Dit.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben sowieso anti-Giel, wat er ook gezegd is van beide kanten.
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is Giel Beelen?Gezeik om niets dus uiteindelijk van Giel, want James Bay is ook gewoon niet vernieuwend (heeft heel erg dat typische 3FM geluid.. ), maar stond wel op #1 in Atze's dag top5 van Noorderslag. Dus zo verschrikkelijk vond hij het allemaal niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Atze reactie vond ik wel een erg terechte, daarna was het wel klaar.Robert Moog died for our synths
Ik vind dat hij gelijk heeft maar hij is niet diegene die het moet roepen....quote:Op maandag 19 januari 2015 16:22 schreef Norrage het volgende:
Ik ben in dit geval ook niet heel erg pro-Atze. Hij doet ook wel vrij hypocriet en huilie huilie nuWat een vete
Iets zegt mij dat Giel wat bedreigingen op z'n matje gekregen heeft.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat hij gelijk heeft maar hij is niet diegene die het moet roepen....
Iets wat giel in dwdd ook ten deel viel....
Voor of na zijn opmerkingen?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat Giel wat bedreigingen op z'n matje gekregen heeft.
Voorquote:
quote:of Atze de Vrieze, die Handsome Poets een slappe kutband vindt.
https://soundcloud.com/kellyleeowens/arthurquote:Op maandag 19 januari 2015 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke bekendere acts vallen daaronder? Misschien vind ik dit wel toffe muziek. Klinkt qua naam wel cool
quote:Nou, dan doen we hier toch een onderzoek op Fok en daarna gooi ik de resultaten in SPSS en voila, we krijgen een idee.
ONDERZOEK NAAR KARAKTER EN MUZIEKSMAAK
Het onderzoek bestaat uit de 'Big Five personality traits' die we afzetten tegen de voorkeur van muziek opgedeeld in een aantal genres.
Men kan een karaktereigenschap kiezen die het BESTE bij de persoon past. Dus je zult vast een compromis moeten doen, want iedereen herkent van elke eigenschap wel iets, maar het BESTE dus.
De vijf karaktereigenschappen die je in de link kunt lezen zijn:
1) Openness to experience (Appreciation for art, emotion, adventure, unusual ideas, curiosity, and variety of experience)
2) Conscientiousness (A tendency to be organized and dependable, show self-discipline, act dutifully, aim for achievement, and prefer planned rather than spontaneous behavior)
3) Extraversion (Energy, positive emotions, surgency, assertiveness, sociability and the tendency to seek stimulation in the company of others, and talkativeness)
4) Agreeableness (A tendency to be compassionate and cooperative rather than suspicious and antagonistic towards others. It is also a measure of one's trusting and helpful nature, and whether a person is generally well tempered or not)
5) Neuroticism (The tendency to experience unpleasant emotions easily, such as anger, anxiety, depression, and vulnerability)
Men noemt het nummer van desbetreffende karaktereigenschap.
Men kan kiezen uit de volgende genres (ja, natuurlijk dek ik niet alle genres, het gaat om het idee)
1) House/hardcore/techno
2) Dance/trance/disco
3) Elektronische muziek anderszins (ambient, lounge etc.)
4) Pop/pop-rock
5) Rock in engere zin (classic rock/blues rock, dus blues valt onder nummer 5)
6) Rock anderszins (alternatieve rock/progressive rock/math rock etc.)
7) Metal (en alle subgenres zoals black metal, trash metal, etc.)
8) Klassiek (alles vanaf Renaissance tot klassieke muziek van 21ste eeuw)
9) Jazz en alle subgenres (fusion, free jazz, bebop)
10) Wereldmuziek (van Afghaanse folklore tot de horlepiep)
Met noemt het nummer van desbetreffende genre waar hij of zij de MEESTE affiniteit mee heeft in dezelfde post ná de karaktereigenschap
Ik zal wachten tot ik 100 respondenten heb en dat in SPSS verwerken, dus wie het eerst komt, het eerst maalt en kijken of daar leuke resultaten uitkomen.
Voorbeeld van een goede post:
4 - 8
Voorbeeld van een slechte post:
Kan niet kiezen - waarom staat salsa er niet in?!
Voorbeeld 2 van een slechte post:
8 - 4
Dus: geen gezeik. Niet van: 'Ja, maar Salsa staat er niet in, en mijn karakter voldoet aan geen van de 5 blabla'. Dan doe je maar niet mee (voor de goede orde Salsa valt dan onder wereldmuziek). Dus zeikers worden NIET meegenomen in het onderzoek, want ik kan moeilijk 1200 genres opnoemen hier. Simple as that. Twee getallen in de juiste volgorde, niet meer, niet minder...Let the STUDY begin!
Waar staat indiequote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef Gehenna het volgende:
Heeft men hier al aan meegedaan? MUZ / Wat zegt muziek over je karakter? Het grote FOK! onderzoek!
[..]
Eigenlijk wil ik per categorie een percentage (met foutenmarge aangeven). Maar dat mag zeker niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was eigenlijk de bedoeling dat je het in dat topic poste
Heu eindelijk ook een 3quote:
Jammer van de 9??quote:Op maandag 19 januari 2015 21:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heu eindelijk ook een 3jammer van de 9.
Ik ben een 3 - 3/6/7 (heb overigens 6 maar gekozen, vond 3 cijfers zo gek staan)
Ik heb teruggekeken & ik kwam er eentje tegen.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:36 schreef Norrage het volgende:
Zitten helemaal geen 3's in het topic
Is niemand extravert?
Fok zit toch vol met zolderkamerautisten?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:36 schreef Norrage het volgende:
Zitten helemaal geen 3's in het topic
Is niemand extravert?
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb teruggekeken & ik kwam er eentje tegen.
Maar dat is meestal zo toch? van de leukste zijn er weinig
Bij mij kwam laatst zelfs uit mijn studietest dat ik extravert studiegedrag vertoon.
Das natuurlijk waar. Maar toch wel opvallend dat (bijna) niemand van de 100 dat als eerste keuze heeftquote:Op maandag 19 januari 2015 21:39 schreef Felagund het volgende:
En als je niet voor 3 hebt gekozen wil nog niet zeggen dat je niet extravert bent.
Zeker. Live een stuk beter dan het album.quote:
Wat is extravert studiegedrag? Veel smalltalk tijdens het studeren?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb teruggekeken & ik kwam er eentje tegen.
Maar dat is meestal zo toch? van de leukste zijn er weinig
Bij mij kwam laatst zelfs uit mijn studietest dat ik extravert studiegedrag vertoon.
Haha nee, extravert studiegedrag: studenten die boven gemiddeld op de schaal extravert studiegedrag scoren geven gemakkelijk hun mening en als ze het ergens niet mee eens zijn, danquote:Op maandag 19 januari 2015 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is extravert studiegedrag? Veel smalltalk tijdens het studeren?
Dat is "Rock anderszins"quote:Op maandag 19 januari 2015 22:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vind de muziek categorieen maar raar, ik wil noise/drone ofzoiets kiezen
Zijn dat ook altijd die mensen die domme (en door iedereen ongewenste) vragen stellenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha nee, extravert studiegedrag: studenten die boven gemiddeld op de schaal extravert studiegedrag scoren geven gemakkelijk hun mening en als ze het ergens niet mee eens zijn, dan
zeggen ze dat ook. Ze voelen zich op hun gemak in (werk)groepen en zijn
levendig en onderhoudend in het contact. Ook hebben ze er weinig moeite
mee om aandacht te krijgen en leggen gemakkelijk nieuwe contacten voor
hun studie. Daarnaast leveren ze een bijdrage aan de sfeer in de groep en
zorgen ze ervoor dat mensen naar ze luisteren.
Neequote:Op maandag 19 januari 2015 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn dat ook altijd die mensen die domme (en door iedereen ongewenste) vragen stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |