Goed ideequote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mee stoppen en lesbisch worden. Piemels nep of echt verbannen
Ik moest zo waar m'n rol als supervisor echt gaan invullenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag zeker? Weer niemand aan het werk zeker?.
En? Zijn ze nu bang voor je?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moest zo waar m'n rol als supervisor echt gaan invullen![]()
groter ís toch beter?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?
Ze moeten kruipen voor jequote:
Wat moest je superviseren dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben hun baas niet, dus dat hoeft niet
Saaiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben hun baas niet, dus dat hoeft niet
Er loopt hier van alles in de soep met implementatie nieuw pakket, iedereen is gestressed, veel ruis op de lijn en collega op mijn afdeling zag volgens mij het overzicht niet helemaal meer.quote:
Neuh, dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BijnaHet is ook al bijna weer maandag.
Mooi zo. Dan duurt het niet zo lang voor het weer vrijdag is en ik hier eindelijk weggaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BijnaHet is ook al bijna weer maandag.
je date is woensdag begrijp ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Bijna woensdag![]()
![]()
En vanavond ook gezellig wat drinken met een kroegmaatje
Ja, dat idee hadden we al hoorquote:
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigenquote:
Waarom? Is het je curse of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigen
(echt, weet nu al dat het helemaal fout gaat lopen, doordat ik het tegen mensen vertel)
Ja, die jinx ken ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigen
(echt, weet nu al dat het helemaal fout gaat lopen, doordat ik het tegen mensen vertel)
Ik weet toevallig dat jij vanavond een date hebtquote:
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
Bij mij gaat het ook altijd mis, hoor. Of ik het nu wel vertel of het niemand vertel
.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, kan ik dan eindelijk naar de wc?
Je kan prima naar de wc, alleen maar één keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, kan ik dan eindelijk naar de wc?
Wat weet jij nou weer?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat jij vanavond een date hebt.
Ik vond het toch even spannendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kan prima naar de wc, alleen maar één keer.
Nou ja, ik las dat je een date hebt. Niet wat voor date. Kan heel goed een date met je linker of rechter hand zijn natuurlijk.quote:
Ow datquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik las dat je een date hebt. Niet wat voor date. Kan heel goed een date met je linker of rechter hand zijn natuurlijk.
Reverse-cowgirl-handjobquote:
Meerdere nog welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reverse-cowgirl-handjob. Goed bezig. Pas op voor penisbreuken.
Je weet maar nooit met zo'n reverse-cowgirl-handjob, HW.quote:
Nu ben ik bangquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met zo'n reverse-cowgirl-handjob, HW.
Jezus, wat een verzameling eikels zeg...quote:
Jij ook niet volgens mijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat niet meent.
Ik gun je oprecht plezier met je date, hoorquote:
Nee, dat we dat weer duidelijk hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun je oprecht plezier met je date, hoor. De rest was inderdaad niet serieus.
https://www.facebook.com/despeld?fref=nfquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, wat een verzameling eikels zeg...
Ik gun echt geen enkele man een penisbreukquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat we dat weer duidelijk hebben.
Dank jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun echt geen enkele man een penisbreuk... Nou ja... Misschien één of twee. Maar jou niet hoor.
http://www.metronieuws.nl(...)akst-voor-penisbreukquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vraag me oprecht af hoe je je best moet doen voor zoiets.
Volgens mij is het niet zo moeilijk om een penis te breken, eigenlijk. Je hoeft maar een verkeerde beweging te maken en het knakt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vraag me oprecht af hoe je je best moet doen voor zoiets.
Had het wel gezien jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)akst-voor-penisbreuk
Ja ok, maar de meeste mannen hebben toch wel "rare" dingen gedaan, al dan niet zwaar bezopen of onder de drugs, ik heb niet het idee dat dit erg vaak voorkomtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo moeilijk om een penis te breken, eigenlijk. Je hoeft maar een verkeerde beweging te maken en het knakt...
Volgens mij ook niet, hoor. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar de meeste mannen hebben toch wel "rare" dingen gedaan, al dan niet zwaar bezopen of onder de drugs, ik heb niet het idee dat dit erg vaak voorkomt.
Er zijn vast leukere dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, hoor. Gelukkig maar.
Totaalruptuurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vast leukere dingen.
Wat is het vrouwelijke equivalent, schaamlipscheuring?.
Zullen we er maar over ophouden?quote:
Jij begon over schaamlipscheuring.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we er maar over ophouden?.
ja, ik had er al snel spijt vanquote:
Dat snap ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik had er al snel spijt van.
Geeft niet, als ik een keer tijd heb leg ik het wel een keer uitquote:
neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien kunnen we wat aandacht besteden aan onsmakelijke huidaandoeningen?
Ik denk dat ik beter kan gaan googlen, aangezien jij in de weekenden nooit vrij bentquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik een keer tijd heb leg ik het wel een keer uit.
Herpes of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook weer een goed puntquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan gaan googlen, aangezien jij in de weekenden nooit vrij bent.
Saai!quote:
Now you're talking!quote:
Waaromquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vandaag wel veel goede punten. Geen idee waardoor dat veroorzaakt wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt.
Dit weekend 2 keer verjaardag dus en zondag Ajax.
We kunnen het ook over de builenpest gaan hebben.quote:
Gewoon blue waffle intypen en dat is de eerste die je krijgtquote:
Ik denk vrijdagmiddag-syndroomquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel veel goede punten. Geen idee waardoor dat veroorzaakt wordt.
[..]
We kunnen het ook over de builenpest gaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |