Nee ik hoor het van meerderequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ligt dus niet aan mijn UPC box.
Van de week ook constant het geluid weg op meerdere zenders
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dacht ook al dat het aan mijn streampje lag
Hoor jij nu wel wat dan? Bij mij is de hele zender muisstil.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Johan DerksenAdo had het Van Duinen beloofd dus ze moeten gewoon die transfer door laten gaan
[..]
Nee ik hoor het van meerdere
Oh bij mij doet hij het allang weer inmiddelsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoor jij nu wel wat dan? Bij mij is de hele zender muisstil.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op de afstandsbediening zitten en per ongeluk dus volume op 0
bohhhquote:
Huh nee gewoon een verkoopdealquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zie nu dat het helemaal geen DSL-deal isGewoon weer 100k duurder. Enough is enough, ik gooi de mijne zo ook maar op de TP.
The Guest? Dat was echt een slechte film of heb ik iets 'geniaals' gemist?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Fury en The Drop zijn toffe films trouwens, voor wie ze nog niet heeft gezien.
The Guest was ook wel lekker cult
Ik vond het echt een lekkere cultfilm. ALles was bewust zo fout en over de top toch...vond het echt zo'n ode aan de jaren 80/90 film, ook met die muziek en rare vechtscènes enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
The Guest? Dat was echt een slechte film of heb ik iets 'geniaals' gemist?
ben echt benieuwd wanneer deze stijgingen stoppen, lijkt geen houden aan meerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk, IF Sanchez 2,1 miljoen nu
Komt omdat coins zo goedkoop zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ben echt benieuwd wanneer deze stijgingen stoppen, lijkt geen houden aan meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |