Atzequote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Norrage het volgende:
Het Atze antwoord op Giel
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)aan-Giel-Beelen.html
Ik gokte op een 6.7 Vrij laag zag je aankomen tohc?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral live![]()
Decemberists krijgen een 5,6 van PitchforkGoed album man.
Ja, het is weer allemaal te zoet en te makkelijk voor Pitchfork.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik gokte op een 6.7 Vrij laag zag je aankomen tohc?
Nee die krijgen een 1quote:Op maandag 19 januari 2015 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is voor een 4e EP van PixiesAls dat ooit komt.
Ach, gewoon wat aandachttrekkerij om weer wat clicks te generen. Geforceerd relletje. En Atze neemt zichzelf ook wat te serieus tegenwoordigquote:Op maandag 19 januari 2015 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wordt gezellig met Atze en Giel.
Ja maar van Giel z'n moraalridderij word je echt gefrustreerd. Die gast is het compleet kwijt. Dat is ie al een paar jaar maar deze drie weken is ie echt doorgeslagernquote:Op maandag 19 januari 2015 13:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, gewoon wat aandachttrekkerij om weer wat clicks te generen. Geforceerd relletje. En Atze neemt zichzelf ook wat te serieus tegenwoordig
Hij ontleedt Giel wel goedquote:Op maandag 19 januari 2015 13:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, gewoon wat aandachttrekkerij om weer wat clicks te generen. Geforceerd relletje. En Atze neemt zichzelf ook wat te serieus tegenwoordig
Klopt, ik heb ze afgelopen vrijdag gezien (samen met Soley dus) en ze hebben wel indruk gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral live![]()
Decemberists krijgen een 5,6 van PitchforkGoed album man.
jewelquote:
Oke, dit heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
jewel
Ik vind het een beetje een te hoog '30 seconds to mars'-gehalte hebben. De muziek klinkt als één brei, en wordt helemaal gedragen door de vocalen. Alle nummers lijken ook nogal op elkaar.
Maar goed dat laatste hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijk (zo veelzijdig zijn 'red house painters' ook niet, waar ik vanmorgen na luisterde). Als je iets leuks vind klinken, is dat eerder positief
Goede beschrijving van veel van de metal. Behalve dan dat de vocalen ook op elkaar lijkenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:49 schreef Gehenna het volgende:
De muziek klinkt als één brei, en wordt helemaal gedragen door de vocalen. Alle nummers lijken ook nogal op elkaar.
Ja klopt wel, vooral bij nieuwe death-metal is dat vaak. Terwijl ik het old-skool spul wel leuk vind.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede beschrijving van veel van de metal. Behalve dan dat de vocalen ook op elkaar lijken
Wie is Giel Beelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |