quote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef Lixue het volgende:
GODVERDOMME
Ik probeer m'n koffie te drinken met een soort van halve duckface om m'n lippenstift goed te houden, alles via m'n onderlip op mn truimweeeh
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef crv het volgende:
[..]gvd en nu ligt door jouw mijn koffie bijna over mijn toetsenbord
Ja bij mij ook bijna en deze laptop is 3 dagen oudquote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef crv het volgende:
[..]gvd en nu ligt door jouw mijn koffie bijna over mijn toetsenbord
Kattenquote:
Die van jou wel want het is een kittenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een kleuter, telt die ook als huisdier?
als je hem aan een lijntje uitlaat en tegen een boom laat pissen wel jaquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een kleuter, telt die ook als huisdier?
Mijn katten gaan ook niet aan een lijn en pissen niet tegen een boomquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
als je hem aan een lijntje uitlaat en tegen een boom laat pissen wel ja
Wel uitlaten (niet aan de lijn) en tegen een boom pissen gebeurt ook wel eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
nee die krabben de bomen van de buren verrotquote:Op maandag 12 januari 2015 11:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn katten gaan ook niet aan een lijn en pissen niet tegen een boom
Van die mensen die hun kind aan een soort lijn doen als ze een dagje weg gaanquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Die worden oud!quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Lixue het volgende:
Mijn broertje zeurt ons de oren van de kop af over een papegaaiHow about no.
Mijn broer liep anders weg en ging heel hard gillen als ie een handje moest geven. Die ging tot ieders tevredenheid aan de lijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
Van die mensen die hun kind aan een soort lijn doen als ze een dagje weg gaan
http://www.buzzfeed.com/j(...)dren-on-leashes-7khw
Papegaaien vindt ik niet echt kunnen, die dieren vereisen wel heel speciale zorg en eigenlijk moet je er dan 2 nemenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Lixue het volgende:
Mijn broertje zeurt ons de oren van de kop af over een papegaaiHow about no.
Maar ditquote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn broer liep anders weg en ging heel hard gillen als ie een handje moest geven. Die ging tot ieders tevredenheid aan de lijn.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel dat t er raar uitziet, maar soms is het gewoon een prima oplossing.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef Lixue het volgende:
[..]
Maar dit
Oh kut link doet het niet, laat maar
I know, papegaai kan alleen als er 1 iemand constant thuis is vind ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
Papegaaien vindt ik niet echt kunnen, die dieren vereisen wel heel speciale zorg en eigenlijk moet je er dan 2 nemen
Nee, gewoon om het enkeltje. Kan ie ook niet tegenstribbelenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel dat t er raar uitziet, maar soms is het gewoon een prima oplossing.
Overigens: niet om de nek.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
whut? Stom zeg!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Lixue het volgende:
[..]
I know, papegaai kan alleen als er 1 iemand constant thuis is vind ik.
Ik wil graag een schildpadje, maar mijn moeder zegt dat ik dan net zo goed een steen in een bak water kan leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |