Skriensjot...quote:Op zondag 18 januari 2015 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar heb je die pic van mijn zus vandaan?
ik hartje jou ookquote:Op zondag 18 januari 2015 20:35 schreef Kingstown het volgende:
Het is sacha. Zonder s. En omdat het een kutwijf is. Daarom.
nog nietquote:
bij mij is leeg en als ik er op klik danquote:Op zondag 18 januari 2015 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Krijg ineens een Cor&Don reclame tussen post 109 en post 110![]()
Ze hebben door dat ik voor een vakantie aan het snuffelen ben.
ik heb nog geen eens geklikt eropquote:
Soms overwint de nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog geen eens geklikt erop
Zegt al weer genoegquote:Op zondag 18 januari 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen Cor & DOn banner gezien ..... Ik moet altijd naar Kroatie .....
Weet je welke user die reeks ooit begonnen is?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVI
leuke film
Géén idee?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet je welke user die reeks ooit begonnen is?
gevondenquote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet je welke user die reeks ooit begonnen is?
Ik heb de foto's van je trouwerij allang bekeken uiteraard.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
dat is deze dus http://www.marjolengerbert.nl/ staat in haar profiel...
Bertquote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van je trouwerij allang bekeken uiteraard.
Nu weet ik eindelijk hoe die Griek van je eruit ziet.
plaatje doet het nietquote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Juup© het volgende:
Heerlijke serie
[ afbeelding ]
Vanaf morgen weer nieuwe afleveringen, ik ga zeker kijken. ik ben benieuwd wat Pelant nu weer flikt.
Die streamt ie wel.... DVD 's woe koopt ze nog op TH na danquote:Op zondag 18 januari 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook wel een beetje![]()
Koop een dvd voor je kleinzoon
ga je nu 24 uur per dag je tong uitsteken?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu de voorlaatste serie, vanaf morgen de (op de NL tv) recentste serie.
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 18 januari 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je nu 24 uur per dag je tong uitsteken?![]()
heb je straks een droge lap uit je mond hangen hoor
Ook goed.. ik ga nog effe een film posten die ik was vergetenquote:
Yep. Mijn respect voor die man, men had hem maar een aantal jaar gegeven maar hij houdt het al vele jaren vol. En hij is een geweldige denker en doorzetter.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook goed.. ik ga nog effe een film posten die ik was vergeten
het levensverhaal van Stephen Hawking
Zó dat is een klote ziektedie was nog héél jong toen hij in een rolstoel
terecht kwam.
ik kende het verhaal wel, wist niet dat er een film van was, cool!quote:Op zondag 18 januari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVI
leuke film
Ja praten gaat hem minder goed af ...quote:Op zondag 18 januari 2015 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Maar mijn respect voor die man, men had hem maar een aantal jaar gegeven maar hij houdt het al vele jaren vol. En hij is een geweldige denker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |