slaap lekker!quote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, was ook moeilijk geworden, niet onmogelijk, maar wel moeilijk , we zullen het nooit weten
in elk geval
ik ga d'r van tussen![]()
![]()
Truste allemaal !
Trusten Fannquote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, was ook moeilijk geworden, niet onmogelijk, maar wel moeilijk , we zullen het nooit weten
in elk geval
ik ga d'r van tussen![]()
![]()
Truste allemaal !
Hangt er vanaf wat jij onder bekrompen en dorps verstaat. De 63 inwoners waar ik mijn dagen ook weleens mee slijt zijn over het algemeen zeer conservatief, maar de voordelen zijn vele malen groter. Je wordt met rust gelaten, maar als er echt iets belangrijks is, dan kun je altijd op ze rekenen en ruimte....zoveel ruimte.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
daarmee ook niet, maar het bekrompen dorpse, nee danku
oh, mijn ex woonde ook op een prachtig plekje, maar ik zou daar nooit autonoom zijn geweest. En ik doe heel graag mijn eigen dingetje, voelde me daar heel erg opgesloten. Zou er nu minder moeite mee hebben, maar toen, nee, ik kreeg het er benauwd van. Hij zelf heeft inmiddels ook wat meer van de wereld gezien, maar toen was zijn wereld ook niet veel groter dan een straal van 30 km.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij onder bekrompen en dorps verstaat. De 63 inwoners waar ik mijn dagen ook weleens mee slijt zijn over het algemeen zeer conservatief, maar de voordelen zijn vele malen groter. Je wordt met rust gelaten, maar als er echt iets belangrijks is, dan kun je altijd op ze rekenen en ruimte....zoveel ruimte.
Op de schommelstoel uitkijken over de Donau....veel mooier wordt het leven niet.
Je vergeet de bratwurst.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dirndl, lederhose, gastfreundlichkeit, ruhe, arbeiten, stammtisch. Niets mis mee.
Ik vertoef ook regelmatig in zo'n Duits dorpje en dan stuk erbuiten.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij onder bekrompen en dorps verstaat. De 63 inwoners waar ik mijn dagen ook weleens mee slijt zijn over het algemeen zeer conservatief, maar de voordelen zijn vele malen groter. Je wordt met rust gelaten, maar als er echt iets belangrijks is, dan kun je altijd op ze rekenen en ruimte....zoveel ruimte.
Op de schommelstoel uitkijken over de Donau....veel mooier wordt het leven niet.
heel belangrijk! De broer en oom van mijn ex zijn slager en slachten ook zelf, vaak genoeg de oorsprong van de worsten meegemaakt, we mochten bij het slachten aanwezig zijn, als we wilden mochten we ook bloed roeren, maar daar werd ik misselijk van, die lucht, brr.quote:
dat dan weer minder, maar de zelfgeperste appelsap uit eigen boomgaard en de door schoonvader gestookte Schnapps...quote:
Schnapps.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat dan weer minder, maar de zelfgeperste appelsap uit eigen boomgaard en de door schoonvader gestookte Schnapps...
Nee ze kwam hiernaar toe .... Ik studeerde nog en zij had nog een eigen zaak , waar nog het een en ander voor geregeld moest worden, maar dat regelde de familie welquote:Op maandag 19 januari 2015 00:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Chufi, heb jij wel samen met haar in Spanje gewoond of kwam ze direct me naar Nederland?
wow, die gaf dus heel wat opquote:Op maandag 19 januari 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze kwam hiernaar toe .... Ik studeerde nog en zij had nog een eigen zaak , waar nog het een en ander voor geregeld moest worden, maar dat regelde de familie wel
Nou veel schulden zaten er in ... Een tricky overname was dat geweest... Daarom ook getrouwd zonder gemenschap van goederen ....quote:
verstandig ja, in zo'n geval. Maar kon ze toen hier meteen ergens aan de slag?quote:Op maandag 19 januari 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel schulden zaten er in ... Een tricky overname was dat geweest... Daarom ook getrouwd zonder gemenschap van goederen ....
Ben met niks begonnen samen met mijn vrouw dus wat mij betreft mag die de helft hebben.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel schulden zaten er in ... Een tricky overname was dat geweest... Daarom ook getrouwd zonder gemenschap van goederen ....
Nee, eerste op Nederlandse les.... En later nog wat andere klassen... En dat deed ze goed, na een jaar of kwam ze bij een architect aan de Amstel te werken aan de tekentafel ...quote:Op maandag 19 januari 2015 01:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verstandig ja, in zo'n geval. Maar kon ze toen hier meteen ergens aan de slag?
jij kocht een paard voor haar, dat noem ik niet niksquote:Op maandag 19 januari 2015 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben met niks begonnen samen met mijn vrouw dus wat mij betreft mag die de helft hebben.
Dat ging iets anders maar laat ik daar de boel niet teveel met vermoeien.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij kocht een paard voor haar, dat noem ik niet niks
he joh, laat mijn beeld nou intactquote:Op maandag 19 januari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ging iets anders maar laat ik daar de boel niet teveel met vermoeien.
Het zit zo, een vriend van me fokte ze en we waren daar op een BBQ. ..................quote:Op maandag 19 januari 2015 01:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he joh, laat mijn beeld nou intact
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |