Veel verder als dat het om een 30-jarige zanger gaat met een 53-jarige manager kom ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:10 schreef MadMaster het volgende:
KT, heb jij al kunnen traceren welke zanger er betrokken was bij die rel in Oostenrijk?
Ik wil een concert van die gast bijwonen, lekker observeren en zo...
Ja, daarom.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel verder als dat het om een 30-jarige zanger gaat met een 53-jarige manager kom ik niet.
Schijnt wel een behoorlijke matpartij geweest te zijn als ik links en rechts wat Oostenrijkse media lees.
Optredens in een lokale apres-ski partytent terugvinden is nog best lastig als het niet vermeld wordt in het artikel of de reacties. Over reacties gesproken.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daarom.
Dat kan toch niet anoniem blijven?
Obertauern is de locatie, maar ik kan daar geen aankondiging van een Nederlandse zanger vinden...
quote:Die geistesgestörten Holzschuh-Träger sind ärger als die Germanen!
quote:Niederländer im Urlaub = Schlägerei
Nog niet zo erg als de Russen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Optredens in een lokale apres-ski partytent terugvinden is nog best lastig als het niet vermeld wordt in het artikel of de reacties. Over reacties gesproken.
[..]
[..]
Daar ben ik vroeger zelfs een keer wezen kijken met mn pa....quote:Op zondag 18 januari 2015 11:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was vroeger altijd wel gezellig met de Russen die naar het ijsspeedway kwamen.
Ben zelf nooit bij het ijsspeedway geweest, maar kwam ze dan in het nachtleven tegen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:53 schreef chufi het volgende:
Daar ben ik vroeger zelfs een keer wezen kijken met mn pa....
Ook maar 1 keer hoor.... Nachtleven van Assen ken ik niet.. Ik kwam er altijd op bezoek bij mn oma die op de Markt woonde en naar de TT, altijd in de Kniebocht die mn oom uit Assen altijd ritselde ....quote:Op zondag 18 januari 2015 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben zelf nooit bij het ijsspeedway geweest, maar kwam ze dan in het nachtleven tegen.
Overigens ondertussen allemaal de nek omgedraaid, net als het ijshockey....lang leve de vrije markt.
Vakantiegangers in groepen zijn vaak onprettig. Ongeacht uit welk land ze komen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:58 schreef sasquatsch het volgende:
Het zijn vooral de Russen van tegenwoordig die op vakantie zijn. Die denken dat ze zich alles kunnen permiteren.
Nachtleven van Assen ken ik iets te goed.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:01 schreef chufi het volgende:
Ook maar 1 keer hoor.... Nachtleven van Assen ken ik niet.. Ik kwam er altijd op bezoek bij mn oma die op de Markt woonde en naar de TT, altijd in de Kniebocht die mn oom uit Assen altijd ritselde ....
Absoluut de grootste aso's ter wereld, kan ik uit eigen ervaring bevestigen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:58 schreef sasquatsch het volgende:
Het zijn vooral de Russen van tegenwoordig die op vakantie zijn. Die denken dat ze zich alles kunnen permiteren.
quote:Op zondag 18 januari 2015 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Russen op vakantie zijn tig keer erger dan welke groep dan ook. Wat een houding
Ik krijg er honger vanquote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barbeque wedstrijd in Tirol, dat gaat dag en nacht door.
Alles voor een mooi stukje vlees...
[ afbeelding ]
niet gezien wel de moeder en het zusje van Laura uit Utopiaquote:
Wat deden die helemaal daar?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:37 schreef just me het volgende:
[..]
niet gezien wel de moeder en het zusje van Laura uit Utopia
Ken je er ook niemand?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:06 schreef chufi het volgende:
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest...
ik wel, in jongerencentrum De Toonzaal.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest...
ze zaten in de kroegquote:
Tis weer een trieste zondag ....quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
Ik was op de dam, maar de tulpen waren weg natuurlijk![]()
geen sneeuw hiero, alleen regen...
Mwa, viel best mee, effe door de stad gewandeld, patatje met mayo gegeten enzo...quote:
Ja ok en dan vannacht de Australian Open die begint .....quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee man....topzondag! Zoveel sport te zien dat ik het amper allemaal kan volgen.
geen foto's met de nieuwe camera gemaakt?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen foto's met de nieuwe camera gemaakt?
Nee eigenlijk niet, hij zit nog in mijn tas trouwens, compleet vergetenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen foto's met de nieuwe camera gemaakt?
Ja maar die vraag kwam zo uit het niet en je woont al zolang in de stad .... Ik neem niet gauw een aparte camera mee. Met mn mobiel kan het ook redelijk..quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had toch ook gewoon een foto kunnen nemen?
is waar, ik neem ook bijna nooit een camera mee, maar dit keer had ik hem wél meequote:Op zondag 18 januari 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die vraag kwam zo uit het niet en je woont al zolang in de stad .... Ik neem niet gauw een aparte camera mee. Met mn mobiel kan het ook redelijk..
Net schreef je nog dat het niet koud was ...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
is waar, ik neem ook bijna nooit een camera mee, maar dit keer had ik hem wél mee
toevallig, maar geen foto's gemaakt, ik wilde nog een foto maken van een paar zielige
achtergebleven bloemblaadjes op de dam maar ik had koude handen dus geen zin om dat
toestelletje te pakken
Nee niet écht, maar ik had wel kouwe handjes , geen handschoenen bij me ...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Net schreef je nog dat het niet koud was ...
Sorry, maar wakker ben je inmiddels ookquote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet écht, maar ik had wel kouwe handjes , geen handschoenen bij me ...
doe niet zo wakker
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, maar wakker ben je inmiddels ook
Die uitgifte van de tulpensoep was dan ook gisteren...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
weet ik, toen was het te zonnig, maar zal best een mooi gezicht zijn geweest...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die uitgifte van de tulpensoep was dan ook gisteren...
Net nog even een luiwammes stoel gekocht.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:46 schreef Juup© het volgende:
Ik vind zondag meestal een saaie dagAch ja, gewoon verder gaan met het huishouden en straks eten koken, en zo gaat het leven verder
niks nodig hier, wat is een luiwammes stoel? gewoon een luie stoel?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net nog even een luiwammes stoel gekocht.
Iemand nog meubelen nodig?
Eén donkerblauwe leren tweeëneenhalf zitsbank en 2 bordeuxrode lederen stoelen met hoge rugleuning...
zo'n Stresslessgeval zeker? Voor bejaardenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
niks nodig hier, wat is een luiwammes stoel? gewoon een luie stoel?
Met elektrisch in en uitstappen en massagefunctie ....quote:Op zondag 18 januari 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo'n Stresslesggeval zeker? Voor bejaarden
De Aldi bestormd....quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef FANN het volgende:
effe door de stad gewandeld, patatje met mayo gegeten enzo...
Een draaibare stoel met verstelbare rugleuning...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
niks nodig hier, wat is een luiwammes stoel? gewoon een luie stoel?
Die Chinese dame die er bij hoort komt eens in de 3 dagen langs...quote:Op zondag 18 januari 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Met elektrisch in en uitstappen en massagefunctie ....
Misschien dat just me die ook tegen gekomen is gisteren....quote:Op zondag 18 januari 2015 16:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus woont er maar die ken ik niet.
Dan heb je zeker ook geen pics van je zusje?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn zus woont er maar die ken ik niet.
Dat wil ik je niet aandoen.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook geen pics van je zusje?
Ik ben wel wat gewend Piet.quote:
Baardgroei ineens zoals in je afbeelding vanmorgen?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend Piet.![]()
Mijn zusje heeft trouwens 2 jaar geleden een kaakoperatie gehad en sinds die tijd ziet ze er anders uit. Heel apart.
De kaaklijnen lopen nu iets anders als voorheen. Je praat over millimeters, maar het ziet er wezenlijk anders uit.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:04 schreef MadMaster het volgende:
Baardgroei ineens zoals in je afbeelding vanmorgen?
ik heb deze!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor deze aanbieding?
http://www.aldi.nl/aldi_dameslegging_48_5_10383_19671.html
Latent homoquote:
Amsterdam is de belangrijkstequote:
quote:
Hoe is het met u?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, je bent hier alleen. De rest zit in Klaagbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:44 schreef Kingstown het volgende:
Ik moet tegelijk lachen en huilen om sacha.
oh dat lijkt me best raar, een beetje verbouwdquote:Op zondag 18 januari 2015 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kaaklijnen lopen nu iets anders als voorheen. Je praat over millimeters, maar het ziet er wezenlijk anders uit.
Moest er in het begin echt aan wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Darten neem ik aan op Eurosportquote:Op zondag 18 januari 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Simon Schempp heeft vandaag gewonnen.
Hou je van iedereen een database bijquote:Op zondag 18 januari 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Simon Schempp heeft vandaag gewonnen.
Geen pijltje op Eurosport gezien vandaag..quote:Op zondag 18 januari 2015 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Darten neem ik aan op Eurosport
ik keek wel eens naar dat Langlaufen
Je krijgt er idd een andere gezichtsuitdrukking van, maar ze had weinig keuze en moet zeggen dat het er goed uitziet.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:54 schreef Doedezemaar het volgende:
oh dat lijkt me best raar, een beetje verbouwd
Biathlon op de ARD.quote:
ja biathlon dat bedoel iikquote:Op zondag 18 januari 2015 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen pijltje op Eurosport gezien vandaag..
Biathlon, das langlaufen met een geweer op je rug...
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je krijgt er idd een andere gezichtsuitdrukking van, maar ze had weinig keuze en moet zeggen dat het er goed uitziet.
[..]
Biathlon op de ARD.
Ja dat las ik al ... Ze kan nog wel wat geld gebruiken zag ik.... Niets meer van Danny gehoord?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik steun tegenwoordig Kimberley Bos op haar weg naar Olympisch goud.
Nee, maar dat maakt mij op zich ook niet zoveel uit. Ging erom of het FOK! logo eventueel beschikbaar was als afbeelding op haar helm, maar het is wmb niet echt belangrijk wat er op die helm komt te staan.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
Ja dat las ik al ... Ze kan nog wel wat geld gebruiken zag ik.... Niets meer van Danny gehoord?
De eerste bezwaren waren er al idd... Maar jullie gaan voor een meet and greet?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt mij op zich ook niet zoveel uit. Ging erom of het FOK! logo eventueel beschikbaar was als afbeelding op haar helm, maar het is wmb niet echt belangrijk wat er op die helm komt te staan.
Slayerquote:Op zondag 18 januari 2015 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik steun tegenwoordig Kimberley Bos op haar weg naar Olympisch goud.
Ik ga nergens voor. Ik ondersteun dat meiske financiëel een beetje en verder hoef ik er geen tegenprestatie voor terug. Gewoon leuk om iemand te steunen in een marginale sport.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
De eerste bezwaren waren er al idd... Maar jullie gaan voor een meet and greet?
Ja dat zou ook mijn achterliggende overweging zijn... Wie weetquote:Op zondag 18 januari 2015 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga nergens voor. Ik ondersteun dat meiske financiëel een beetje en verder hoef ik er geen tegenprestatie voor terug. Gewoon leuk om iemand te steunen in een marginale sport.
Leuk dat je haar ook sponsort!quote:Op zondag 18 januari 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou ook mijn achterliggende overweging zijn... Wie weet
Nee, maar uit je tekst hieronder maakte ik op dat jij achterliggende overwegingen had bij het sponsorschap. Waarom zou je die hebben als je niet sponsort, was mijn redenatie...quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
Ja dat zou ook mijn achterliggende overweging
De reisaward mag je dit jaar zonder meer hebben, mijn schoorsteenmantel is al vol...quote:Op zondag 18 januari 2015 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Krijg ineens een Cor&Don reclame tussen post 109 en post 110![]()
Ze hebben door dat ik voor een vakantie aan het snuffelen ben.
Neem jij van elke vakantie een souvenir mee voor op de schoorsteenmantel?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reisaward mag je dit jaar zonder meer hebben, mijn schoorsteenmantel is al vol...
http://www.tinomartin.nl/contactquote:Op zondag 18 januari 2015 11:10 schreef MadMaster het volgende:
KT, heb jij al kunnen traceren welke zanger er betrokken was bij die rel in Oostenrijk?
Ik wil een concert van die gast bijwonen, lekker observeren en zo...
Nee, wel voor op het toilet...quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem jij van elke vakantie een souvenir mee voor op de schoorsteenmantel?
Bij nader inzien hoef ik niet zo nodig meer...quote:Op zondag 18 januari 2015 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.tinomartin.nl/contact
Je kan mailen om te vragen wanneer hij weer in Oostenrijk is.
Nee voor zeepquote:Op zondag 18 januari 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor deze aanbieding?
http://www.aldi.nl/aldi_dameslegging_48_5_10383_19671.html
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie dat die manager dezelfde is/was als die van Thomas Berge.
Over zijn superfan Marga heb ik ooit een leuk compilatiefilmpje gemaakt...
Leuke toepje speciaal voor jou.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
Nee voor zeep
King volgt iedereen geloof ik![]()
NWS / Aldi haalt 'moskeezeep' uit de schappen
dat is geen onbekend plaatje voor mij, staat al heeeeeeeeeeeel lang bij mijn favorietenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuke toepje speciaal voor jou.
Nu sacha even af gaan zeiken.
Geweldig!quote:Op zondag 18 januari 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
op YT gezet denk ikquote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Heb je nog iets met dat filmpje gedaan, opgestuurd?
Ik zie dat Thomas op de 22 ste in Utopia optreedt ., misschien komt zn manager dan wel mee.....quote:Op zondag 18 januari 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
dat is geen onbekend plaatje voor mij, staat al heeeeeeeeeeeel lang bij mijn favorieten![]()
Het is sacha. Zonder s. En omdat het een kutwijf is. Daarom.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
Waarom Sascha afzeiken? Wat heeft ze nu weer gedaan?
Geweldige clip vind ik dat, ik vind het sowieso een leuk nummer, Gareth Gates is een schatje en die clip is zo leuk!quote:Op zondag 18 januari 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuke toepje speciaal voor jou.
Nu sacha even af gaan zeiken.
ah...quote:Op zondag 18 januari 2015 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is sacha. Zonder s. En omdat het een kutwijf is. Daarom.
Dat was duidelijk Fann, anders hadden wij het niet kunnen kijken. Ik bedoelde dan ook naar SBS ofzp.quote:
Geen flauw idee wie Gareth Gates is. Clip ook niet bekeken/geluisterd, maar blij dat ik je blij heb gemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Geweldige clip vind ik dat, ik vind het sowieso een leuk nummer, Gareth Gates is een schatje en die clip is zo leuk!
Zo simpel is hetquote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie Gareth Gates is. Clip ook niet bekeken/geluisterd, maar blij dat ik je blij heb gemaakt.
Bij de föhn ben ik afgehaakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie Gareth Gates is. Clip ook niet bekeken/geluisterd, maar blij dat ik je blij heb gemaakt.
Nee...quote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Heb je nog iets met dat filmpje gedaan, opgestuurd?
oh Tim, ik ken dat Fliegerlied uit mijn hoofdquote:Op zondag 18 januari 2015 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jou (en sig!) dan maar een toupet:
Bedankt voor het aanbod. maar deze slaat ik ff overquote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef, als je haar wil bijschrijven op je BBN lijst, ik heb haar adres.
Niet ver weg van hier dus...
[ afbeelding ]
Skriensjot...quote:Op zondag 18 januari 2015 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar heb je die pic van mijn zus vandaan?
ik hartje jou ookquote:Op zondag 18 januari 2015 20:35 schreef Kingstown het volgende:
Het is sacha. Zonder s. En omdat het een kutwijf is. Daarom.
nog nietquote:
bij mij is leeg en als ik er op klik danquote:Op zondag 18 januari 2015 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Krijg ineens een Cor&Don reclame tussen post 109 en post 110![]()
Ze hebben door dat ik voor een vakantie aan het snuffelen ben.
ik heb nog geen eens geklikt eropquote:
Soms overwint de nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog geen eens geklikt erop
Zegt al weer genoegquote:Op zondag 18 januari 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen Cor & DOn banner gezien ..... Ik moet altijd naar Kroatie .....
Weet je welke user die reeks ooit begonnen is?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVI
leuke film
Géén idee?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet je welke user die reeks ooit begonnen is?
gevondenquote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet je welke user die reeks ooit begonnen is?
Ik heb de foto's van je trouwerij allang bekeken uiteraard.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
dat is deze dus http://www.marjolengerbert.nl/ staat in haar profiel...
Bertquote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van je trouwerij allang bekeken uiteraard.
Nu weet ik eindelijk hoe die Griek van je eruit ziet.
plaatje doet het nietquote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Juup© het volgende:
Heerlijke serie
[ afbeelding ]
Vanaf morgen weer nieuwe afleveringen, ik ga zeker kijken. ik ben benieuwd wat Pelant nu weer flikt.
Die streamt ie wel.... DVD 's woe koopt ze nog op TH na danquote:Op zondag 18 januari 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook wel een beetje![]()
Koop een dvd voor je kleinzoon
ga je nu 24 uur per dag je tong uitsteken?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu de voorlaatste serie, vanaf morgen de (op de NL tv) recentste serie.
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 18 januari 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je nu 24 uur per dag je tong uitsteken?![]()
heb je straks een droge lap uit je mond hangen hoor
Ook goed.. ik ga nog effe een film posten die ik was vergetenquote:
Yep. Mijn respect voor die man, men had hem maar een aantal jaar gegeven maar hij houdt het al vele jaren vol. En hij is een geweldige denker en doorzetter.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook goed.. ik ga nog effe een film posten die ik was vergeten
het levensverhaal van Stephen Hawking
Zó dat is een klote ziektedie was nog héél jong toen hij in een rolstoel
terecht kwam.
ik kende het verhaal wel, wist niet dat er een film van was, cool!quote:Op zondag 18 januari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVI
leuke film
Ja praten gaat hem minder goed af ...quote:Op zondag 18 januari 2015 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Maar mijn respect voor die man, men had hem maar een aantal jaar gegeven maar hij houdt het al vele jaren vol. En hij is een geweldige denker.
Ze hadden hem 2 jaar gegeven, maar hij is nu al 72 jaarquote:Op zondag 18 januari 2015 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Maar mijn respect voor die man, men had hem maar een aantal jaar gegeven maar hij houdt het al vele jaren vol. En hij is een geweldige denker.
wist ik ook niet hoor maar de film is ook van 2014, is écht de moeite waardquote:Op zondag 18 januari 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kende het verhaal wel, wist niet dat er een film van was, cool!
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hadden hem 2 jaar gegeven, maar hij is nu al 72 jaar![]()
enorme positieve vent zeg
maakt niet uit hoor, went welquote:Op zondag 18 januari 2015 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie is er nu de autist?
Ik zal hem wel terugzetten op de oude
Hoeveel aanbiedingen heb je al King?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga met een zekere regelmaat een beetje op FOK! posten en de aanbiedingen stromen vanzelf binnen.
Als ik jou was zou ik een ander account nemen onder een andere naam, met een andere UI en met andere soort posts. Misschien werkt dat wel...quote:
en dan ''hier'' posten in 40+? dan hebben we hem zo doorquote:Op zondag 18 januari 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een ander account nemen onder een andere naam, met een andere UI en met andere soort posts. Misschien werkt dat wel...
Nee want dan ben ik iemand anders ... een kloon en woon ik in Spanje en post alleen nog maar in andere topics (geen idee welke, maar dat komt wel)quote:Op zondag 18 januari 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan ''hier'' posten in 40+? dan hebben we hem zo door
ah... een hele andere indentiteit? en dat kan je niks meer posten van al je verhalen diequote:Op zondag 18 januari 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik iemand anders ... een kloon en woon ik in Spanje en post alleen nog maar in andere topics (geen idee welke, maar dat komt wel)
heb je trouwens plannen om in Spanje te gaan wonen?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik iemand anders ... een kloon en woon ik in Spanje en post alleen nog maar in andere topics (geen idee welke, maar dat komt wel)
Fantaseer er gewoon op losquote:Op zondag 18 januari 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... een hele andere indentiteit? en dat kan je niks meer posten van al je verhalen die
je hier hebt gepost? Lijkt me moeilijken bovenal vermoeiend
misschien moeten hem wat gaan promoten her en derquote:Op zondag 18 januari 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
komt vast wel een keer goed Chuf, er zijn hier vast veel lurksters
Wie weetquote:Op zondag 18 januari 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je trouwens plannen om in Spanje te gaan wonen?
ik snap het niet hoor, Chuf is gewoon een leukerdje, ik weet niet waarom het hem niet lukt eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien moeten hem wat gaan promoten her en der
Ik doe helemaal niks Fann....quote:Op zondag 18 januari 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap het niet hoor, Chuf is gewoon een leukerdje, ik weet niet waarom het hem niet lukt eigenlijk
hij doet iets niet goed denk ik, met teveel dames tegelijk flirten misschien en dan wil er niemand
meer
Ik heb helaas die aflevering deels gezien (was bij mijn moeder op bezoekquote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Ik heb destijds die TV uitzending gezien en ik heb in mijn broek gezeken van het lachen.
Wat een wijf!
Gaat mijn collega verhuizen naar Zwanenburg, blijkt dat mens z'n nieuwe buurbrouw te zijn.
Hij schrok zich rot en ter ere van zijn kennismaking heb ik het geluid van de TV uitzending gesampled en weer samengevoegd in een mix. Die heb ik 'm gegeven om samen met de buuf eens samen te beluisteren...![]()
Omdat ik 'm zelf ook wel geslaagd vond (ik blijf lachen om dat mens), heb ik 'm op YouTube gezet met wat beelden...
Sjoef, als je haar wil bijschrijven op je BBN lijst, ik heb haar adres.
Niet ver weg van hier dus...
[ afbeelding ]
flirten doe je toch wel?quote:
Misschien ben ik er nog niet aan toe ?quote:Op maandag 19 januari 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
flirten doe je toch wel?mag ook hoor daar niet van... maar waarom lukt het niet dan
denk je zelf?
kanquote:Op maandag 19 januari 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ben ik er nog niet aan toe ?
Ja misschien.. Helaas zijn mn huidige weekenden vooral aansluitend ...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
kan![]()
lijkt me ook verdomd moeilijk om op deze leeftijd opnieuw te beginnen, misschien wil je
dat ook niet écht, gewoon een vriendin voor het weekend ofzo... of friend with benefit ofzo
dat lijkt me wel iets voor jou
quote:Op maandag 19 januari 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien.. Helaas zijn mn huidige weekenden vooral aansluitend ...
och, dat ligt aan de persoon, als die er ook relaxed instaat, dan vind je wel een wegquote:Op maandag 19 januari 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
moet je weer helemaal aan iemand gaan wennen enzo... gedoe...
mja, misschien wel, ik weet het niet, ik ben vanaf mijn 16e jaar met die Griekquote:Op maandag 19 januari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, dat ligt aan de persoon, als die er ook relaxed instaat, dan vind je wel een weg
Tuurlijk. Je begint iets met zn tweeen dus je zult er beide dan iets van moeten maken... Er moet een klik zijn ....quote:Op maandag 19 januari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, dat ligt aan de persoon, als die er ook relaxed instaat, dan vind je wel een weg
Kom je toch elk weekend een avondje bij mij buurten voor wat afwisseling... Dat heb je na zoveel jaar wel verdiend...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, misschien wel, ik weet het niet, ik ben vanaf mijn 16e jaar met die Griek
jeetje. Op die leeftijd rende ik heel hard weg voor alles wat maar op relatie leek, ik moest de wereld gaan ontdekken ofzoquote:Op maandag 19 januari 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, misschien wel, ik weet het niet, ik ben vanaf mijn 16e jaar met die Griek
Laten we beginnen met 1 keer per 3 maandquote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je toch elk weekend een avondje bij mij buurten voor wat afwisseling... Dat heb je na zoveel jaar wel verdiend...
neh.... dat doe ik hem niet aanquote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je toch elk weekend een avondje bij mij buurten voor wat afwisseling... Dat heb je na zoveel jaar wel verdiend...
Ja dat heb ik ook gedaan, maar toch was ik al op mn 23 ste al getrouwd.... Maar dat was een moetje...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje. Op die leeftijd rende ik heel hard weg voor alles wat maar op relatie leek, ik moest de wereld gaan ontdekken ofzo
ja, omstandigheden het liep nou eenmaal zo...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje. Op die leeftijd rende ik heel hard weg voor alles wat maar op relatie leek, ik moest de wereld gaan ontdekken ofzo
mijn grote liefde van toen ik 17 was zegt nog steeds af en toe: wat als je nou gebleven was? Nou euh, dan was ik doodongelukkig geworden, daar op zo'n boerderij in the middle of nowhere in een buitenland met 3 generaties bij elkaar en alles heel traditioneel.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, omstandigheden het liep nou eenmaal zo...
maar een paar keer weggerend ben ik wel hoorhij haalde me alleen altijd weer in
oh, dat klopt idd niet helemaal met elkaar neequote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, maar toch was ik al op mn 23 ste al getrouwd.... Maar dat was een moetje...
Ja die Griek wilde ooit eens in Griekenland gaan wonen zei hij in het begin,maar toen heb ik meteenquote:Op maandag 19 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn grote liefde van toen ik 17 was zegt nog steeds af en toe: wat als je nou gebleven was? Nou euh, dan was ik doodongelukkig geworden, daar op zo'n boerderij in the middle of nowhere in een buitenland met 3 generaties bij elkaar en alles heel traditioneel.
precies. Ik heb gezien hoe ongelukkig zijn schoonzus daar was, en die kwam nog wel uit 2 dorpen verderop en is wel van het traditionele. Pas toen zij met man en 2 kinderen ergens anders ging wonen en weer haar beroep oppakte werd ze weer een beetje leuk ( en zat ze niet meer continu op haar man te vitten).quote:Op maandag 19 januari 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die Griek wilde ooit eens in Griekenland gaan wonen zei hij in het begin,maar toen heb ik meteen
gezegd, dan ga ik niet meewilde ik niet, ik wilde wel zelf kunnen werken, eigen geld enzo,
niet afhankelijk van iemand in het buitenland is niks voor mij..
Hij is achteraf ook héél blij dat ie hier zit en niet dáár hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. Ik heb gezien hoe ongelukkig zijn schoonzus daar was, en die kwam nog wel uit 2 dorpen verderop en is wel van het traditionele. Pas toen zij met man en 2 kinderen ergens anders ging wonen en weer haar beroep oppakte werd ze weer een beetje leuk ( en zat ze niet meer continu op haar man te vitten).
ik heb haar pas opgezocht op Facebook, zij zijn inmiddels grootouders. Gek idee, hun dochter was 2 toen ik ze leerde kennen. Verder ook nogal traditioneel Duits, mijn ex gaat ook niet heel intensief met ze om, hij kan zijn schoonzus nog steeds niet uitstaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is achteraf ook héél blij dat ie hier zit en niet dáár hoor![]()
Kan ik me wel voorstellen van je schoonzus
Maar had jouw Griek dan toekomst daar? Want hij is toch ook gewoon hier geboren...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is achteraf ook héél blij dat ie hier zit en niet dáár hoor![]()
Kan ik me wel voorstellen van je schoonzus
mja, was ook moeilijk geworden, niet onmogelijk, maar wel moeilijk , we zullen het nooit wetenquote:Op maandag 19 januari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar had jouw Griek dan toekomst daar? Want hij is toch ook gewoon hier geboren...
Dirndl, lederhose, gastfreundlichkeit, ruhe, arbeiten, stammtisch. Niets mis mee.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Verder ook nogal traditioneel Duits
daarmee ook niet, maar het bekrompen dorpse, nee dankuquote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dirndl, lederhose, gastfreundlichkeit, ruhe, arbeiten, stammtisch. Niets mis mee.
slaap lekker!quote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, was ook moeilijk geworden, niet onmogelijk, maar wel moeilijk , we zullen het nooit weten
in elk geval
ik ga d'r van tussen![]()
![]()
Truste allemaal !
Trusten Fannquote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, was ook moeilijk geworden, niet onmogelijk, maar wel moeilijk , we zullen het nooit weten
in elk geval
ik ga d'r van tussen![]()
![]()
Truste allemaal !
Hangt er vanaf wat jij onder bekrompen en dorps verstaat. De 63 inwoners waar ik mijn dagen ook weleens mee slijt zijn over het algemeen zeer conservatief, maar de voordelen zijn vele malen groter. Je wordt met rust gelaten, maar als er echt iets belangrijks is, dan kun je altijd op ze rekenen en ruimte....zoveel ruimte.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
daarmee ook niet, maar het bekrompen dorpse, nee danku
oh, mijn ex woonde ook op een prachtig plekje, maar ik zou daar nooit autonoom zijn geweest. En ik doe heel graag mijn eigen dingetje, voelde me daar heel erg opgesloten. Zou er nu minder moeite mee hebben, maar toen, nee, ik kreeg het er benauwd van. Hij zelf heeft inmiddels ook wat meer van de wereld gezien, maar toen was zijn wereld ook niet veel groter dan een straal van 30 km.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij onder bekrompen en dorps verstaat. De 63 inwoners waar ik mijn dagen ook weleens mee slijt zijn over het algemeen zeer conservatief, maar de voordelen zijn vele malen groter. Je wordt met rust gelaten, maar als er echt iets belangrijks is, dan kun je altijd op ze rekenen en ruimte....zoveel ruimte.
Op de schommelstoel uitkijken over de Donau....veel mooier wordt het leven niet.
Je vergeet de bratwurst.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dirndl, lederhose, gastfreundlichkeit, ruhe, arbeiten, stammtisch. Niets mis mee.
Ik vertoef ook regelmatig in zo'n Duits dorpje en dan stuk erbuiten.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij onder bekrompen en dorps verstaat. De 63 inwoners waar ik mijn dagen ook weleens mee slijt zijn over het algemeen zeer conservatief, maar de voordelen zijn vele malen groter. Je wordt met rust gelaten, maar als er echt iets belangrijks is, dan kun je altijd op ze rekenen en ruimte....zoveel ruimte.
Op de schommelstoel uitkijken over de Donau....veel mooier wordt het leven niet.
heel belangrijk! De broer en oom van mijn ex zijn slager en slachten ook zelf, vaak genoeg de oorsprong van de worsten meegemaakt, we mochten bij het slachten aanwezig zijn, als we wilden mochten we ook bloed roeren, maar daar werd ik misselijk van, die lucht, brr.quote:
dat dan weer minder, maar de zelfgeperste appelsap uit eigen boomgaard en de door schoonvader gestookte Schnapps...quote:
Schnapps.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat dan weer minder, maar de zelfgeperste appelsap uit eigen boomgaard en de door schoonvader gestookte Schnapps...
Nee ze kwam hiernaar toe .... Ik studeerde nog en zij had nog een eigen zaak , waar nog het een en ander voor geregeld moest worden, maar dat regelde de familie welquote:Op maandag 19 januari 2015 00:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Chufi, heb jij wel samen met haar in Spanje gewoond of kwam ze direct me naar Nederland?
wow, die gaf dus heel wat opquote:Op maandag 19 januari 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze kwam hiernaar toe .... Ik studeerde nog en zij had nog een eigen zaak , waar nog het een en ander voor geregeld moest worden, maar dat regelde de familie wel
Nou veel schulden zaten er in ... Een tricky overname was dat geweest... Daarom ook getrouwd zonder gemenschap van goederen ....quote:
verstandig ja, in zo'n geval. Maar kon ze toen hier meteen ergens aan de slag?quote:Op maandag 19 januari 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel schulden zaten er in ... Een tricky overname was dat geweest... Daarom ook getrouwd zonder gemenschap van goederen ....
Ben met niks begonnen samen met mijn vrouw dus wat mij betreft mag die de helft hebben.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel schulden zaten er in ... Een tricky overname was dat geweest... Daarom ook getrouwd zonder gemenschap van goederen ....
Nee, eerste op Nederlandse les.... En later nog wat andere klassen... En dat deed ze goed, na een jaar of kwam ze bij een architect aan de Amstel te werken aan de tekentafel ...quote:Op maandag 19 januari 2015 01:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verstandig ja, in zo'n geval. Maar kon ze toen hier meteen ergens aan de slag?
jij kocht een paard voor haar, dat noem ik niet niksquote:Op maandag 19 januari 2015 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben met niks begonnen samen met mijn vrouw dus wat mij betreft mag die de helft hebben.
Dat ging iets anders maar laat ik daar de boel niet teveel met vermoeien.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij kocht een paard voor haar, dat noem ik niet niks
he joh, laat mijn beeld nou intactquote:Op maandag 19 januari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ging iets anders maar laat ik daar de boel niet teveel met vermoeien.
Het zit zo, een vriend van me fokte ze en we waren daar op een BBQ. ..................quote:Op maandag 19 januari 2015 01:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he joh, laat mijn beeld nou intact
Weddenschap en jij wonquote:Op maandag 19 januari 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zit zo, een vriend van me fokte ze en we waren daar op een BBQ. ..................
Nee, mijn dochter van 6 kocht een veulen toen van verjaardag en rapportgeld, de andere helft deed ik erbij.quote:
en zo werd hij rijk. Maar, waar laat je zo'n paard?quote:Op maandag 19 januari 2015 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
En toen ging Piet er wat later met fokken.
Ik werkte me rot om het te betalen.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en zo werd hij rijk. Maar, waar laat je zo'n paard?
Tennis vind ik niet veel aan.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:46 schreef chufi het volgende:
We zijn weer met zn 2-tjes .... Dus laat de rest maar PP ... Ik zit tennis te kijken,...
Je hebt ook dames tennis,,, Nu 1 in oranje slipquote:Op maandag 19 januari 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk nog liever naar vrouwenhockey dan.
Ik heb er snel genoeg van steeds die 2 dezelfde.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ook dames tennis,,, Ni 1 met oranje slip
Ieder zn ding....quote:Op maandag 19 januari 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er snel genoeg van steeds die 2 dezelfde.
Op Blue Monday ga ik iedereen uit de weg.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder zn ding....
Morgen / vandaag Blue Monday ...... Kunnen we lekker zeiken in Sas dr zeiktopic
OK zie je morgenquote:Op maandag 19 januari 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Blue Monday ga ik iedereen uit de weg.
Mijn autonomie wordt vooral aangetast door bemoeizuchige mensen en die kom ik in Nederland helaas veel meer tegen als in Beieren/Oostenrijk. Iedereen heeft hier een mening en iedereen weet het beter en iedereen wil een ander vertellen hoe het in elkaaar zit. Dodelijk vermoeiend. Verder generaliseer ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:50 schreef Doedezemaar het volgende:
oh, mijn ex woonde ook op een prachtig plekje, maar ik zou daar nooit autonoom zijn geweest. En ik doe heel graag mijn eigen dingetje, voelde me daar heel erg opgesloten. Zou er nu minder moeite mee hebben, maar toen, nee, ik kreeg het er benauwd van. Hij zelf heeft inmiddels ook wat meer van de wereld gezien, maar toen was zijn wereld ook niet veel groter dan een straal van 30 km.
Wilde nacht gehad?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wel blue monday, maar dat komt doordat ik maar iets van 4 uur geslapen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |