Ik heb hem ook weggedaan, kutspitsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Serieus met die Costa kan ik echt geen fuckbij de vorige potjes vlogen de ballen ook al van zijn voet weg
Nee, mijn BPL team. Heb ook nog een paar keer de lat geraakt. Weer een heerlijk stiftje, maar nu onderkant lat eruitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moest je tegen dat Suarez team van hem? Daar zit een autoscorer in
quote:
Wil je nog? Dit potje maak je er sowieso 4quote:
Die eerste twee goals danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Alles lukte ook wel dit potje moet ik zeggen. Vrije trap 2x perfect geraakt (die ene save was wel ziek nog) en alles de kruising in enzo. Snap echt niet wat ik vandaag heb. Hopelijk blijft het lang hangen
3quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wil je nog? Dit potje maak je er sowieso 4![]()
Die eerste was echt puur geluk. Hart was ook een beetje dronken ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die eerste twee goals danWat een hoek zeg om ze er in te peunen
Welk niveau spelen die gasten?quote:
Eerst even tegen TT en dan tegen jouquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef DutchSL het volgende:
Trapz, wij een potje wie de slechtste is?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eerst even tegen TT en dan tegen jouspeel jij even tegen Tim dan
Potjeuhhh?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef DutchSL het volgende:
Trapz, wij een potje wie de slechtste is?
Ik werd uit UT gekicked,quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, even squad fitnessje kopen en op het team gooien. Stuur maar vast invite
Ja dat wel, wel spannend iigquote:
Mijn team was ineens nergens meerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Trapz echt een zwaar onverdiende ove rwinning dit. Eerste 50 min had ik echt niets te zeggen en op 1 minuutje na was de rest ook gelijkwaardig
Eerst even Costa vervangen want die is dikke strontquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat wel, wel spannend iig
Rematch?
Is goedquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eerst even Costa vervangen want die is dikke stront
Ja dat hoor ik vaker van mensen die tegen mij spelen dat het iig wel een leuke game isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn team was ineens nergens meerverdediging ging raar doen en alles speelde raar
ik had het gewoon eerder af moeten maken met die kansen maar vond het wel een leuke game!
Ik had ook lag tegen DSL dus denk het welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
GG DSL. Wel een beetje een lagfest..vaag. Kan het vanuit jouw kant komen? Hier volgens mij alles in orde..
Ik vind dat er maar weinig chille spitsen zijn in de BPL. Geen eigenlijkquote:
Oh zat je daarom zo te kutten bij die corner?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:11 schreef DutchSL het volgende:
Gvd Tim
Mijn rechterpookje is spontaan kapot gegaan
Ja daarom klote. even snel hybridje makenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat er maar weinig chille spitsen zijn in de BPL. Geen eigenlijk
Tim potje dan maarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja daarom klote. even snel hybridje makenspeel anders even Tim
Vargasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja daarom klote. even snel hybridje makenspeel anders even Tim
quote:
Gewoon tegen de muur gooien ala pinoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:18 schreef DutchSL het volgende:
Probleem ligt blijkbaar bij de R2 knop en niet bij het pookje
Maar eens open schroeven en hopen dat ik het kan fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |