Doe jij dat nog?quote:
Nah werkt niet meer zo goed.. heb het idee dat iedereen het nog doet.quote:
Hij is echt de kwijt weg hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef wieisboos het volgende:
Kreeg RVP een staande ovatie bij Arsenal ja, Johan?
Gaat echt nergens over neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef wieisboos het volgende:
Kreeg RVP een staande ovatie bij Arsenal ja, Johan?
Je hebt gelijk. De mijne 25k BIN werd binnen een minuut gekochtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er 1 op vor 35k en de rest 55
Ik heb IF Neymar ook gehad aan het begin net als IF Di Maria, maar toen verkocht ik mijn vermogen aan die coinselling websitequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je daar IF Neymar voor had gekocht had je nu 6 miljoen gehad
Zerkaa 2x TOTY Ronaldoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk die Wroe2shaw heeft gewoon TOTY Ronaldo, Messi en Robben gepacktteringleier
En zeker er 2 maandsalarissen tegen aangegooid.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk die Wroe2shaw heeft gewoon TOTY Ronaldo, Messi en Robben gepacktteringleier
Alstuquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil een leuk team maken maar weet niet wat
volgens mij is dat gewoon fake..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn beste seizoen in het midden gespeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ohja Di Maria speelde niet in het midden bij Real ook
hij heeft gewoon mensen gefixt die nonstop packs openmaken voor hem.. maakt hij er een filmpje van en hup weer een miljoen views oid.quote:
Zodra het voetbal de landsgrenzen passeert weten ze er echt niets meer van. Binnen de landsgrenzen houdt het ook niet overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn beste seizoen in het midden gespeeld
Zijn moeder ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:43 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
hij heeft gewoon mensen gefixt die nonstop packs openmaken voor hem.. maakt hij er een filmpje van en hup weer een miljoen views oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |