Nee joh, ik heb pas net een paar dagen besloten dat het enkel Eeyore wordt.quote:
Ja halloquote:
Wat is daar mis mee? Zou wel weer eens lekker willen daten. Geen tijd voor, maar de wens is er welquote:
Het is ook vast leuk, voor andere mensenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duurt nog even, dus ik leef nu nog op dat datewolkje
Ach, dit zal ook wel uitlopen op niets, maarja, je moet wat hequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook vast leuk, voor andere mensen.
Dat is niet de goede instellingquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach, dit zal ook wel uitlopen op niets, maarja, je moet wat he
Ja, dat klinkt wel herkenbaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou, daten.. dit dat zus zo, alleen naar huis
Als het een knappe vrouwelijke tandarts is, is dat wel jammer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:14 schreef STING het volgende:
Ik heb zo een date....... met de tandarts.
Daarna alleen naar huis is in dat geval geen slecht iets.
Ik had vroeger een knappe Indiër als orthodontist, met diepe bruine ogenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een knappe vrouwelijke tandarts is, is dat wel jammer.
Ik had hem doorgestuurd naar m'n ouders, maar m'n vader vertikt het om een laptop te kopen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Dell laptop is nu zelfs 138 euro met een nieuwe code.....
Als die aanbieding er na 4 februari nog is, dan ga ik er één aanschaffen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ahwquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een knappe Indiër als orthodontist, met diepe bruine ogenEn een Vlaams accent.
Linkje ..? (voor collega)quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |