Deze blijft wat dat betreft ook wel goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Stop aub met zuurstof verspillen.
Ach, je bent gewoon sikkeneurig omdat je geen leuke tandartsassistente hebt.quote:
Hij heeft genoeg leuke assistentes op het werk, als ik de verhalen moet gelovenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, je bent gewoon sikkeneurig omdat je geen leuke tandartsassistente hebt.
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg leuke assistentes op het werk, als ik de verhalen moet geloven.
Dat is zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.
Alleen maar beter, zit ze tenminste niet de hele dag in de smerige bek van een ander te wroetenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.
Laptop zit dan wel in je mandje, dus terug naar de hoofdpagina en op het mandje klikken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik zit ook even bij dat linkje van die Dell te kijken maar krijg een error als ik naar de kassa ga. Vriendin met een laag inkomen zoekt nog een laptop. Weet iemand hoe lang die aanbieding nog duurt en dat met dat korting stapelen, zijn er meerdere codes te vinden dan?
HeetWijf toch?quote:
True thatquote:
You say it like it's a bad thingquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, collega had ook problemen, half Nederland heeft het nu door denk ik, dus het zal druk zijn. Ding wordt nog overal gespammed.
Zelf geslaagd, mooi pakket chocolade van Eichholtz. kruiden van de hele wereld, en een nichterige Ken.
Meteen voor mezelf maar even 5 broeken, 2 colberts, een router en een paar handschoenen gekocht, wijf dat ik ben.
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
You say it like it's a bad thing.
Vlaag? Elke week zowat johquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit van.
Maar het is wel weer een tikje veel voor 1 keer, maar ja, ik moest toch shoppen voor het cadeau.
Ik heb die vlaag dagelijksquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit van.
Maar het is wel weer een tikje veel voor 1 keer, maar ja, ik moest toch shoppen voor het cadeau.
Da's een zware aantijgingquote:
Een kloppend feit dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's een zware aantijging.
Nou ok, ik ben iets meer aan het shoppen de laatste tijd, kleren passen niet meer.
Dan kun je ook gaan sporten of lijnen ipv je garderobe vergroten, letterlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's een zware aantijging.
Nou ok, ik ben iets meer aan het shoppen de laatste tijd, kleren passen niet meer.
Ik denk dat ze sarcastisch is, reagerend op de domme overbodige vermelding op de verpakking dat zalmfilets vis bevattenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Stop aub met zuurstof verspillen.
Andere kant op, ben van maat 36 naar 32 jeans nu, 77,7 kilo vanochtendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kun je ook gaan sporten of lijnen ipv je garderobe vergroten, letterlijk
Of gaat t de andere kant uit?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andere kant op, ben van maat 36 naar 32 jeans nu, 77,7 kilo vanochtend.
Das geen vrij, das adempauzequote:
Timing voornamelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Aan je beschikbare vakantiedagen zal het vast niet liggen, waar aan wel?
Ik werd vanochtend om 9 uur wakker omdat het geluid van mijn wekker die om 8 uur ging uit stondquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd vanmorgen om kwart over zes wakker omdat iemand ergens een deur dichtgooide
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om 9 uur wakker omdat het geluid van mijn wekker die om 8 uur ging uit stond
Of als je vibo afslaat omdat de batterijen op zijn?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd![]()
Ik werd vroeger ook altijd wakker omdat de koeling van de winkel onder m'n slaapkamer uitging. Dat ding hoorde je best goed maar ik was er zo aan gewend geraakt dat ik wakker werd als hij afsloeg
Niet zo'n beste vibo dan als je ermee in slaap valt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of als je vibo afslaat omdat de batterijen op zijn?
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo'n beste vibo dan als je ermee in slaap valt.
[3FM]DIE LUCCCHTT!![/3FM]quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:36 schreef ArTiC het volgende:
Lekker luchtig onderwerp zo op vrijdagochtend
Als het zo ruim is inderdaad lucht zat. Dan kan er menig kut scheetje uitfloepenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:36 schreef ArTiC het volgende:
Lekker luchtig onderwerp zo op vrijdagochtend
Kun je me nog wat aanraden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?
Ekdom op vrijdagquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mee stoppen en lesbisch worden. Piemels nep of echt verbannen
Ik moest zo waar m'n rol als supervisor echt gaan invullenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag zeker? Weer niemand aan het werk zeker?.
En? Zijn ze nu bang voor je?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moest zo waar m'n rol als supervisor echt gaan invullen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |