gewoon topscorer loopt 1 op 1quote:
Ja is goedquote:
Facking goed bedoel jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eigenlijk best wel goed 2.5k pack. Vitinho, Boyata, een Ier en die kit.
[ afbeelding ]
GL. Benieuwd naar Kroosquote:
SIF Lacazette heeft bij mij ook aardig wat assists ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb IF Rodrigo en die is vanaf RW gewoon topscorer loopt 1 op 1
Heeft er meer dan Lacazetten die uit 22 17 goals en 18 assists heeft
NIF of IF? ben wel benieuwd of die het waard is om coins voor te kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
Bij mij is Ibrahimovic toch wel echt het mannetje, 12 goals uit 9 wedstrijden. Ook nog is 4 assists.
IF.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:48 schreef zamory het volgende:
[..]
NIF of IF? ben wel benieuwd of die het waard is om coins voor te kopen.
Ik zou m echt zo graag eens in 352 willen proberen, met SIF Lacazette ernaastquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IF.
Speel dan ook wel 4-3-3 en krijgt dus veel aanvoer van de vleugels, weet niet hoe hij het in een twee spitsen systeem zou doen.
Als dit niks meer is ga ik dat misschien wel proberenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zou m echt zo graag eens in 352 willen proberen, met SIF Lacazette ernaast![]()
1 sterke spits met 1 snelle behendige ernaast is DE combo imo
Jammer dat hij zo beperkt is qua spelers om hem heenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IF.
Speel dan ook wel 4-3-3 en krijgt dus veel aanvoer van de vleugels, weet niet hoe hij het in een twee spitsen systeem zou doen.
Ja dankzij TT (quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo beperkt is qua spelers om hem heen
Eigenlijk wel. Ik open dit jaar vrij regelmatig silver packs maar dat leverde nog niet veel goede spelers op. De enige boven de 10k was Chermiti in het begin. Dus dan is dit best wel leuk #derijkenwordenrijkerquote:
control alt delet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:54 schreef DeWesp het volgende:
Ik was vanmorgen nog niet in de gelegenheid om die filmpjes met Charlene te kijken. Dus net maar even gedaan. WTF?? Zulke mensen bestaan dus echt. Geweldig.
Ik altijd via ebay. Ik vertrouw de customer reviews die daarop staan net ietsje meer dan die op goldah en vipcoins et ceteraquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:51 schreef Alovenac het volgende:
Bij welke site bestellen jullie tegenwoordig de coins? Ook maar eens even wat halen, toch niet tegen de markt op te boksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |