Nee joh, ik heb pas net een paar dagen besloten dat het enkel Eeyore wordt.quote:
Ja halloquote:
Wat is daar mis mee? Zou wel weer eens lekker willen daten. Geen tijd voor, maar de wens is er welquote:
Het is ook vast leuk, voor andere mensenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duurt nog even, dus ik leef nu nog op dat datewolkje
Ach, dit zal ook wel uitlopen op niets, maarja, je moet wat hequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook vast leuk, voor andere mensen.
Dat is niet de goede instellingquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach, dit zal ook wel uitlopen op niets, maarja, je moet wat he
Ja, dat klinkt wel herkenbaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou, daten.. dit dat zus zo, alleen naar huis
Als het een knappe vrouwelijke tandarts is, is dat wel jammer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:14 schreef STING het volgende:
Ik heb zo een date....... met de tandarts.
Daarna alleen naar huis is in dat geval geen slecht iets.
Ik had vroeger een knappe Indiër als orthodontist, met diepe bruine ogenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een knappe vrouwelijke tandarts is, is dat wel jammer.
Ik had hem doorgestuurd naar m'n ouders, maar m'n vader vertikt het om een laptop te kopen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Dell laptop is nu zelfs 138 euro met een nieuwe code.....
Als die aanbieding er na 4 februari nog is, dan ga ik er één aanschaffen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ahwquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een knappe Indiër als orthodontist, met diepe bruine ogenEn een Vlaams accent.
Linkje ..? (voor collega)quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou helemaal debiel zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Je kunt kortingscodes stapelen schijnt het. Hoorde van iemand die 'm voor 122 euro had of zo.
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.quote:
Want je soms vrouwelijk voelen is een negatief ietsquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.
Jepquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je soms vrouwelijk voelen is een negatief iets?
Idd. Ik zit heel hard te denken wat ik er mee zou moeten maar ik kan echt niets verzinnen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.
Nee, man zijn is de bomquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Is het ook slecht als een vrouw ook weleens een mannelijke kant heeft?
Nee, daarom. Maar ik wijs er wel mensen opquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jep
[..]
Idd. Ik zit heel hard te denken wat ik er mee zou moeten maar ik kan echt niets verzinnen.
Hmmm, toch wel interessant als weggeef-apparaatje voor mn moeder ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.
Bijvoorbeeld. Weinig mis mee verder, die we gisteren hebben binnen gekregen hier was prima werkbaar, met de Updates die er nog op moesten had ie het een beetje zwaar, maar gewoon surfen, film kijken, gaat allemaal prima.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, toch wel interessant als weggeef-apparaatje voor mn moeder ofzo.
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Stop aub met zuurstof verspillen.
Ze woont in Almere, dus ik geloof het directquote:
Die loopt te trollen, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze woont in Almere, dus ik geloof het direct.
Dit is toch niet serieusquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat het een grap was, ze doet achteraf iig alsof het niet echt wasquote:
Misschien om d'r ass te coverenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een grap was, ze doet achteraf iig alsof het niet echt was.
Ja, ik had ook iets van "uhuh, zou ik achteraf ook zeggen"quote:
Deze blijft wat dat betreft ook wel goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, je bent gewoon sikkeneurig omdat je geen leuke tandartsassistente hebt.quote:
Hij heeft genoeg leuke assistentes op het werk, als ik de verhalen moet gelovenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, je bent gewoon sikkeneurig omdat je geen leuke tandartsassistente hebt.
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg leuke assistentes op het werk, als ik de verhalen moet geloven.
Dat is zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.
Alleen maar beter, zit ze tenminste niet de hele dag in de smerige bek van een ander te wroetenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar die zijn dan weer niet van de tandarts.
Laptop zit dan wel in je mandje, dus terug naar de hoofdpagina en op het mandje klikken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik zit ook even bij dat linkje van die Dell te kijken maar krijg een error als ik naar de kassa ga. Vriendin met een laag inkomen zoekt nog een laptop. Weet iemand hoe lang die aanbieding nog duurt en dat met dat korting stapelen, zijn er meerdere codes te vinden dan?
HeetWijf toch?quote:
True thatquote:
You say it like it's a bad thingquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, collega had ook problemen, half Nederland heeft het nu door denk ik, dus het zal druk zijn. Ding wordt nog overal gespammed.
Zelf geslaagd, mooi pakket chocolade van Eichholtz. kruiden van de hele wereld, en een nichterige Ken.
Meteen voor mezelf maar even 5 broeken, 2 colberts, een router en een paar handschoenen gekocht, wijf dat ik ben.
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
You say it like it's a bad thing.
Vlaag? Elke week zowat johquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit van.
Maar het is wel weer een tikje veel voor 1 keer, maar ja, ik moest toch shoppen voor het cadeau.
Ik heb die vlaag dagelijksquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit heb ik soms, zo'n vlaag dat ik "zin" heb om kleren te kopen, dan moet ik er ook gebruik van maken anders komt het er nooit van.
Maar het is wel weer een tikje veel voor 1 keer, maar ja, ik moest toch shoppen voor het cadeau.
Da's een zware aantijgingquote:
Een kloppend feit dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's een zware aantijging.
Nou ok, ik ben iets meer aan het shoppen de laatste tijd, kleren passen niet meer.
Dan kun je ook gaan sporten of lijnen ipv je garderobe vergroten, letterlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's een zware aantijging.
Nou ok, ik ben iets meer aan het shoppen de laatste tijd, kleren passen niet meer.
Ik denk dat ze sarcastisch is, reagerend op de domme overbodige vermelding op de verpakking dat zalmfilets vis bevattenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Andere kant op, ben van maat 36 naar 32 jeans nu, 77,7 kilo vanochtendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kun je ook gaan sporten of lijnen ipv je garderobe vergroten, letterlijk
Of gaat t de andere kant uit?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andere kant op, ben van maat 36 naar 32 jeans nu, 77,7 kilo vanochtend.
Das geen vrij, das adempauzequote:
Timing voornamelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Aan je beschikbare vakantiedagen zal het vast niet liggen, waar aan wel?
Ik werd vanochtend om 9 uur wakker omdat het geluid van mijn wekker die om 8 uur ging uit stondquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd vanmorgen om kwart over zes wakker omdat iemand ergens een deur dichtgooide
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om 9 uur wakker omdat het geluid van mijn wekker die om 8 uur ging uit stond
Of als je vibo afslaat omdat de batterijen op zijn?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd![]()
Ik werd vroeger ook altijd wakker omdat de koeling van de winkel onder m'n slaapkamer uitging. Dat ding hoorde je best goed maar ik was er zo aan gewend geraakt dat ik wakker werd als hij afsloeg
Niet zo'n beste vibo dan als je ermee in slaap valt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of als je vibo afslaat omdat de batterijen op zijn?
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo'n beste vibo dan als je ermee in slaap valt.
[3FM]DIE LUCCCHTT!![/3FM]quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:36 schreef ArTiC het volgende:
Lekker luchtig onderwerp zo op vrijdagochtend
Als het zo ruim is inderdaad lucht zat. Dan kan er menig kut scheetje uitfloepenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:36 schreef ArTiC het volgende:
Lekker luchtig onderwerp zo op vrijdagochtend
Kun je me nog wat aanraden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of te veel uitgelubberd en je moet nodig naar een groter model upgraden?
Ekdom op vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |