Bij nader inzien hoef ik niet zo nodig meer...quote:Op zondag 18 januari 2015 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.tinomartin.nl/contact
Je kan mailen om te vragen wanneer hij weer in Oostenrijk is.
Nee voor zeepquote:Op zondag 18 januari 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor deze aanbieding?
http://www.aldi.nl/aldi_dameslegging_48_5_10383_19671.html
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie dat die manager dezelfde is/was als die van Thomas Berge.
Over zijn superfan Marga heb ik ooit een leuk compilatiefilmpje gemaakt...
Leuke toepje speciaal voor jou.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
Nee voor zeep
King volgt iedereen geloof ik![]()
NWS / Aldi haalt 'moskeezeep' uit de schappen
dat is geen onbekend plaatje voor mij, staat al heeeeeeeeeeeel lang bij mijn favorietenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuke toepje speciaal voor jou.
Nu sacha even af gaan zeiken.
Geweldig!quote:Op zondag 18 januari 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
op YT gezet denk ikquote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Heb je nog iets met dat filmpje gedaan, opgestuurd?
Ik zie dat Thomas op de 22 ste in Utopia optreedt ., misschien komt zn manager dan wel mee.....quote:Op zondag 18 januari 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
dat is geen onbekend plaatje voor mij, staat al heeeeeeeeeeeel lang bij mijn favorieten![]()
Het is sacha. Zonder s. En omdat het een kutwijf is. Daarom.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
Waarom Sascha afzeiken? Wat heeft ze nu weer gedaan?
Geweldige clip vind ik dat, ik vind het sowieso een leuk nummer, Gareth Gates is een schatje en die clip is zo leuk!quote:Op zondag 18 januari 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuke toepje speciaal voor jou.
Nu sacha even af gaan zeiken.
ah...quote:Op zondag 18 januari 2015 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is sacha. Zonder s. En omdat het een kutwijf is. Daarom.
Dat was duidelijk Fann, anders hadden wij het niet kunnen kijken. Ik bedoelde dan ook naar SBS ofzp.quote:
Geen flauw idee wie Gareth Gates is. Clip ook niet bekeken/geluisterd, maar blij dat ik je blij heb gemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Geweldige clip vind ik dat, ik vind het sowieso een leuk nummer, Gareth Gates is een schatje en die clip is zo leuk!
Zo simpel is hetquote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie Gareth Gates is. Clip ook niet bekeken/geluisterd, maar blij dat ik je blij heb gemaakt.
Bij de föhn ben ik afgehaakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie Gareth Gates is. Clip ook niet bekeken/geluisterd, maar blij dat ik je blij heb gemaakt.
Nee...quote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Heb je nog iets met dat filmpje gedaan, opgestuurd?
oh Tim, ik ken dat Fliegerlied uit mijn hoofdquote:Op zondag 18 januari 2015 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jou (en sig!) dan maar een toupet:
Bedankt voor het aanbod. maar deze slaat ik ff overquote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef, als je haar wil bijschrijven op je BBN lijst, ik heb haar adres.
Niet ver weg van hier dus...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |