quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien kunnen we wat aandacht besteden aan onsmakelijke huidaandoeningen?
Wat leuk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk vrijdagmiddag-syndroom.
Ik heb echt geen zin meer, zo eerst de PC van mijn broertje maar weer eens updaten met een nieuwe geluidskaart, nieuwe videokaart en 1TB diskspace.
Uiteraard allemaal afdankertjes van mij.
Voornamelijk omdat het een hele verbetering is tov praten over gemangelde geslachtsdelen.quote:
De link was duidelijk ja... Moet ik nu gaan uitleggen datquote:
Ohquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
De link was duidelijk ja... Moet ik nu gaan uitleggen datniet alleen gebruikt wordt in negatieve zin..?
Ja, doe eens. Want ik heb 'm ook nog niet echt als positief kunnen lezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
De link was duidelijk ja... Moet ik nu gaan uitleggen datniet alleen gebruikt wordt in negatieve zin..?
Hij is idd open voor interpretatie jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Oh![]()
Uhm. Het heeft denk ik te maken met belevingswereld. Ik gebruik hem alleen maar negatief
Zo wordt hij denk ik op Fok! het meest gebruikt jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 't vooral een royal sadness/sarcastische smiley, eigenlijk.
Ik vertel ook maar wat om de vaart erin te houden hier hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik krijg net een DM van iemand die van mijn mammie houdt. Ik zal eens vragen waarom dat is.
Daar pak ik dequote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Hij is idd open voor interpretatie ja
Ik gebruik hem voornamelijk als ik iets grappig vind, en het om een flauw/9Gag-achtig grapje gaat
Phew, diep filosofisch op de vrijdagmiddag.
Van mij is die er iig nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:14 schreef Knut het volgende:
Die overlap tussen DM/IM/Whatsapp/mail/postduif maakt het topic niet echt duidelijker
Ik DM/IM/Whatspapp/Mail/Postduif helemaal niet met fokkers van hierquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:14 schreef Knut het volgende:
Die overlap tussen DM/IM/Whatsapp/mail/postduif maakt het topic niet echt duidelijker
Wellesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik DM/IM/Whatspapp/Mail/Postduif helemaal niet met fokkers van hier
Telegram telt niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik DM/IM/Whatspapp/Mail/Postduif helemaal niet met fokkers van hier
welke?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ja godverdomme, de jurk die ik heel graag wil is ruim in prijs verlaagd, wat fijn is. Maar mijn maat is er al maanden niet meer. Lullo's.
tof model maar ik hou niet van printjesquote:
Ik vind de print juist geweldigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tof model maar ik hou niet van printjes
Jammer want het zou awesome zijn met mijn tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |