kanquote:Op maandag 19 januari 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ben ik er nog niet aan toe ?
Ja misschien.. Helaas zijn mn huidige weekenden vooral aansluitend ...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
kan![]()
lijkt me ook verdomd moeilijk om op deze leeftijd opnieuw te beginnen, misschien wil je
dat ook niet écht, gewoon een vriendin voor het weekend ofzo... of friend with benefit ofzo
dat lijkt me wel iets voor jou
quote:Op maandag 19 januari 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien.. Helaas zijn mn huidige weekenden vooral aansluitend ...
och, dat ligt aan de persoon, als die er ook relaxed instaat, dan vind je wel een wegquote:Op maandag 19 januari 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
moet je weer helemaal aan iemand gaan wennen enzo... gedoe...
mja, misschien wel, ik weet het niet, ik ben vanaf mijn 16e jaar met die Griekquote:Op maandag 19 januari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, dat ligt aan de persoon, als die er ook relaxed instaat, dan vind je wel een weg
Tuurlijk. Je begint iets met zn tweeen dus je zult er beide dan iets van moeten maken... Er moet een klik zijn ....quote:Op maandag 19 januari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, dat ligt aan de persoon, als die er ook relaxed instaat, dan vind je wel een weg
Kom je toch elk weekend een avondje bij mij buurten voor wat afwisseling... Dat heb je na zoveel jaar wel verdiend...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, misschien wel, ik weet het niet, ik ben vanaf mijn 16e jaar met die Griek
jeetje. Op die leeftijd rende ik heel hard weg voor alles wat maar op relatie leek, ik moest de wereld gaan ontdekken ofzoquote:Op maandag 19 januari 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, misschien wel, ik weet het niet, ik ben vanaf mijn 16e jaar met die Griek
Laten we beginnen met 1 keer per 3 maandquote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je toch elk weekend een avondje bij mij buurten voor wat afwisseling... Dat heb je na zoveel jaar wel verdiend...
neh.... dat doe ik hem niet aanquote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je toch elk weekend een avondje bij mij buurten voor wat afwisseling... Dat heb je na zoveel jaar wel verdiend...
Ja dat heb ik ook gedaan, maar toch was ik al op mn 23 ste al getrouwd.... Maar dat was een moetje...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje. Op die leeftijd rende ik heel hard weg voor alles wat maar op relatie leek, ik moest de wereld gaan ontdekken ofzo
ja, omstandigheden het liep nou eenmaal zo...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje. Op die leeftijd rende ik heel hard weg voor alles wat maar op relatie leek, ik moest de wereld gaan ontdekken ofzo
mijn grote liefde van toen ik 17 was zegt nog steeds af en toe: wat als je nou gebleven was? Nou euh, dan was ik doodongelukkig geworden, daar op zo'n boerderij in the middle of nowhere in een buitenland met 3 generaties bij elkaar en alles heel traditioneel.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, omstandigheden het liep nou eenmaal zo...
maar een paar keer weggerend ben ik wel hoorhij haalde me alleen altijd weer in
oh, dat klopt idd niet helemaal met elkaar neequote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, maar toch was ik al op mn 23 ste al getrouwd.... Maar dat was een moetje...
Ja die Griek wilde ooit eens in Griekenland gaan wonen zei hij in het begin,maar toen heb ik meteenquote:Op maandag 19 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn grote liefde van toen ik 17 was zegt nog steeds af en toe: wat als je nou gebleven was? Nou euh, dan was ik doodongelukkig geworden, daar op zo'n boerderij in the middle of nowhere in een buitenland met 3 generaties bij elkaar en alles heel traditioneel.
precies. Ik heb gezien hoe ongelukkig zijn schoonzus daar was, en die kwam nog wel uit 2 dorpen verderop en is wel van het traditionele. Pas toen zij met man en 2 kinderen ergens anders ging wonen en weer haar beroep oppakte werd ze weer een beetje leuk ( en zat ze niet meer continu op haar man te vitten).quote:Op maandag 19 januari 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die Griek wilde ooit eens in Griekenland gaan wonen zei hij in het begin,maar toen heb ik meteen
gezegd, dan ga ik niet meewilde ik niet, ik wilde wel zelf kunnen werken, eigen geld enzo,
niet afhankelijk van iemand in het buitenland is niks voor mij..
Hij is achteraf ook héél blij dat ie hier zit en niet dáár hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. Ik heb gezien hoe ongelukkig zijn schoonzus daar was, en die kwam nog wel uit 2 dorpen verderop en is wel van het traditionele. Pas toen zij met man en 2 kinderen ergens anders ging wonen en weer haar beroep oppakte werd ze weer een beetje leuk ( en zat ze niet meer continu op haar man te vitten).
ik heb haar pas opgezocht op Facebook, zij zijn inmiddels grootouders. Gek idee, hun dochter was 2 toen ik ze leerde kennen. Verder ook nogal traditioneel Duits, mijn ex gaat ook niet heel intensief met ze om, hij kan zijn schoonzus nog steeds niet uitstaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is achteraf ook héél blij dat ie hier zit en niet dáár hoor![]()
Kan ik me wel voorstellen van je schoonzus
Maar had jouw Griek dan toekomst daar? Want hij is toch ook gewoon hier geboren...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is achteraf ook héél blij dat ie hier zit en niet dáár hoor![]()
Kan ik me wel voorstellen van je schoonzus
mja, was ook moeilijk geworden, niet onmogelijk, maar wel moeilijk , we zullen het nooit wetenquote:Op maandag 19 januari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar had jouw Griek dan toekomst daar? Want hij is toch ook gewoon hier geboren...
Dirndl, lederhose, gastfreundlichkeit, ruhe, arbeiten, stammtisch. Niets mis mee.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Verder ook nogal traditioneel Duits
daarmee ook niet, maar het bekrompen dorpse, nee dankuquote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dirndl, lederhose, gastfreundlichkeit, ruhe, arbeiten, stammtisch. Niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |