Dat zou helemaal debiel zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Je kunt kortingscodes stapelen schijnt het. Hoorde van iemand die 'm voor 122 euro had of zo.
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.quote:
Want je soms vrouwelijk voelen is een negatief ietsquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het ook. Zou er bijna eentje kopen omdat'ie zo goedkoop is, maar dan voel ik me ook weer zo'n wijf.
Jepquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je soms vrouwelijk voelen is een negatief iets?
Idd. Ik zit heel hard te denken wat ik er mee zou moeten maar ik kan echt niets verzinnen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.
Nee, man zijn is de bomquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Is het ook slecht als een vrouw ook weleens een mannelijke kant heeft?
Nee, daarom. Maar ik wijs er wel mensen opquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jep
[..]
Idd. Ik zit heel hard te denken wat ik er mee zou moeten maar ik kan echt niets verzinnen.
Hmmm, toch wel interessant als weggeef-apparaatje voor mn moeder ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet nodig, ik heb machines genoeg voor erbij, anders had ik het zeker gedaan. Zeker als je bijv nog een ssd hebt liggen thuis is er helemaal een prima snelle bak van te maken voor dat geld.
Bijvoorbeeld. Weinig mis mee verder, die we gisteren hebben binnen gekregen hier was prima werkbaar, met de Updates die er nog op moesten had ie het een beetje zwaar, maar gewoon surfen, film kijken, gaat allemaal prima.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, toch wel interessant als weggeef-apparaatje voor mn moeder ofzo.
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Stop aub met zuurstof verspillen.
Ze woont in Almere, dus ik geloof het directquote:
Die loopt te trollen, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze woont in Almere, dus ik geloof het direct.
Dit is toch niet serieusquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat het een grap was, ze doet achteraf iig alsof het niet echt wasquote:
Misschien om d'r ass te coverenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een grap was, ze doet achteraf iig alsof het niet echt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |