Dan nog loop je wel het risico dat iemand eerder op die Ronaldo biedt dan jij. Dan heb je 200 ekkies overgemaakt, zet hij hem erop en dan biedt iemand anders direct 15 miljoenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon voor echt geld regelen en dat dan omzetten in coins.
Gewoon het hele account verkopen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan nog loop je wel het risico dat iemand eerder op die Ronaldo biedt dan jij. Dan heb je 200 ekkies overgemaakt, zet hij hem erop en dan biedt iemand anders direct 15 miljoen
Dat is toch ook kutquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon het hele account verkopen...
PS is out of stockquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Thanks for the service, bought some cool TOTY cards!
Tim86 01/22
Dat zou ook wel kunnen, maar is niet helemaal zonder risicoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon het hele account verkopen...
nee maar ja, je moet iets als je boven die 15 miljoen wil tradenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou ook wel kunnen, maar is niet helemaal zonder risico
Als ik er 1 zou willen dan zou ik net zo lang refreshen tot iemand hem erop zet. Zal er altijd wel 1 zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
nee maar ja, je moet iets als je boven die 15 miljoen wil traden
Zo zou ik het denk ik oplossen als ik er eentje uit een pack had ... gewoon account verkopen voor een mooie prijs.
Ik zou hem denk ik uitlenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
wie wil er nou zijn TOTY ronaldo verkopen
Nee, juist niet. Ze moeten de game gewoon fixen. 15 miljoen is al een duizelingwekkend bedrag, maar door al deze glitches zijn dit soort bedragen de standaard. Een paar generaties terug kocht je het hele TOTY team voor 15 miljoen en dan had je nog geld overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:37 schreef appelen het volgende:
EA moet die biedlimiet gewoon er uit halen
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:37 schreef appelen het volgende:
EA moet die biedlimiet gewoon er uit halen
Bob zou hem graag willen lenen van je, maar hij vind het jammer dat je geen spelers meer kunt tradeofferen.quote:
Denk jij dat het nog in de hand te houden is?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ze moeten de game gewoon fixen. 15 miljoen is al een duizelingwekkend bedrag, maar door al deze glitches zijn dit soort bedragen de standaard. Een paar generaties terug kocht je het hele TOTY team voor 15 miljoen en dan had je nog geld over
Nu niet meer in ieder geval. We moeten hopen op Fifa 16, maar EA kennende...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:41 schreef appelen het volgende:
[..]
Denk jij dat het nog in de hand te houden is?
Gewoon die fucking coingenerating glitch dichten. maar dat kunnen die incapabele flikkers daar in canada gewoon al een paar jaar nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:41 schreef appelen het volgende:
[..]
Denk jij dat het nog in de hand te houden is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd![]()
En we blijven hem toch kopen..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon die fucking coingenerating glitch dichten. maar dat kunnen die incapabele flikkers daar in canada gewoon al een paar jaar niet
Tuurlijkquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Fifa is het enige spel dat ik leuk vind en een heel jaar kan spelen zonder mij echt te vervelen. De meeste andere spellen zijn een week leuk en eindigen dan weer op marktplaats
ach ja ik heb met mijn coins van vorig jaar een leuk startkapitaaltje op kunnen bouwen en dat stijgt lekker met al die inflatie/investeringen. mij hoor je niet klagen hoor. nog geen cent uit hoeven geven buiten het spel zelf om.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:44 schreef The_Yakuza het volgende:
xboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Nee speel nog niet. Misschien als ik weer zo'n uberteam hebquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Speel je nog/weer? Vorig jaar had je zo'n uberteam
No shit sherlock. vorig jaar t miljoen voor 4 euro niet meegemaakt ?quote:
Al rond deze tijd? nope. En gaat er meer om dat het in 8 uur al bijna 4 euro gezakt is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
No shit sherlock. vorig jaar t miljoen voor 4 euro niet meegemaakt ?
rond de tijd dat IF chik in packs zat volgens mij net voor de zomer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al rond deze tijd? nope. En gaat er meer om dat het in 8 uur al bijna 4 euro gezakt is.
Waarom niet? Je had hem toch in een pack dus dikke winst.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rond de tijd dat IF chik in packs zat volgens mij net voor de zomer.
toen een packopening gedaan van 1M dat was ook eens maar nooit meer
Weet je hoe fucking saai het is om 133 van die kut packs te gaan zitten openenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je had hem toch in een pack dus dikke winst.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sea_is_lolbroek.htmlVooral zo hard om je eigen grap lachen
Nergens last vanquote:
Webapp retetraag en laadt veel afbeeldingen niet en moest 3x inloggen voor het lukte op consolequote:
bohhh SIF bijna onder het miljoen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van IF Pogba700k nu ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |