Jezus, wat een verzameling eikels zeg...quote:
Jij ook niet volgens mijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat niet meent.
Ik gun je oprecht plezier met je date, hoorquote:
Nee, dat we dat weer duidelijk hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun je oprecht plezier met je date, hoor. De rest was inderdaad niet serieus.
https://www.facebook.com/despeld?fref=nfquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, wat een verzameling eikels zeg...
Ik gun echt geen enkele man een penisbreukquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat we dat weer duidelijk hebben.
Dank jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun echt geen enkele man een penisbreuk... Nou ja... Misschien één of twee. Maar jou niet hoor.
http://www.metronieuws.nl(...)akst-voor-penisbreukquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vraag me oprecht af hoe je je best moet doen voor zoiets.
Volgens mij is het niet zo moeilijk om een penis te breken, eigenlijk. Je hoeft maar een verkeerde beweging te maken en het knakt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vraag me oprecht af hoe je je best moet doen voor zoiets.
Had het wel gezien jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)akst-voor-penisbreuk
Ja ok, maar de meeste mannen hebben toch wel "rare" dingen gedaan, al dan niet zwaar bezopen of onder de drugs, ik heb niet het idee dat dit erg vaak voorkomtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo moeilijk om een penis te breken, eigenlijk. Je hoeft maar een verkeerde beweging te maken en het knakt...
Volgens mij ook niet, hoor. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar de meeste mannen hebben toch wel "rare" dingen gedaan, al dan niet zwaar bezopen of onder de drugs, ik heb niet het idee dat dit erg vaak voorkomt.
Er zijn vast leukere dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, hoor. Gelukkig maar.
Totaalruptuurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vast leukere dingen.
Wat is het vrouwelijke equivalent, schaamlipscheuring?.
Zullen we er maar over ophouden?quote:
Jij begon over schaamlipscheuring.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we er maar over ophouden?.
ja, ik had er al snel spijt vanquote:
Dat snap ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik had er al snel spijt van.
Geeft niet, als ik een keer tijd heb leg ik het wel een keer uitquote:
neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien kunnen we wat aandacht besteden aan onsmakelijke huidaandoeningen?
Ik denk dat ik beter kan gaan googlen, aangezien jij in de weekenden nooit vrij bentquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik een keer tijd heb leg ik het wel een keer uit.
Herpes of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook weer een goed puntquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan gaan googlen, aangezien jij in de weekenden nooit vrij bent.
Saai!quote:
Now you're talking!quote:
Waaromquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vandaag wel veel goede punten. Geen idee waardoor dat veroorzaakt wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt.
Dit weekend 2 keer verjaardag dus en zondag Ajax.
We kunnen het ook over de builenpest gaan hebben.quote:
Gewoon blue waffle intypen en dat is de eerste die je krijgtquote:
Ik denk vrijdagmiddag-syndroomquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel veel goede punten. Geen idee waardoor dat veroorzaakt wordt.
[..]
We kunnen het ook over de builenpest gaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |