ach ja ik heb met mijn coins van vorig jaar een leuk startkapitaaltje op kunnen bouwen en dat stijgt lekker met al die inflatie/investeringen. mij hoor je niet klagen hoor. nog geen cent uit hoeven geven buiten het spel zelf om.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:44 schreef The_Yakuza het volgende:
xboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Nee speel nog niet. Misschien als ik weer zo'n uberteam hebquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Speel je nog/weer? Vorig jaar had je zo'n uberteam
No shit sherlock. vorig jaar t miljoen voor 4 euro niet meegemaakt ?quote:
Al rond deze tijd? nope. En gaat er meer om dat het in 8 uur al bijna 4 euro gezakt is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
No shit sherlock. vorig jaar t miljoen voor 4 euro niet meegemaakt ?
rond de tijd dat IF chik in packs zat volgens mij net voor de zomer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al rond deze tijd? nope. En gaat er meer om dat het in 8 uur al bijna 4 euro gezakt is.
Waarom niet? Je had hem toch in een pack dus dikke winst.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rond de tijd dat IF chik in packs zat volgens mij net voor de zomer.
toen een packopening gedaan van 1M dat was ook eens maar nooit meer
Weet je hoe fucking saai het is om 133 van die kut packs te gaan zitten openenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je had hem toch in een pack dus dikke winst.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sea_is_lolbroek.htmlVooral zo hard om je eigen grap lachen
Nergens last vanquote:
Webapp retetraag en laadt veel afbeeldingen niet en moest 3x inloggen voor het lukte op consolequote:
bohhh SIF bijna onder het miljoen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van IF Pogba700k nu ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |