Absoluut de grootste aso's ter wereld, kan ik uit eigen ervaring bevestigen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:58 schreef sasquatsch het volgende:
Het zijn vooral de Russen van tegenwoordig die op vakantie zijn. Die denken dat ze zich alles kunnen permiteren.
quote:Op zondag 18 januari 2015 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Russen op vakantie zijn tig keer erger dan welke groep dan ook. Wat een houding
Ik krijg er honger vanquote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barbeque wedstrijd in Tirol, dat gaat dag en nacht door.
Alles voor een mooi stukje vlees...
[ afbeelding ]
niet gezien wel de moeder en het zusje van Laura uit Utopiaquote:
Wat deden die helemaal daar?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:37 schreef just me het volgende:
[..]
niet gezien wel de moeder en het zusje van Laura uit Utopia
Ken je er ook niemand?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:06 schreef chufi het volgende:
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest...
ik wel, in jongerencentrum De Toonzaal.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest...
ze zaten in de kroegquote:
Tis weer een trieste zondag ....quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
Ik was op de dam, maar de tulpen waren weg natuurlijk![]()
geen sneeuw hiero, alleen regen...
Mwa, viel best mee, effe door de stad gewandeld, patatje met mayo gegeten enzo...quote:
Ja ok en dan vannacht de Australian Open die begint .....quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee man....topzondag! Zoveel sport te zien dat ik het amper allemaal kan volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |