groter ís toch beter?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?
Ze moeten kruipen voor jequote:
Wat moest je superviseren dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben hun baas niet, dus dat hoeft niet
Saaiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben hun baas niet, dus dat hoeft niet
Er loopt hier van alles in de soep met implementatie nieuw pakket, iedereen is gestressed, veel ruis op de lijn en collega op mijn afdeling zag volgens mij het overzicht niet helemaal meer.quote:
Neuh, dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BijnaHet is ook al bijna weer maandag.
Mooi zo. Dan duurt het niet zo lang voor het weer vrijdag is en ik hier eindelijk weggaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BijnaHet is ook al bijna weer maandag.
je date is woensdag begrijp ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Bijna woensdag![]()
![]()
En vanavond ook gezellig wat drinken met een kroegmaatje
Ja, dat idee hadden we al hoorquote:
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigenquote:
Waarom? Is het je curse of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigen
(echt, weet nu al dat het helemaal fout gaat lopen, doordat ik het tegen mensen vertel)
Ja, die jinx ken ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar de "take that as" .. wou ik even bevestigen
(echt, weet nu al dat het helemaal fout gaat lopen, doordat ik het tegen mensen vertel)
Ik weet toevallig dat jij vanavond een date hebtquote:
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
Bij mij gaat het ook altijd mis, hoor. Of ik het nu wel vertel of het niemand vertel
.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, kan ik dan eindelijk naar de wc?
Je kan prima naar de wc, alleen maar één keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, kan ik dan eindelijk naar de wc?
Wat weet jij nou weer?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat jij vanavond een date hebt.
Ik vond het toch even spannendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kan prima naar de wc, alleen maar één keer.
Nou ja, ik las dat je een date hebt. Niet wat voor date. Kan heel goed een date met je linker of rechter hand zijn natuurlijk.quote:
Ow datquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik las dat je een date hebt. Niet wat voor date. Kan heel goed een date met je linker of rechter hand zijn natuurlijk.
Reverse-cowgirl-handjobquote:
Meerdere nog welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reverse-cowgirl-handjob. Goed bezig. Pas op voor penisbreuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |