een maat mag 3/4 afwijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.
Oh well, lekker belangrijk allemaal ook, ik pas het wel van te voren dan.
Ik heb echt 1 keer gehad dat ik een broek had gekocht, die beviel wel, de dag erna naar de winkel terug om er nog 1 te halen (aanbieding) echt hetzelfde model, merk, type, maat en toch was die te klein.
Waarom in moederneukende godsnaam? Wat voor kansloze branche ben je dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een maat mag 3/4 afwijken
Zowel naar boven als naar beneden
Kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon nog een keer naar mijn ass wou kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
't schijnt bij spijkerbroeken ook uit te maken welke kleur je koopt. Omdat andere wassingen anders rekken of zo.
Althans, dat heeft zo'n kledingwinkeldoos mij een keer wijs gemaakt.
Als je wilt dat die pakistaantjes iedere keer op de millimeter het zelfde naaien moet je meer verlichting ophangen en dat kost geldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom in moederneukende godsnaam? Wat voor kansloze branche ben je dan?.
En op dezelfde broek? Echt 100% dezelfde?
Dat zou mijn probleem niet moeten zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je wilt dat die pakistaantjes iedere keer op de millimeter het zelfde naaien moet je meer verlichting ophangen en dat kost geld
Dat klopt wel, ja. Maar een gewone reguliere spijkerbroek loopt normaal gesproken enorm uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
't schijnt bij spijkerbroeken ook uit te maken welke kleur je koopt. Omdat andere wassingen anders rekken of zo.
weet ik veel en jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom in moederneukende godsnaam? Wat voor kansloze branche ben je dan?.
En op dezelfde broek? Echt 100% dezelfde?
Jawel. De broek wordt duurder.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou mijn probleem niet moeten zijn.
Die moet je wel geloven. Ze heeft er voor gestudeerd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, daarom "zou zijn" dat het het is heb ik inmiddels wel doorquote:
Volgende week na 2.5 week vakantie weer aan het werk. RIP Annie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom "zou zijn" dat het het is heb ik inmiddels wel door.
Oh well, bijna weekend.
Das mooi kloten danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgende week na 2.5 week vakantie weer aan het werk. RIP Annie.
Ik heb ook nog genoeg dagen staan voor 8 weken extra. Maar ja. Dat ga ik toch niet opnemenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mooi kloten dan.
Ik moet ook maar weer eens wat dagen op gaan nemen, doel of niet.
Ik niet, beetje normale aantal dagen met ik denk 5 extra ofzo. Maar ik neem te weinig vrij zeggen al mijn managers als mijn hele levenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg dagen staan voor 8 weken extra. Maar ja. Dat ga ik toch niet opnemen.
Zo lastig kan het niet zijn lijkt me, beetje optellen van getallen. Bankafschrift ernaast en klaarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zit een beetje te berekenen wat ik aan vaste lasten kwijt zou zijn, volgens mij klopt er geen kut van.
Ja, die kreeg ik op mijn laatste gesprek ook te horenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, beetje normale aantal dagen met ik denk 5 extra ofzo. Maar ik neem te weinig vrij zeggen al mijn managers als mijn hele leven.
Wel als je moet gaan schatten, heb nooit dusdanig op mezelf gewoond dat ik alle vaste lasten zelf moest dragen, dus volgens mij vergeet ik gewoon dingen. Woon nu incl. gas water licht e.d..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo lastig kan het niet zijn lijkt me, beetje optellen van getallen. Bankafschrift ernaast en klaar
Ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, die kreeg ik op mijn laatste gesprek ook te horen. Ik moest meer vrij nemen. En ook gewoon zomaar soms weggaan een dag, zonder overleg. Want, dat heb ik nodig
.
Het is fijn dat die mogelijkheid er is.
Idemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook.
En ik werk wel over, in het weekend, en neem die dagen dan nooit meer op.
Nee,ik dus ook niet. Natuurlijk staat er wel tegenover dat ik nooit hoef te melden als ik iets eerder wegga of later kom natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem. Veel uren schrijf ik zelfs niet.
Ik vind de vrijheid die ik er voor terug krijg wel erg fijn. Vooral omdat ik niet altijd even lange dagen wil maken (hoewel het meerendeel natuurlijk veel te lang is). Maar daar tegenover staat wel een behoorlijk informele sfeer. Ik kan ook gewoon gaan gamen als ik ergens echt niet uit kom, of een film kijken ofzo. Dat interesseert ze echt niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,ik dus ook niet. Natuurlijk staat er wel tegenover dat ik nooit hoef te melden als ik iets eerder wegga of later kom natuurlijk.
Maar ik denk dat ik toch slechter af ben.
Gooi je lijstje hierin en wij vullen wel aan / schieten eropquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als je moet gaan schatten, heb nooit dusdanig op mezelf gewoond dat ik alle vaste lasten zelf moest dragen, dus volgens mij vergeet ik gewoon dingen. Woon nu incl. gas water licht e.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |