niet gezien wel de moeder en het zusje van Laura uit Utopiaquote:
Wat deden die helemaal daar?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:37 schreef just me het volgende:
[..]
niet gezien wel de moeder en het zusje van Laura uit Utopia
Ken je er ook niemand?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:06 schreef chufi het volgende:
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest...
ik wel, in jongerencentrum De Toonzaal.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest...
ze zaten in de kroegquote:
Tis weer een trieste zondag ....quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
Ik was op de dam, maar de tulpen waren weg natuurlijk![]()
geen sneeuw hiero, alleen regen...
Mwa, viel best mee, effe door de stad gewandeld, patatje met mayo gegeten enzo...quote:
Ja ok en dan vannacht de Australian Open die begint .....quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee man....topzondag! Zoveel sport te zien dat ik het amper allemaal kan volgen.
geen foto's met de nieuwe camera gemaakt?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
Ik was op de dam, maar de tulpen waren weg natuurlijk![]()
geen sneeuw hiero, alleen regen...
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen foto's met de nieuwe camera gemaakt?
Nee eigenlijk niet, hij zit nog in mijn tas trouwens, compleet vergetenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen foto's met de nieuwe camera gemaakt?
Ja maar die vraag kwam zo uit het niet en je woont al zolang in de stad .... Ik neem niet gauw een aparte camera mee. Met mn mobiel kan het ook redelijk..quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had toch ook gewoon een foto kunnen nemen?
is waar, ik neem ook bijna nooit een camera mee, maar dit keer had ik hem wél meequote:Op zondag 18 januari 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die vraag kwam zo uit het niet en je woont al zolang in de stad .... Ik neem niet gauw een aparte camera mee. Met mn mobiel kan het ook redelijk..
Net schreef je nog dat het niet koud was ...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
is waar, ik neem ook bijna nooit een camera mee, maar dit keer had ik hem wél mee
toevallig, maar geen foto's gemaakt, ik wilde nog een foto maken van een paar zielige
achtergebleven bloemblaadjes op de dam maar ik had koude handen dus geen zin om dat
toestelletje te pakken
Nee niet écht, maar ik had wel kouwe handjes , geen handschoenen bij me ...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Net schreef je nog dat het niet koud was ...
Sorry, maar wakker ben je inmiddels ookquote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet écht, maar ik had wel kouwe handjes , geen handschoenen bij me ...
doe niet zo wakker
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, maar wakker ben je inmiddels ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |