Doe jij dat nog?quote:
Nah werkt niet meer zo goed.. heb het idee dat iedereen het nog doet.quote:
Hij is echt de kwijt weg hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef wieisboos het volgende:
Kreeg RVP een staande ovatie bij Arsenal ja, Johan?
Gaat echt nergens over neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef wieisboos het volgende:
Kreeg RVP een staande ovatie bij Arsenal ja, Johan?
Je hebt gelijk. De mijne 25k BIN werd binnen een minuut gekochtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er 1 op vor 35k en de rest 55
Ik heb IF Neymar ook gehad aan het begin net als IF Di Maria, maar toen verkocht ik mijn vermogen aan die coinselling websitequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je daar IF Neymar voor had gekocht had je nu 6 miljoen gehad
Zerkaa 2x TOTY Ronaldoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk die Wroe2shaw heeft gewoon TOTY Ronaldo, Messi en Robben gepacktteringleier
En zeker er 2 maandsalarissen tegen aangegooid.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk die Wroe2shaw heeft gewoon TOTY Ronaldo, Messi en Robben gepacktteringleier
Alstuquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil een leuk team maken maar weet niet wat
volgens mij is dat gewoon fake..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |