Ok hooold onquote:Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
wij vragen ons nog steeds af wat er verder bij Joey in de "mix" zit.
Vorige Hond was precies als Joey maar kwam uit Duitsland oostelijk van het Zwarte Woud.
Daar kenden we de moeder ( Tekkel) maar de vader niet. We vermoeden iets van een labrador of Golden retriever
Het moet een grote hond zijn geweest want meneer is zo'n 18 Kilo en beresterk.
?quote:
Yep cute, maar niet echt een mannenmodelquote:Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef Lixue het volgende: [..] EXCUSE YOU, wij gaan misschien een kruising tussen een chi en een dwergkees nemen en die zijn super leuk hoor
![]()
ik vindt het ook niksquote:Op maandag 12 januari 2015 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd, rat, zou me rotschamen om zoiets uit te laten
wattes ?quote:
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Wat moet ik eigenlijk doen om in de OP te komen?![]()
wordt weer eens tijd voor een opschoonactiequote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Wat moet ik eigenlijk doen om in de OP te komen?
veel posten en zeuren bij een blauwequote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Ben ook een hond dus kloptquote:
of die 18kg weegt.quote:
wat heb je er voor overquote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Die moet ons gezeur al tolererenquote:
tja door de knieen hèquote:Op maandag 12 januari 2015 11:36 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ok hooold on
Hoe in godsnaam wordt een tekkel genomen door zo een bakbeest van een hond en overlijdt dan niet aan de verwondingen
quote:
yep. mensen geloven ook niet dat ie zo sterk is tot ik ze de lijn in handen geef.quote:
Om de zoveel topics tochquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Krijgen we de discussie weer: wie kan er uit de OP
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Krijgen we de discussie weer: wie kan er uit de OP
Volgens mij wel goed. Ik heb hem al even niet meer gesprokenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:35 schreef crv het volgende:
[..]
das wel duidelijk dan
Hoe is het met Sjefke ?
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef Lixue het volgende:
GODVERDOMME
Ik probeer m'n koffie te drinken met een soort van halve duckface om m'n lippenstift goed te houden, alles via m'n onderlip op mn truimweeeh
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef crv het volgende:
[..]gvd en nu ligt door jouw mijn koffie bijna over mijn toetsenbord
Ja bij mij ook bijna en deze laptop is 3 dagen oudquote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef crv het volgende:
[..]gvd en nu ligt door jouw mijn koffie bijna over mijn toetsenbord
Kattenquote:
Die van jou wel want het is een kittenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een kleuter, telt die ook als huisdier?
als je hem aan een lijntje uitlaat en tegen een boom laat pissen wel jaquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een kleuter, telt die ook als huisdier?
Mijn katten gaan ook niet aan een lijn en pissen niet tegen een boomquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
als je hem aan een lijntje uitlaat en tegen een boom laat pissen wel ja
Wel uitlaten (niet aan de lijn) en tegen een boom pissen gebeurt ook wel eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
nee die krabben de bomen van de buren verrotquote:Op maandag 12 januari 2015 11:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn katten gaan ook niet aan een lijn en pissen niet tegen een boom
Van die mensen die hun kind aan een soort lijn doen als ze een dagje weg gaanquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Die worden oud!quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Lixue het volgende:
Mijn broertje zeurt ons de oren van de kop af over een papegaaiHow about no.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |