Zijn beste seizoen in het midden gespeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ohja Di Maria speelde niet in het midden bij Real ook
hij heeft gewoon mensen gefixt die nonstop packs openmaken voor hem.. maakt hij er een filmpje van en hup weer een miljoen views oid.quote:
Zodra het voetbal de landsgrenzen passeert weten ze er echt niets meer van. Binnen de landsgrenzen houdt het ook niet overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn beste seizoen in het midden gespeeld
Zijn moeder ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:43 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
hij heeft gewoon mensen gefixt die nonstop packs openmaken voor hem.. maakt hij er een filmpje van en hup weer een miljoen views oid.
Ik vond Schweinsteiger slecht, miss Lahm proberen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Cheap timmy versie...iemand nog opmerkingen of verbeteringen?
59 strengthquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Schweinsteiger slecht, miss Lahm proberen?
Ik heb Gotze op de plek waar Schweingsteiger staat. Fijn speulerke, maar weet niet of het handig is voor je balans. Bij mij compenseert Toure op dat middenveld heel veel in verdedigend opzicht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Cheap timmy versie...iemand nog opmerkingen of verbeteringen?
Wat is jouw team dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Gotze op de plek waar Schweingsteiger staat. Fijn speulerke, maar weet niet of het handig is voor je balans. Bij mij compenseert Toure op dat middenveld heel veel in verdedigend opzicht.
Hazard - Costa - Robbenquote:
Te duurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hazard - Costa - Robben
Touré - Silva - Gotze
Clichy - Kompany - Benatia - Piszczek
Neuer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |