Nee joh, ik heb pas net een paar dagen besloten dat het enkel Eeyore wordt.quote:
Ja halloquote:
Wat is daar mis mee? Zou wel weer eens lekker willen daten. Geen tijd voor, maar de wens is er welquote:
Het is ook vast leuk, voor andere mensenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duurt nog even, dus ik leef nu nog op dat datewolkje
Ach, dit zal ook wel uitlopen op niets, maarja, je moet wat hequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook vast leuk, voor andere mensen.
Dat is niet de goede instellingquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach, dit zal ook wel uitlopen op niets, maarja, je moet wat he
Ja, dat klinkt wel herkenbaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou, daten.. dit dat zus zo, alleen naar huis
Als het een knappe vrouwelijke tandarts is, is dat wel jammer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:14 schreef STING het volgende:
Ik heb zo een date....... met de tandarts.
Daarna alleen naar huis is in dat geval geen slecht iets.
Ik had vroeger een knappe Indiër als orthodontist, met diepe bruine ogenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een knappe vrouwelijke tandarts is, is dat wel jammer.
Ik had hem doorgestuurd naar m'n ouders, maar m'n vader vertikt het om een laptop te kopen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Dell laptop is nu zelfs 138 euro met een nieuwe code.....
Als die aanbieding er na 4 februari nog is, dan ga ik er één aanschaffen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ahwquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een knappe Indiër als orthodontist, met diepe bruine ogenEn een Vlaams accent.
Linkje ..? (voor collega)quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou helemaal debiel zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Je kunt kortingscodes stapelen schijnt het. Hoorde van iemand die 'm voor 122 euro had of zo.
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.quote:
Want je soms vrouwelijk voelen is een negatief ietsquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.
Jepquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je soms vrouwelijk voelen is een negatief iets?
Idd. Ik zit heel hard te denken wat ik er mee zou moeten maar ik kan echt niets verzinnen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.
Nee, man zijn is de bomquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Is het ook slecht als een vrouw ook weleens een mannelijke kant heeft?
Nee, daarom. Maar ik wijs er wel mensen opquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jep
[..]
Idd. Ik zit heel hard te denken wat ik er mee zou moeten maar ik kan echt niets verzinnen.
Hmmm, toch wel interessant als weggeef-apparaatje voor mn moeder ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.
Bijvoorbeeld. Weinig mis mee verder, die we gisteren hebben binnen gekregen hier was prima werkbaar, met de Updates die er nog op moesten had ie het een beetje zwaar, maar gewoon surfen, film kijken, gaat allemaal prima.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, toch wel interessant als weggeef-apparaatje voor mn moeder ofzo.
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Stop aub met zuurstof verspillen.
Ze woont in Almere, dus ik geloof het directquote:
Die loopt te trollen, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze woont in Almere, dus ik geloof het direct.
Dit is toch niet serieusquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat het een grap was, ze doet achteraf iig alsof het niet echt wasquote:
Misschien om d'r ass te coverenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een grap was, ze doet achteraf iig alsof het niet echt was.
Ja, ik had ook iets van "uhuh, zou ik achteraf ook zeggen"quote:
Deze blijft wat dat betreft ook wel goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, je bent gewoon sikkeneurig omdat je geen leuke tandartsassistente hebt.quote:
Hij heeft genoeg leuke assistentes op het werk, als ik de verhalen moet gelovenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, je bent gewoon sikkeneurig omdat je geen leuke tandartsassistente hebt.
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg leuke assistentes op het werk, als ik de verhalen moet geloven.
Dat is zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.
Alleen maar beter, zit ze tenminste niet de hele dag in de smerige bek van een ander te wroetenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.
Laptop zit dan wel in je mandje, dus terug naar de hoofdpagina en op het mandje klikken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik zit ook even bij dat linkje van die Dell te kijken maar krijg een error als ik naar de kassa ga. Vriendin met een laag inkomen zoekt nog een laptop. Weet iemand hoe lang die aanbieding nog duurt en dat met dat korting stapelen, zijn er meerdere codes te vinden dan?
HeetWijf toch?quote:
True thatquote:
You say it like it's a bad thingquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, collega had ook problemen, half Nederland heeft het nu door denk ik, dus het zal druk zijn. Ding wordt nog overal gespammed.
Zelf geslaagd, mooi pakket chocolade van Eichholtz. kruiden van de hele wereld, en een nichterige Ken.
Meteen voor mezelf maar even 5 broeken, 2 colberts, een router en een paar handschoenen gekocht, wijf dat ik ben.
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
You say it like it's a bad thing.
Vlaag? Elke week zowat johquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit van.
Maar het is wel weer een tikje veel voor 1 keer, maar ja, ik moest toch shoppen voor het cadeau.
Ik heb die vlaag dagelijksquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit van.
Maar het is wel weer een tikje veel voor 1 keer, maar ja, ik moest toch shoppen voor het cadeau.
Da's een zware aantijgingquote:
Een kloppend feit dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's een zware aantijging.
Nou ok, ik ben iets meer aan het shoppen de laatste tijd, kleren passen niet meer.
Dan kun je ook gaan sporten of lijnen ipv je garderobe vergroten, letterlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's een zware aantijging.
Nou ok, ik ben iets meer aan het shoppen de laatste tijd, kleren passen niet meer.
Ik denk dat ze sarcastisch is, reagerend op de domme overbodige vermelding op de verpakking dat zalmfilets vis bevattenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Andere kant op, ben van maat 36 naar 32 jeans nu, 77,7 kilo vanochtendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kun je ook gaan sporten of lijnen ipv je garderobe vergroten, letterlijk
Of gaat t de andere kant uit?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andere kant op, ben van maat 36 naar 32 jeans nu, 77,7 kilo vanochtend.
Das geen vrij, das adempauzequote:
Timing voornamelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Aan je beschikbare vakantiedagen zal het vast niet liggen, waar aan wel?
Ik werd vanochtend om 9 uur wakker omdat het geluid van mijn wekker die om 8 uur ging uit stondquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd vanmorgen om kwart over zes wakker omdat iemand ergens een deur dichtgooide
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om 9 uur wakker omdat het geluid van mijn wekker die om 8 uur ging uit stond
Of als je vibo afslaat omdat de batterijen op zijn?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd![]()
Ik werd vroeger ook altijd wakker omdat de koeling van de winkel onder m'n slaapkamer uitging. Dat ding hoorde je best goed maar ik was er zo aan gewend geraakt dat ik wakker werd als hij afsloeg
Niet zo'n beste vibo dan als je ermee in slaap valt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of als je vibo afslaat omdat de batterijen op zijn?
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo'n beste vibo dan als je ermee in slaap valt.
[3FM]DIE LUCCCHTT!![/3FM]quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:36 schreef ArTiC het volgende:
Lekker luchtig onderwerp zo op vrijdagochtend
Als het zo ruim is inderdaad lucht zat. Dan kan er menig kut scheetje uitfloepenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:36 schreef ArTiC het volgende:
Lekker luchtig onderwerp zo op vrijdagochtend
Kun je me nog wat aanraden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?
Ekdom op vrijdagquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mee stoppen en lesbisch worden. Piemels nep of echt verbannen
Ik moest zo waar m'n rol als supervisor echt gaan invullenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag zeker? Weer niemand aan het werk zeker?.
En? Zijn ze nu bang voor je?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moest zo waar m'n rol als supervisor echt gaan invullen![]()
groter ís toch beter?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?
Ze moeten kruipen voor jequote:
Wat moest je superviseren dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben hun baas niet, dus dat hoeft niet
Saaiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben hun baas niet, dus dat hoeft niet
Er loopt hier van alles in de soep met implementatie nieuw pakket, iedereen is gestressed, veel ruis op de lijn en collega op mijn afdeling zag volgens mij het overzicht niet helemaal meer.quote:
Neuh, dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BijnaHet is ook al bijna weer maandag.
Mooi zo. Dan duurt het niet zo lang voor het weer vrijdag is en ik hier eindelijk weggaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BijnaHet is ook al bijna weer maandag.
je date is woensdag begrijp ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Bijna woensdag![]()
![]()
En vanavond ook gezellig wat drinken met een kroegmaatje
Ja, dat idee hadden we al hoorquote:
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigenquote:
Waarom? Is het je curse of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigen
(echt, weet nu al dat het helemaal fout gaat lopen, doordat ik het tegen mensen vertel)
Ja, die jinx ken ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigen
(echt, weet nu al dat het helemaal fout gaat lopen, doordat ik het tegen mensen vertel)
Ik weet toevallig dat jij vanavond een date hebtquote:
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
Bij mij gaat het ook altijd mis, hoor. Of ik het nu wel vertel of het niemand vertel
.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, kan ik dan eindelijk naar de wc?
Je kan prima naar de wc, alleen maar één keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, kan ik dan eindelijk naar de wc?
Wat weet jij nou weer?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat jij vanavond een date hebt.
Ik vond het toch even spannendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kan prima naar de wc, alleen maar één keer.
Nou ja, ik las dat je een date hebt. Niet wat voor date. Kan heel goed een date met je linker of rechter hand zijn natuurlijk.quote:
Ow datquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik las dat je een date hebt. Niet wat voor date. Kan heel goed een date met je linker of rechter hand zijn natuurlijk.
Reverse-cowgirl-handjobquote:
Meerdere nog welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reverse-cowgirl-handjob. Goed bezig. Pas op voor penisbreuken.
Je weet maar nooit met zo'n reverse-cowgirl-handjob, HW.quote:
Nu ben ik bangquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met zo'n reverse-cowgirl-handjob, HW.
Jezus, wat een verzameling eikels zeg...quote:
Jij ook niet volgens mijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat niet meent.
Ik gun je oprecht plezier met je date, hoorquote:
Nee, dat we dat weer duidelijk hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun je oprecht plezier met je date, hoor. De rest was inderdaad niet serieus.
https://www.facebook.com/despeld?fref=nfquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, wat een verzameling eikels zeg...
Ik gun echt geen enkele man een penisbreukquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat we dat weer duidelijk hebben.
Dank jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun echt geen enkele man een penisbreuk... Nou ja... Misschien één of twee. Maar jou niet hoor.
http://www.metronieuws.nl(...)akst-voor-penisbreukquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vraag me oprecht af hoe je je best moet doen voor zoiets.
Volgens mij is het niet zo moeilijk om een penis te breken, eigenlijk. Je hoeft maar een verkeerde beweging te maken en het knakt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vraag me oprecht af hoe je je best moet doen voor zoiets.
Had het wel gezien jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)akst-voor-penisbreuk
Ja ok, maar de meeste mannen hebben toch wel "rare" dingen gedaan, al dan niet zwaar bezopen of onder de drugs, ik heb niet het idee dat dit erg vaak voorkomtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo moeilijk om een penis te breken, eigenlijk. Je hoeft maar een verkeerde beweging te maken en het knakt...
Volgens mij ook niet, hoor. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar de meeste mannen hebben toch wel "rare" dingen gedaan, al dan niet zwaar bezopen of onder de drugs, ik heb niet het idee dat dit erg vaak voorkomt.
Er zijn vast leukere dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, hoor. Gelukkig maar.
Totaalruptuurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vast leukere dingen.
Wat is het vrouwelijke equivalent, schaamlipscheuring?.
Zullen we er maar over ophouden?quote:
Jij begon over schaamlipscheuring.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we er maar over ophouden?.
ja, ik had er al snel spijt vanquote:
Dat snap ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik had er al snel spijt van.
Geeft niet, als ik een keer tijd heb leg ik het wel een keer uitquote:
neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien kunnen we wat aandacht besteden aan onsmakelijke huidaandoeningen?
Ik denk dat ik beter kan gaan googlen, aangezien jij in de weekenden nooit vrij bentquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik een keer tijd heb leg ik het wel een keer uit.
Herpes of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook weer een goed puntquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan gaan googlen, aangezien jij in de weekenden nooit vrij bent.
Saai!quote:
Now you're talking!quote:
Waaromquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vandaag wel veel goede punten. Geen idee waardoor dat veroorzaakt wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt.
Dit weekend 2 keer verjaardag dus en zondag Ajax.
We kunnen het ook over de builenpest gaan hebben.quote:
Gewoon blue waffle intypen en dat is de eerste die je krijgtquote:
Ik denk vrijdagmiddag-syndroomquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel veel goede punten. Geen idee waardoor dat veroorzaakt wordt.
[..]
We kunnen het ook over de builenpest gaan hebben.
Denk kale kleine hooliganquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat leuk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk vrijdagmiddag-syndroom.
Ik heb echt geen zin meer, zo eerst de PC van mijn broertje maar weer eens updaten met een nieuwe geluidskaart, nieuwe videokaart en 1TB diskspace.
Uiteraard allemaal afdankertjes van mij.
Voornamelijk omdat het een hele verbetering is tov praten over gemangelde geslachtsdelen.quote:
De link was duidelijk ja... Moet ik nu gaan uitleggen datquote:
Ohquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
De link was duidelijk ja... Moet ik nu gaan uitleggen datniet alleen gebruikt wordt in negatieve zin..?
Ja, doe eens. Want ik heb 'm ook nog niet echt als positief kunnen lezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
De link was duidelijk ja... Moet ik nu gaan uitleggen datniet alleen gebruikt wordt in negatieve zin..?
Hij is idd open voor interpretatie jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Oh![]()
Uhm. Het heeft denk ik te maken met belevingswereld. Ik gebruik hem alleen maar negatief
Zo wordt hij denk ik op Fok! het meest gebruikt jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 't vooral een royal sadness/sarcastische smiley, eigenlijk.
Ik vertel ook maar wat om de vaart erin te houden hier hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik krijg net een DM van iemand die van mijn mammie houdt. Ik zal eens vragen waarom dat is.
Daar pak ik dequote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Hij is idd open voor interpretatie ja
Ik gebruik hem voornamelijk als ik iets grappig vind, en het om een flauw/9Gag-achtig grapje gaat
Phew, diep filosofisch op de vrijdagmiddag.
Van mij is die er iig nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:14 schreef Knut het volgende:
Die overlap tussen DM/IM/Whatsapp/mail/postduif maakt het topic niet echt duidelijker
Ik DM/IM/Whatspapp/Mail/Postduif helemaal niet met fokkers van hierquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:14 schreef Knut het volgende:
Die overlap tussen DM/IM/Whatsapp/mail/postduif maakt het topic niet echt duidelijker
Wellesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik DM/IM/Whatspapp/Mail/Postduif helemaal niet met fokkers van hier
Telegram telt niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik DM/IM/Whatspapp/Mail/Postduif helemaal niet met fokkers van hier
welke?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ja godverdomme, de jurk die ik heel graag wil is ruim in prijs verlaagd, wat fijn is. Maar mijn maat is er al maanden niet meer. Lullo's.
tof model maar ik hou niet van printjesquote:
Ik vind de print juist geweldigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tof model maar ik hou niet van printjes
Jammer want het zou awesome zijn met mijn tieten
Nou, oké. Tof. En nu?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weten we nu dat je maat 38 hebt. Of 48.
Want voor de rest zijn we hier allemaal volledig anoniem iddquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weten we nu dat je maat 38 hebt. Of 48.
Oh, in dat geval. Maat 38 graag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja pfft, mocht iemand hier een jurk voor je willen kopen...
Wat ga je voor me kopen nu?quote:
Die zag ik aankomenquote:
Ik had natuurlijk ook niets anders verwachtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen. Niks, natuurlijk
.
Ja, dat gaat nergens over. Zo heb ik dat met spijkerbroeken. Van de ene broek heb ik maat 42, van de andere broek maat 33. Snap er geen kont van. Daarnaast zijn mannenmaten en vrouwenmaten totaal verschillendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook niets anders verwacht.
Geen idee hoe kledingmaten werken trouwens, er hingen gisteren 10 colberts op een rij, dan ga ik er vanuit dat het op maat is. Maar ze zijn ongeveer even groot, de ene is maat 25 en de andere 53.
HOE DAN!?!
ja, dat helpt wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nergens over. Zo heb ik dat met spijkerbroeken. Van de ene broek heb ik maat 42, van de andere broek maat 33. Snap er geen kont van. Daarnaast zijn mannenmaten en vrouwenmaten totaal verschillend.
Gelukkig bestel ik mijn jurken bij websites waar een goede maattabel bij staat, dat scheelt enorm.
Ja, ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat helpt wel.
Maar dezelfde jasjes, op het oog dus niet te zien welke maat en de ene is maat 25 en dan degene ernaast 53, zit een paar cm verschil is, hooguit.
Het is gewoon een kutwereld, die kledingwereldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap je helemaal. Mijn kledingkast varieert qua maatvoering ook tussen de 42 en XXS
.
Kindermaten?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat helpt wel.
Maar dezelfde jasjes, op het oog dus niet te zien welke maat en de ene is maat 25 en dan degene ernaast 53, zit een paar cm verschil is, hooguit.
Op de herenafdeling, bij de kostuums en pakken?quote:
Je weet het niet, die blagen worden steeds langer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op de herenafdeling, bij de kostuums en pakken?.
Daarom draag ik het liefst gewoon jurken, geeft toch het minste gezeik en staat leukquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutwereld, die kledingwereld.
Broeken gaan meestal wel goed, zit ik eigenlijk altijd rond de 32/33. Lengte 34/36.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nergens over. Zo heb ik dat met spijkerbroeken. Van de ene broek heb ik maat 42, van de andere broek maat 33. Snap er geen kont van. Daarnaast zijn mannenmaten en vrouwenmaten totaal verschillend.
Gelukkig bestel ik mijn jurken bij websites waar een goede maattabel bij staat, dat scheelt enorm.
Het is heel merkafhankelijk heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Broeken gaan meestal wel goed, zit ik eigenlijk altijd rond de 32/33. Lengte 34/36.
Bij de billige merken gaat het meestal goed dusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is heel merkafhankelijk heb ik gemerkt.
True, maar ik had ze dus in principe allemaal aangekund, de ene wat te groot en de andere te klein. Het waren dezelfde colberts, alleen de ene was dus 25 en de andere 53. Ik heb zelf een 50 gekocht, maar die van 25 had ik dus ook kunnen nemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet het niet, die blagen worden steeds langer.
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk qua kledingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom draag ik het liefst gewoon jurken, geeft toch het minste gezeik en staat leuk.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk qua kleding.
Ik zeg alleen maar wat ik constateerquote:
Dat is echt niet waarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk qua kleding.
Jurkjes zijn niet per definitie makkelijkerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik constateer.
Wat weet ik er allemaal van?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jurkjes zijn niet per definitie makkelijker
Dat merken we dn ook soms wel in je uitsprakenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat weet ik er allemaal van?.
Ik ben totaal niet modebewust, trendy of hip, ik doe echt mijn hele leven maar wat.
Ik ook, hoor. Vintagequote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat weet ik er allemaal van?.
Ik ben totaal niet modebewust, trendy of hip, ik doe echt mijn hele leven maar wat.
Ik heb van andere dingen weer verstand, dingen waar ik geld mee kan verdienenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat merken we dn ook soms wel in je uitspraken
Ik heb gewon nergens verstand vanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb van andere dingen weer verstand, dingen waar ik geld mee kan verdienen.
Als je het goed doet kun je in de mode ook heel veel geld verdienen. Maar ik zou inderdaad liever jouw verstand van computers e.d. hebben dan dat ik weet hoe ik een broek moet naaienquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb van andere dingen weer verstand, dingen waar ik geld mee kan verdienen.
Ja, dat weet ik wel hoor, maar dat verstand heb ik dus niet. Ik vind het al heel iets als ik passende kleren aan hebquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het goed doet kun je in de mode ook heel veel geld verdienen. Maar ik zou inderdaad liever jouw verstand van computers e.d. hebben dan dat ik weet hoe ik een broek moet naaien.
quote:Gala kostuums
Maten van Gala Kostuums
De maten van de rokkostuums en smokings zijn gebaseerd op reguliere pasvormen van standaard confectiematen. Maataanduiding van 44 tot en met 58, lengtematen in 98, 102 en 106, kwartmaten in 25 en 26.
En allemaal in koor de ontwerper zijn reet likken! Hoe vernieuwend! Hoe houte couture! Iedereen die dat niet inziet is een domme ontwetende boer!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:20 schreef Samzz het volgende:
http://www.nsmbl.nl/rick-(...)piemel-uit-je-broek/
Godverdomme. NSFW, trouwens. Dus niet helemaal naar beneden scrollen
.
Ja, ok, maar wat is een kwartmaat en waarom gebruik je 2 verschillende maataanduidingen bij hetzelfde jasje? Is dat dan icm met een pantalon ofzo?quote:
Serieus, hè. Gaat toch nergens meer overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En allemaal in koor de ontwerper zijn reet likken! Hoe vernieuwend! Hoe houte couture! Iedereen die dat niet inziet is een domme ontwetende boer!
Het is net de kunstwereld, zelfbedruiping om baantjes in stand te houden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ok, maar wat is een kwartmaat en waarom gebruik je 2 verschillende maataanduidingen bij hetzelfde jasje? Is dat dan icm met een pantalon ofzo?
Echt, waarom zo fucking moeilijk doen? Intrieste zooi.
Kwartmaten is dus voor kleine mensenquote:Naast de standaardmaten kennen we voor heren ook de korte en lange maten. Korte maten worden ook wel aangeduid als kwartmaten. Een korte persoon met een bovenwijdte van 100 cm heeft dus maat 25. Lange maten worden in Nederland aangeduid met de helft van de bovenwijdte + 1. Een lange man met bovenwijdte van 100 cm heeft derhalve de maat 51. Internationaal echter worden voor de lange maten waarden van 94 tot 110 gebruikt (51 = 102).
Ik kots echt op die 2 werelden, de kunstkritici en de fashionista. 100% met gebakken lucht en poeha je eigen wereld in stand houden. Nou kan ik het bij mode beter hebben, daar zit geen zware subsidie op.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, hè. Gaat toch nergens meer over.
Snap ik het nog niet, het waren precies dezelfde jasjesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:25 schreef Knut het volgende:
[..]
[..]
Kwartmaten is dus voor kleine mensenHet geeft aan dat het dus qua breedte een bepaald iets is, maar dat de lengte van de mouwen en broeken korter is dan normaal.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ok, maar wat is een kwartmaat
Waarvan de mouwen bij de één waarschijnlijk 2cm korter wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik het nog niet, het waren precies dezelfde jasjes.
Maakt het wel een beetje awkward om stiekem porno te kijken op je telefoon in de trein.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:20 schreef Samzz het volgende:
http://www.nsmbl.nl/rick-(...)piemel-uit-je-broek/
Godverdomme. NSFW, trouwens. Dus niet helemaal naar beneden scrollen
.
Ik heb niks tegen de kunstwereld, al zou die subsidie er wel echt vanaf moeten ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kots echt op die 2 werelden, de kunstkritici en de fashionista. 100% met gebakken lucht en poeha je eigen wereld in stand houden. Nou kan ik het bij mode beter hebben, daar zit geen zware subsidie op.
Maar het elkaar nalullen om maar interessant en erbij gevonden te worden en oh wee als je het niets vindt, dan snap je de hele wereld niet.
We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:29 schreef Knut het volgende:
[..]
Waarvan de mouwen bij de één waarschijnlijk 2cm korter was
Bij spijkerbroeken scheelt het ook gewoon als je ze een dagje aan hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.
Oh well, lekker belangrijk allemaal ook, ik pas het wel van te voren dan.
Ik heb echt 1 keer gehad dat ik een broek had gekocht, die beviel wel, de dag erna naar de winkel terug om er nog 1 te halen (aanbieding) echt hetzelfde model, merk, type, maat en toch was die te klein.
Ja, maar niet zoveelquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij spijkerbroeken scheelt het ook gewoon als je ze een dagje aan hebt.
een maat mag 3/4 afwijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.
Oh well, lekker belangrijk allemaal ook, ik pas het wel van te voren dan.
Ik heb echt 1 keer gehad dat ik een broek had gekocht, die beviel wel, de dag erna naar de winkel terug om er nog 1 te halen (aanbieding) echt hetzelfde model, merk, type, maat en toch was die te klein.
Waarom in moederneukende godsnaam? Wat voor kansloze branche ben je dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een maat mag 3/4 afwijken
Zowel naar boven als naar beneden
Kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon nog een keer naar mijn ass wou kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
't schijnt bij spijkerbroeken ook uit te maken welke kleur je koopt. Omdat andere wassingen anders rekken of zo.
Althans, dat heeft zo'n kledingwinkeldoos mij een keer wijs gemaakt.
Als je wilt dat die pakistaantjes iedere keer op de millimeter het zelfde naaien moet je meer verlichting ophangen en dat kost geldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom in moederneukende godsnaam? Wat voor kansloze branche ben je dan?.
En op dezelfde broek? Echt 100% dezelfde?
Dat zou mijn probleem niet moeten zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je wilt dat die pakistaantjes iedere keer op de millimeter het zelfde naaien moet je meer verlichting ophangen en dat kost geld
Dat klopt wel, ja. Maar een gewone reguliere spijkerbroek loopt normaal gesproken enorm uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
't schijnt bij spijkerbroeken ook uit te maken welke kleur je koopt. Omdat andere wassingen anders rekken of zo.
weet ik veel en jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom in moederneukende godsnaam? Wat voor kansloze branche ben je dan?.
En op dezelfde broek? Echt 100% dezelfde?
Jawel. De broek wordt duurder.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou mijn probleem niet moeten zijn.
Die moet je wel geloven. Ze heeft er voor gestudeerd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, daarom "zou zijn" dat het het is heb ik inmiddels wel doorquote:
Volgende week na 2.5 week vakantie weer aan het werk. RIP Annie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom "zou zijn" dat het het is heb ik inmiddels wel door.
Oh well, bijna weekend.
Das mooi kloten danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgende week na 2.5 week vakantie weer aan het werk. RIP Annie.
Ik heb ook nog genoeg dagen staan voor 8 weken extra. Maar ja. Dat ga ik toch niet opnemenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mooi kloten dan.
Ik moet ook maar weer eens wat dagen op gaan nemen, doel of niet.
Ik niet, beetje normale aantal dagen met ik denk 5 extra ofzo. Maar ik neem te weinig vrij zeggen al mijn managers als mijn hele levenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg dagen staan voor 8 weken extra. Maar ja. Dat ga ik toch niet opnemen.
Zo lastig kan het niet zijn lijkt me, beetje optellen van getallen. Bankafschrift ernaast en klaarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zit een beetje te berekenen wat ik aan vaste lasten kwijt zou zijn, volgens mij klopt er geen kut van.
Ja, die kreeg ik op mijn laatste gesprek ook te horenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, beetje normale aantal dagen met ik denk 5 extra ofzo. Maar ik neem te weinig vrij zeggen al mijn managers als mijn hele leven.
Wel als je moet gaan schatten, heb nooit dusdanig op mezelf gewoond dat ik alle vaste lasten zelf moest dragen, dus volgens mij vergeet ik gewoon dingen. Woon nu incl. gas water licht e.d..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo lastig kan het niet zijn lijkt me, beetje optellen van getallen. Bankafschrift ernaast en klaar
Ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, die kreeg ik op mijn laatste gesprek ook te horen. Ik moest meer vrij nemen. En ook gewoon zomaar soms weggaan een dag, zonder overleg. Want, dat heb ik nodig
.
Het is fijn dat die mogelijkheid er is.
Idemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook.
En ik werk wel over, in het weekend, en neem die dagen dan nooit meer op.
Nee,ik dus ook niet. Natuurlijk staat er wel tegenover dat ik nooit hoef te melden als ik iets eerder wegga of later kom natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem. Veel uren schrijf ik zelfs niet.
Ik vind de vrijheid die ik er voor terug krijg wel erg fijn. Vooral omdat ik niet altijd even lange dagen wil maken (hoewel het meerendeel natuurlijk veel te lang is). Maar daar tegenover staat wel een behoorlijk informele sfeer. Ik kan ook gewoon gaan gamen als ik ergens echt niet uit kom, of een film kijken ofzo. Dat interesseert ze echt niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,ik dus ook niet. Natuurlijk staat er wel tegenover dat ik nooit hoef te melden als ik iets eerder wegga of later kom natuurlijk.
Maar ik denk dat ik toch slechter af ben.
Gooi je lijstje hierin en wij vullen wel aan / schieten eropquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als je moet gaan schatten, heb nooit dusdanig op mezelf gewoond dat ik alle vaste lasten zelf moest dragen, dus volgens mij vergeet ik gewoon dingen. Woon nu incl. gas water licht e.d..
Zo "erg" is het hier nou ook weer niet, maar er staat wel wat tegenover idd, dus ik doe er ook niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind de vrijheid die ik er voor terug krijg wel erg fijn. Vooral omdat ik niet altijd even lange dagen wil maken (hoewel het meerendeel natuurlijk veel te lang is). Maar daar tegenover staat wel een behoorlijk informele sfeer. Ik kan ook gewoon gaan gamen als ik ergens echt niet uit kom, of een film kijken ofzo. Dat interesseert ze echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |