Ok hooold onquote:Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
wij vragen ons nog steeds af wat er verder bij Joey in de "mix" zit.
Vorige Hond was precies als Joey maar kwam uit Duitsland oostelijk van het Zwarte Woud.
Daar kenden we de moeder ( Tekkel) maar de vader niet. We vermoeden iets van een labrador of Golden retriever
Het moet een grote hond zijn geweest want meneer is zo'n 18 Kilo en beresterk.
?quote:
Yep cute, maar niet echt een mannenmodelquote:Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef Lixue het volgende: [..] EXCUSE YOU, wij gaan misschien een kruising tussen een chi en een dwergkees nemen en die zijn super leuk hoor
![]()
ik vindt het ook niksquote:Op maandag 12 januari 2015 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd, rat, zou me rotschamen om zoiets uit te laten
wattes ?quote:
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Wat moet ik eigenlijk doen om in de OP te komen?![]()
wordt weer eens tijd voor een opschoonactiequote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Wat moet ik eigenlijk doen om in de OP te komen?
veel posten en zeuren bij een blauwequote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Ben ook een hond dus kloptquote:
of die 18kg weegt.quote:
wat heb je er voor overquote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Die moet ons gezeur al tolererenquote:
tja door de knieen hèquote:Op maandag 12 januari 2015 11:36 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ok hooold on
Hoe in godsnaam wordt een tekkel genomen door zo een bakbeest van een hond en overlijdt dan niet aan de verwondingen
quote:
yep. mensen geloven ook niet dat ie zo sterk is tot ik ze de lijn in handen geef.quote:
Om de zoveel topics tochquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Krijgen we de discussie weer: wie kan er uit de OP
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Krijgen we de discussie weer: wie kan er uit de OP
Volgens mij wel goed. Ik heb hem al even niet meer gesprokenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:35 schreef crv het volgende:
[..]
das wel duidelijk dan
Hoe is het met Sjefke ?
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef Lixue het volgende:
GODVERDOMME
Ik probeer m'n koffie te drinken met een soort van halve duckface om m'n lippenstift goed te houden, alles via m'n onderlip op mn truimweeeh
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef crv het volgende:
[..]gvd en nu ligt door jouw mijn koffie bijna over mijn toetsenbord
Ja bij mij ook bijna en deze laptop is 3 dagen oudquote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef crv het volgende:
[..]gvd en nu ligt door jouw mijn koffie bijna over mijn toetsenbord
Kattenquote:
Die van jou wel want het is een kittenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een kleuter, telt die ook als huisdier?
als je hem aan een lijntje uitlaat en tegen een boom laat pissen wel jaquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een kleuter, telt die ook als huisdier?
Mijn katten gaan ook niet aan een lijn en pissen niet tegen een boomquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
als je hem aan een lijntje uitlaat en tegen een boom laat pissen wel ja
Wel uitlaten (niet aan de lijn) en tegen een boom pissen gebeurt ook wel eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
nee die krabben de bomen van de buren verrotquote:Op maandag 12 januari 2015 11:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn katten gaan ook niet aan een lijn en pissen niet tegen een boom
Van die mensen die hun kind aan een soort lijn doen als ze een dagje weg gaanquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Die worden oud!quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Lixue het volgende:
Mijn broertje zeurt ons de oren van de kop af over een papegaaiHow about no.
Mijn broer liep anders weg en ging heel hard gillen als ie een handje moest geven. Die ging tot ieders tevredenheid aan de lijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
Van die mensen die hun kind aan een soort lijn doen als ze een dagje weg gaan
http://www.buzzfeed.com/j(...)dren-on-leashes-7khw
Papegaaien vindt ik niet echt kunnen, die dieren vereisen wel heel speciale zorg en eigenlijk moet je er dan 2 nemenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Lixue het volgende:
Mijn broertje zeurt ons de oren van de kop af over een papegaaiHow about no.
Maar ditquote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn broer liep anders weg en ging heel hard gillen als ie een handje moest geven. Die ging tot ieders tevredenheid aan de lijn.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel dat t er raar uitziet, maar soms is het gewoon een prima oplossing.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef Lixue het volgende:
[..]
Maar dit
Oh kut link doet het niet, laat maar
I know, papegaai kan alleen als er 1 iemand constant thuis is vind ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
Papegaaien vindt ik niet echt kunnen, die dieren vereisen wel heel speciale zorg en eigenlijk moet je er dan 2 nemen
Nee, gewoon om het enkeltje. Kan ie ook niet tegenstribbelenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel dat t er raar uitziet, maar soms is het gewoon een prima oplossing.
Overigens: niet om de nek.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
whut? Stom zeg!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Lixue het volgende:
[..]
I know, papegaai kan alleen als er 1 iemand constant thuis is vind ik.
Ik wil graag een schildpadje, maar mijn moeder zegt dat ik dan net zo goed een steen in een bak water kan leggen
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Lixue het volgende:
[..]
I know, papegaai kan alleen als er 1 iemand constant thuis is vind ik.
Ik wil graag een schildpadje, maar mijn moeder zegt dat ik dan net zo goed een steen in een bak water kan leggen
Dan zit je om de haverklap bij de EHBO. Is niet handig.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nee, gewoon om het enkeltje. Kan ie ook niet tegenstribbelen
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nee, gewoon om het enkeltje. Kan ie ook niet tegenstribbelen
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef Lixue het volgende:
Groot huis hebben is niet leukMoet er gewoon een half uur voor uittrekken om alles goed te stofzuigen
Maar goed, tot zo dan maar
Ja en ik heb ook gezegd dat ik zelf voor de hele zooi betaal en het later dit jaar meeneem als ik uit huis ga, en nog mag het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 12:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
whut? Stom zeg!
Had ze ook net zo goed een babypop kunnen kopen ipv jou op de wereld te zetten??
Schildpadden zijn gewoon mooi en fascinerendquote:Op maandag 12 januari 2015 12:04 schreef crv het volgende:
[..]![]()
tja de vraag is wat je met een huisdier voorhebt. knuffeltechnisch is een schildpad nou niet het meest voor de hand liggend.
Zeker als ze net hebben leren lopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef crv het volgende:
[..]als je dan te hard trekt ligt ie op zijn plaat
wel zielig
Ja moet ie maar meelopenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef crv het volgende:
[..]als je dan te hard trekt ligt ie op zijn plaat
wel zielig
Eerder uit huis gaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:06 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook gezegd dat ik zelf voor de hele zooi betaal en het later dit jaar meeneem als ik uit huis ga, en nog mag het niet
[..]
Schildpadden zijn gewoon mooi en fascinerend
je bent ervaringsdeskundige ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:08 schreef Lixue het volgende:
God mijn hond snurkt harder dan een ouwe kerel met bronchitus na een paar glaasjes jenever
Geluidsdicht hondenhok timmeren?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:08 schreef Lixue het volgende:
God mijn hond snurkt harder dan een ouwe kerel met bronchitus na een paar glaasjes jenever
en die ouwe zak eruit gooienquote:
Geduld dan..quote:Op maandag 12 januari 2015 12:08 schreef Lixue het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om met m'n schildpad onder een brug te gaan zitten, kan niet qua geld haha
in het schild bij je pad gaan wonen?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:08 schreef Lixue het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om met m'n schildpad onder een brug te gaan zitten, kan niet qua geld haha
Ik zeg toch niet dat t hondenhok buiten moet staan?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:09 schreef Lixue het volgende:
[..]
Bij wijze van.
[..]
Aaaw neee Bo mag gewoon in huis op de vloervervarming als het regent
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
in het schild bij je pad gaan wonen?
Okee. Succes!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Ja okee nu ophouden mij te quoten hoor ik moet echt ff opruimen
sorryquote:
Joey zoekt altijd het koelste plekje op....die heeft het altijd warm. maar hij heeft dan ook een dubbele vachtquote:Aaaw neee Bo mag gewoon in huis op de vloervervarming als het regent
OKquote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Schildpad met verhuisstressquote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geduld dan..
Bovendien scheelt t je toekomstige schildpad de stress van een verhuizing.
gewoon niet naar je computer kijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Wat is daar grappig aan? Beesten snappen er echt niks van en vinden het niet tof als hun hok wordt opgepakt en in een auto gezet. En dat nieuwe huis ruikt en klinkt anders, lijkt me voor een hoop beesten gewoon niet tof.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:14 schreef crv het volgende:
[..]
Schildpad met verhuisstress![]()
overigens heeft Joey inderdaad verhuisstress gehad. die was echt kompleet van slag toen we 2 jaar terug verhuisden
Ja, jongens laat Lixue effies opruimen...quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
ik moest er meer om lachen omdat een schldpad zijn "huis" mee neemtquote:Op maandag 12 januari 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Beesten snappen er echt niks van en vinden het niet tof als hun hok wordt opgepakt en in een auto gezet. En dat nieuwe huis ruikt en klinkt anders, lijkt me voor een hoop beesten gewoon niet tof.
als mens kun je er ook aardig gestresst van rakenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Beesten snappen er echt niks van en vinden het niet tof als hun hok wordt opgepakt en in een auto gezet. En dat nieuwe huis ruikt en klinkt anders, lijkt me voor een hoop beesten gewoon niet tof.
Ohja, tuurlijk. Niet aan gedacht.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik moest er meer om lachen omdat een schldpad zijn "huis" mee neemt
maar je hebt gelijk
ja want ze hebben geen pootjesquote:Op maandag 12 januari 2015 12:19 schreef Fha het volgende:
Zouden slakken dan ook bang zijn als ze lopen?
succesquote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Zoiets?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:19 schreef Fha het volgende:
Zouden slakken dan ook bang zijn als ze lopen?
oh? wil je mijn sleutels?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Bo is een Rottweiler, geen idee wat voor vacht die hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
sorry![]()
[..]
Joey zoekt altijd het koelste plekje op....die heeft het altijd warm. maar hij heeft dan ook een dubbele vacht
Nopequote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Lixue het volgende:
[..]
Bo is een Rottweiler, geen idee wat voor vacht die hebben.
Wij hebben zo'n elektrische open haard die puur voor de sier is, beest gaat er gewoon dom voor liggen alsof er ook echt warmte vanaf komt
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Lixue het volgende:
[..]
Bo is een Rottweiler, geen idee wat voor vacht die hebben.
Wij hebben zo'n elektrische open haard die puur voor de sier is, beest gaat er gewoon dom voor liggen alsof er ook echt warmte vanaf komt
precies zoals je het zegtquote:
dan ben je dus nog niet klaarquote:Op maandag 12 januari 2015 12:32 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ben al klaar, bovenverdieping kan straks wel
Oh my god get out of my headquote:
mooi bedachtquote:Op maandag 12 januari 2015 12:34 schreef Lixue het volgende:
[..]
Oh my god get out of my headIk dacht hier serieus net aan
Gewoon als LiesjeLi Xue betekent ''zo mooi als sneeuw'' in het Chinees, en, ja. Aangezien zij geobsedeerd zijn met bleke huiden en zo. En ik hou van sneeuw. Vond het wel wat hebben.
Heb het niet bedacht haha, het is gewoon een Chinese vrouwennaam en ik heb eigenlijk geen idee waar ik het zag mja vond het wel leuk staan hahaquote:
Jawel want als mijn broertje thuiskomt maakt ie toch weer een puinzooi boven dus kan net zo goed wachten tot ie weer weg isquote:
of je broertje de stofzuiger gevenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:39 schreef Lixue het volgende:
[..]
Jawel want als mijn broertje thuiskomt maakt ie toch weer een puinzooi boven dus kan net zo goed wachten tot ie weer weg is
Je heet irl Liesje?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:34 schreef Lixue het volgende:
[..]
Oh my god get out of my headIk dacht hier serieus net aan
Gewoon als LiesjeLi Xue betekent ''zo mooi als sneeuw'' in het Chinees, en, ja. Aangezien zij geobsedeerd zijn met bleke huiden en zo. En ik hou van sneeuw. Vond het wel wat hebben.
Hahahahahaa nee is gewoon toeval dat het zo klinkt hahaquote:
dan is te hopen voor je dat ie nooit stofzuigtquote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Op de dag dat mijn broertje gaat stofzuigen krijg ik een lul van 42 centimeter
wat is daar mis mee ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hahahahahaa nee is gewoon toeval dat het zo klinkt hahaWas wel leuk geweest trouwens.
Ik heet Monique
wat is er mis met Monique?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hahahahahaa nee is gewoon toeval dat het zo klinkt hahaWas wel leuk geweest trouwens.
Ik heet Monique
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Op de dag dat mijn broertje gaat stofzuigen krijg ik een lul van 42 centimeter
Ja, of welquote:Op maandag 12 januari 2015 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
dan is te hopen voor je dat ie nooit stofzuigt
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ?
ik vindt Monique best een mooie naam
In het Nederlands is het of een tokkienaam of een ouwe wijvennaam, en in het Engels wordt het standaard geassocieerd met een zwarte dikke ghetto vrouwquote:
je wilt man worden?quote:
ow wel, bij mij niet, bij mij is geen van de drie als associatie bekendquote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef Lixue het volgende:
[..]
[..]
In het Nederlands is het of een tokkienaam of een ouwe wijvennaam, en in het Engels wordt het standaard geassocieerd met een zwarte dikke ghetto vrouw. Niks mis mee, maar ik ben alle 3 niet.
Ik ken een monique van 1m90, geen Tokkie en niet zwartquote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef Lixue het volgende:
[..]
[..]
In het Nederlands is het of een tokkienaam of een ouwe wijvennaam, en in het Engels wordt het standaard geassocieerd met een zwarte dikke ghetto vrouw. Niks mis mee, maar ik ben alle 3 niet.
ik ookquote:Op maandag 12 januari 2015 12:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken een monique van 1m90, geen Tokkie en niet zwart
toch wel ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:48 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nee niet op die manier
Al is 42 wel een beetje te gortig
Ik ben wel benieuwd wat het grootste is waar ik het op zou kunnen doen zeg maarquote:
dan zie je meer dan ikquote:Op maandag 12 januari 2015 12:49 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik ben 1.76 en biIk zie een soort patroon
wat? Mannen? wat nou??quote:Op maandag 12 januari 2015 12:31 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Oh wacht, laat maarMannen.
zal ook van de doorsnede afhangenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:50 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat het grootste is waar ik het op zou kunnen doen zeg maar20 ging nog prima, na een poosje dan
die ik ken verdacht ik er ook van, maar ze heeft een vriend nuquote:
Echt waar hebben jullie niets beters te doen dan mij lastigvallen? Ik had daar nooit moeten komen gisterquote:
Klopt. Dat was niet zo slimquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Lixue het volgende:
[..]
Echt waar hebben jullie niets beters te doen dan mij lastigvallen? Ik had daar nooit moeten komen gister
Je hebt nog nooit een woord met me uitgewisseld, gelijk vooroordelen op basis van verhalen van anderenquote:
maak anders een TR dat die clown je trolltquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Lixue het volgende:
[..]
Echt waar hebben jullie niets beters te doen dan mij lastigvallen? Ik had daar nooit moeten komen gister
Ja maar hij doet niks TR waardigs of zoquote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
maak anders een TR dat die clown je trollt
stalken ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ja maar hij doet niks TR waardigs of zo
Ariana was vorig jaar nog leuk maar nu heb ik die overrated papsmoel van haar wel 'n keer gezienquote:
Papsmoel?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:56 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ariana was vorig jaar nog leuk maar nu heb ik die overrated papsmoel van haar wel 'n keer gezien
Natuurlijkquote:
quote:
Doe eens lief.quote:
Ja hoor, heb helaas een heel ornaat aan haters en fans die nog wel eens uit hun kooi willen komenquote:
waarom zou het niet gezellig zijn ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
KSC wel, gezellig weet ik effies niet raadselachtig wel.
1 vrolijke koffie voor dit topic!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
KSC wel, gezellig weet ik effies niet raadselachtig wel.
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:56 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ariana was vorig jaar nog leuk maar nu heb ik die overrated papsmoel van haar wel 'n keer gezien
heb je ook espresso ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 vrolijke koffie voor dit topic!
[ afbeelding ]
Ik dacht een beginnend relletje te zien. Blijkbaar niet.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 vrolijke koffie voor dit topic!
[ afbeelding ]
Of met papquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Papsmoel?
Ga je mond wassen, met zeep!
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 enorme espresso voor meneer!
[ afbeelding ]
dat is heul geen espressoquote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we worden weer eens gekaapt door Fylax de verschrikkelijkequote:
oke, sorry mevrouwquote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een gegeven koffie espresso niet in de bek kijken hè
Weer? Gebeurt dat vaker?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
we worden weer eens gekaapt door Fylax de verschrikkelijke
ga jij eens wieberen kerelquote:
Sorry, ik ben nog niet wakker. Ik heb nog geen koffie gehad..quote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het werd sowieso niet aan mij gegeven
Ik zocht een leuke slowchatquote:Op maandag 12 januari 2015 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, sorry mevrouw
wat brengt u hier? vertel eens iets
ik ook pas 4 bakjesquote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet wakker. Ik heb nog geen koffie gehad..
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zocht een leuke slowchatEn toen ik zag dat hier allemaal leuke FOK!(st)ers zaten dacht ik, ik glip gewoon even binnen
Is dit genoeg koffie?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet wakker. Ik heb nog geen koffie gehad..
[..]
Ik zocht een leuke slowchatEn toen ik zag dat hier allemaal leuke FOK!(st)ers zaten dacht ik, ik glip gewoon even binnen
uitsmijtersquote:
ik 6quote:
ik laat zulke groepen ook niet binnenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitsmijters
wilde ons zaterdag niet eens een cafe binnen laten.
alleen omdat 1 man verkleed was als french maid en met een stofzuiger rondliep
Ohquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn foon loopt er op vast, dus ik denk van wel.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn foon loopt er op vast, dus ik denk van wel.
[..]
Ik heb er dik 4 jaar gewoond, telt dat? Ik zou zo weer teruggaan, als ik er werk zou vinden.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Lixue het volgende:
Maar ik ben dus de enige uit Twente? As always
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitsmijters
wilde ons zaterdag niet eens een cafe binnen laten.
alleen omdat 1 man verkleed was als french maid en met een stofzuiger rondliep
ja maar bij jou is ook niet echt een gewone kroegquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik laat zulke groepen ook niet binnen
Hahaha waar ergens in Twente heb jíj gewoond dat je weer terug wiltquote:Op maandag 12 januari 2015 13:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb er dik 4 jaar gewoond, telt dat? Ik zou zo weer teruggaan, als ik er werk zou vinden.
Toen liep ie naakt?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar bij jou is ook niet echt een gewone kroeg
de stofzuiger hebben we daarna ook maar ergens achtergelaten en het pakje uitgetrokken
Volksbuurt in Almelo.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hahaha waar ergens in Twente heb jíj gewoond dat je weer terug wiltSjezus
nee, dat had waarschijnlijk ook niet echt geholpen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Lixue het volgende:
[..]
Toen liep ie naakt?
Had dan iig die stofzuiger aan z'n slurf gehangen
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Lixue het volgende:
[..]
Toen liep ie naakt?
Had dan iig die stofzuiger aan z'n slurf gehangen
Heh waar is de Volksbuurt dan? Is dat die tokkiewijk achter het ROC?quote:
wie is ariana ?quote:
que?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:15 schreef Lixue het volgende:
[..]
Weet niet wat voor blikje tonijn vormig aanhangsel je moet hebben om dat te laten passen idd
Nope. Maar ik geloof wel dat ik bij terugkeer eerder naar Hengelo of (beter) Enschede zou gaan. Of Deventer, maar da's geen Twente meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:13 schreef Lixue het volgende:
[..]
Heh waar is de Volksbuurt dan? Is dat die tokkiewijk achter het ROC?
Ik woon zelf 2 dorpen verder maar ken dat niet haha
dank, heb je ook zonder melk ?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toch niet die kutacrobaat hè ?quote:
ow datquote:
loopt de motor vastquote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van de stofzuiger harder zetten.
Maar even serieus waar is de Volksbuurtquote:Op maandag 12 januari 2015 13:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Maar ik geloof wel dat ik bij terugkeer eerder naar Hengelo of (beter) Enschede zou gaan. Of Deventer, maar da's geen Twente meer.
Nikkie ?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Lixue het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van de stofzuiger harder zetten.
Een watte??quote:Op maandag 12 januari 2015 13:22 schreef Lixue het volgende:
Gag reflex is de meest doelloze lichaamseigenschap ever
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:22 schreef Lixue het volgende:
Gag reflex is de meest doelloze lichaamseigenschap ever
Hee ik mag dat nog gezien mijn leeftijdquote:Op maandag 12 januari 2015 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lixue haar gedachte gaan op de meest willekeurige momenten over seks..
dus terwijl wij met jou aan het fokken zijn oefen jij op die 42 cm ?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:27 schreef Lixue het volgende:
Oh nou dat is dus dat je gaat kokhalzen als er een bepaald mannelijk lichaamsdeel te ver achterin je strot geschoven wordt
No fun in that
ohquote:Op maandag 12 januari 2015 13:28 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hee ik mag dat nog gezien mijn leeftijdOver 3/4 jaar begint het raar te worden
dan ga je met pensioen ?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:28 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hee ik mag dat nog gezien mijn leeftijdOver 3/4 jaar begint het raar te worden
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
dus terwijl wij met jou aan het fokken zijn oefen jij op die 42 cm ?
gewoon doorgaanquote:Op maandag 12 januari 2015 13:27 schreef Lixue het volgende:
Oh nou dat is dus dat je gaat kokhalzen als er een bepaald mannelijk lichaamsdeel te ver achterin je strot geschoven wordt
No fun in that
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:31 schreef Lixue het volgende:
[..]
Baas
Ok ff boven verder met stofzuigen
jaja, waarom geloof ik dat ineens niet meerquote:Op maandag 12 januari 2015 13:31 schreef Lixue het volgende:
[..]
Baas
dit gelooft nu echt niemand meer..quote:Op maandag 12 januari 2015 13:31 schreef Lixue het volgende:
[..]
Baas
you are not alonequote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Lixue het volgende:
ik woon ook 2 dorpen verder dan almelo...quote:Op maandag 12 januari 2015 13:13 schreef Lixue het volgende:
[..]
Heh waar is de Volksbuurt dan? Is dat die tokkiewijk achter het ROC?
Ik woon zelf 2 dorpen verder maar ken dat niet haha
Haha waarschijnlijk de andere kant op though, NIEMAND woont in mijn dorp ahaquote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik woon ook 2 dorpen verder dan almelo...
Zo halloquote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit gelooft nu echt niemand meer..
ik woon in nijverdal... woont ook niemandquote:Op maandag 12 januari 2015 13:39 schreef Lixue het volgende:
[..]
Haha waarschijnlijk de andere kant op though, NIEMAND woont in mijn dorp aha
ja vertel...what have you donequote:
ik weet maar 1 andere fokker die in mijn dorp woontquote:Op maandag 12 januari 2015 13:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik woon in nijverdal... woont ook niemand
Bij mij wonen meerdere Fokkersquote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet maar 1 andere fokker die in mijn dorp woont
Oh daarquote:Op maandag 12 januari 2015 13:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik woon in nijverdal... woont ook niemand
even maps.google opstartenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Oh daarIk woon naast Vriezenveen, ga niet mijn exacte dorp zeggen want stalker fobie
Weet er meerderequote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh huhquote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Oh daarIk woon naast Vriezenveen, ga niet mijn exacte dorp zeggen want stalker fobie
Watquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:44 schreef Fha het volgende:
Mijn bejaarde buurvrouw is vast ook Fok-er, die is altijd nog super laat op zolder aan het rommelen dus kan haast niet anders
Dat is zo, aardig groot dorpjequote:Op maandag 12 januari 2015 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, hoe groter het dorp/ de stad..
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:44 schreef Fha het volgende:
Mijn bejaarde buurvrouw is vast ook Fok-er, die is altijd nog super laat op zolder aan het rommelen dus kan haast niet anders
ik ook maar die kende ik al..quote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ooit eens gelezenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:44 schreef Lixue het volgende:
[..]
Wat
Ik ben serieus eens gestalkt door een fokker, kreeg ik ineens appjes met foto's van mezelf op dat moment
*proestquote:Op maandag 12 januari 2015 13:44 schreef Fha het volgende:
das niet geestigquote:Op maandag 12 januari 2015 13:44 schreef Lixue het volgende:
[..]
Wat
Ik ben serieus eens gestalkt door een fokker, kreeg ik ineens appjes met foto's van mezelf op dat moment
en andere durpjesquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
naast vriezenveen ligt wierden...
maar tis wierden niet want die ligt naast almelo en geen 2 dorpen verderquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Was een weekendje naar Vlissingen waar hij 30 minuten fietsen vandaan woont, kwam die idioot serieus op de fiets er naar toe zonder mij ook maar iets te vertellen en een beetje het hele toeristengebied afstruinen. Krijg ik ineens allemaal appjes ''ik zie je'' ''ha wat is je broertje lelijk'' met allemaal foto's erbijquote:Op maandag 12 januari 2015 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ooit eens gelezen
Hahaha vertelquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef crv het volgende:
ik bedenk me nu dat ik ook een twents verleden heb![]()
Andere kant, Westerhaarquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat een sneu tiepquote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Lixue het volgende:
[..]
Was een weekendje naar Vlissingen waar hij 30 minuten fietsen vandaan woont, kwam die idioot serieus op de fiets er naar toe zonder mij ook maar iets te vertellen en een beetje het hele toeristengebied afstruinen. Krijg ik ineens allemaal appjes ''ik zie je'' ''ha wat is je broertje lelijk'' met allemaal foto's erbijIk zag hem nergens dus snel m'n hotel in, heeft ie nog een uur voor m'n hotel staan wachten. Zat gewoon opgesloten daar. Bah
een van mijn vorige werkgevers zaat in Oldenzaalquote:
das gewoon ziek... maar de mannen hier stalken niet hoor die worden zelf gestalktquote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Lixue het volgende:
[..]
Was een weekendje naar Vlissingen waar hij 30 minuten fietsen vandaan woont, kwam die idioot serieus op de fiets er naar toe zonder mij ook maar iets te vertellen en een beetje het hele toeristengebied afstruinen. Krijg ik ineens allemaal appjes ''ik zie je'' ''ha wat is je broertje lelijk'' met allemaal foto's erbijIk zag hem nergens dus snel m'n hotel in, heeft ie nog een uur voor m'n hotel staan wachten. Zat gewoon opgesloten daar. Bah
oh ja ?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das gewoon ziek... maar de mannen hier stalken niet hoor die worden zelf gestalkt
Hij wilde ook met de trein naar Rotterdam komen toen ik een dagje in Rotterdam was winkelen, en dan in dezelfde trein als mij gaan zitten zodat we in de wc seks konden hebben en daarna wilde ie weer uitstappen en terugquote:
das drie dorpjes verder dan Almeloquote:
en hoe was de seks?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:51 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hij wilde ook met de trein naar Rotterdam komen toen ik een dagje in Rotterdam was winkelen, en dan in dezelfde trein als mij gaan zitten zodat we in de wc seks konden hebben en daarna wilde ie weer uitstappen en terugEngerd
das creepie. die komt duidelijk wat te kort..quote:Op maandag 12 januari 2015 13:51 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hij wilde ook met de trein naar Rotterdam komen toen ik een dagje in Rotterdam was winkelen, en dan in dezelfde trein als mij gaan zitten zodat we in de wc seks konden hebben en daarna wilde ie weer uitstappen en terugEngerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
hoe is tie ?quote:
geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 12 januari 2015 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tuurlijk. Alleen ben jij onvindbaar
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Lixue het volgende:
[..]
dat vraag je niet aan een damequote:
ja schaam je GFquote:
Neee! Almelo - Vriezenveen - Westerhaarquote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das drie dorpjes verder dan Almelograpje hoor. Leuk iemand hier ook te hebben uit twente!
Waar zie je me voor aanquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:53 schreef crv het volgende:
[..]
das creepie. die komt duidelijk wat te kort..
Wanneer spreken wij af in de trein ?Ik ZAL je eens serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
nou.. ja..quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Barreltje het volgende:
fhaatje!
jah.. een beetje ziekjes dus thuis in bed
( en dan heb ik dus weer eens tijd voor jullie)
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Barreltje het volgende:
fhaatje!
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Neee! Almelo -wierden - Vriezenveen - WesterhaarHaha
[..]
Waar zie je me voor aan
[..]
Ik ZAL je eens serieus nemen
quote:
what's your point ?quote:
Beterschap! !quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Barreltje het volgende:
fhaatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |