quote:Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef DaMart het volgende:
Dan lig je dus in de tandartsstoel en terwijl de tandarts met haar boezem tegen je hoofd gedrukt staat, vraagt ze haar assistente of die even kan afzuigen... dan is het hebben van een dirty mind niet heel handig![]()
![]()
.
mogguhquote:
geen idee, maar goedemorgenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:58 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen. Of had ik dat al gezegd? Weet het niet meer
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Leugens! Ik ging naar een Japans restaurant en jij was van oh kijk of ze ook black angus beef hebben :'D
in ieder geval gisterquote:Op maandag 12 januari 2015 10:58 schreef kwiwi het volgende:
sOliebolquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:00 schreef Fha het volgende:
Zwaaierts![]()
Is maandag al bijna op? Ik heb geen zin
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:00 schreef Fha het volgende:
Zwaaierts![]()
Is maandag al bijna op? Ik heb geen zin
quote:
waar?quote:
Ja die is gewoon knettergek inderdaadquote:
Die van ons springt gewoon bovenop je en zoekt een dusdanig plekje dat je wel je bed uitgaat op gegeven momentquote:Op maandag 12 januari 2015 11:02 schreef Lixue het volgende:
Ik werd om half 9 door m'n moeder uit bed gesleurd terwijl ik tot 3 uur vannacht zooi op Netflix heb liggen kijken. Wat een brute daad, mag toch helemaal niet![]()
Toen maar met de hond naast me op de bank nog 2 uur verder geslapen. Word ik godtering door die hond wakkergesnurkt. Nou ja.
Lui nestquote:Op maandag 12 januari 2015 11:02 schreef Lixue het volgende:
Ik werd om half 9 door m'n moeder uit bed gesleurd terwijl ik tot 3 uur vannacht zooi op Netflix heb liggen kijken. Wat een brute daad, mag toch helemaal niet![]()
Toen maar met de hond naast me op de bank nog 2 uur verder geslapen. Word ik godtering door die hond wakkergesnurkt. Nou ja.
Ik had vandaag best wel willen werken, ik verveel me hierquote:
Kom maar, doen we ruilenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag best wel willen werken, ik verveel me hier![]()
Wat. Jullie moeder?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
Die van ons springt gewoon bovenop je en zoekt een dusdanig plekje dat je wel je bed uitgaat op gegeven moment
Ik heb een poosje vrij wegens omstandigheden ok, het magquote:
quote:
Jup, maar ik zit hier ook op de 18e dus dat overleef ik bestquote:
Aaaahww een hond met een mensennaamquote:
Ik zag een paar jaar geleden een item op tv met een jongedame met een Chiwafwaf met de naam Pareltjequote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef Lixue het volgende:
[..]
Aaaahww een hond met een mensennaamDat vind ik zo cute hahaha
Joey kan nog wel maar is toch om te gillen als een hond Mathilde heet of zo!!
Dat is dan weer verdrietig, maaar is echt lachen als een hond een vet oudhollandse naam heeft of gewoon Kees of Jan heet of zoquote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag een paar jaar geleden een item op tv met een jongedame met een Chiwafwaf met de naam Pareltje![]()
![]()
die keffers zijn altijd klachtwaardig, maar ja, die hebben dan ook wel meestal klachtwaardige eigenaarsquote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag een paar jaar geleden een item op tv met een jongedame met een Chiwafwaf met de naam Pareltje![]()
![]()
ZKH is ooit gedumpt bij het asiel, geen chip/geen briefje nada. toen hebben ze hem "Papillon" genoemdquote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik ken iemand van wie de hond Kees heet, sterker nog diegene post ook hier op FOK!. En o ja het is een teefjequote:Op maandag 12 januari 2015 11:21 schreef Lixue het volgende:
[..]
Dat is dan weer verdrietig, maaar is echt lachen als een hond een vet oudhollandse naam heeft of gewoon Kees of Jan heet of zoGeweldig
Zag een keer een chiauwawa die brutus heettequote:Op maandag 12 januari 2015 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
ZKH is ooit gedumpt bij het asiel, geen chip/geen briefje nada. toen hebben ze hem "Papillon" genoemd![]()
Ik ben ook niet van de menselijke namen, maar namen als "brutus" e.d. vind ik ook niks.
Belangrijk is dat de naam kort en krachtig is. En Joey vonden wij dan wel passend. beet je stoere naam en hij is ook stoer en een versierder
Papillonquote:Op maandag 12 januari 2015 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
ZKH is ooit gedumpt bij het asiel, geen chip/geen briefje nada. toen hebben ze hem "Papillon" genoemd![]()
Ik ben ook niet van de menselijke namen, maar namen als "brutus" e.d. vind ik ook niks.
Belangrijk is dat de naam kort en krachtig is. En Joey vonden wij dan wel passend. beet je stoere naam en hij is ook stoer en een versierder
Het is chihuahuaquote:Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag een keer een chiauwawa die brutus heette
Awe. Some.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken iemand van wie de hond Kees heet, sterker nog diegene post ook hier op FOK!. En o ja het is een teefje
Vrienden van ons hadden een russische dwerghamster die noemde ze "Rambo"quote:Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag een keer een chiauwawa die brutus heette
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
Vrienden van ons hadden een russische dwerghamster die noemde ze "Rambo"
Iedereen vroeg zich af waarom, tot ze der vinger in het kooitje deden
Nee jij wel?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:25 schreef Lixue het volgende:
[..]
PapillonHuilen geblazen man
Jaaa is het die hond in je avatar? Hij is soort van hond George Clooney, grijs maar nog steeds een knapperd
Idd, rat, zou me rotschamen om zoiets uit te latenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
Het is chihuahuaEn dat vind ik dan wel weer leuk, als je weet dat je zo'n rathond hebt om hem dan super groot te laten klinken
bij de schietbaan waar we zaterdag waren liep iets rond dat leek op een kruising tussen een doberman en een tekkel.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef crv het volgende:
[..]Yep das Joey. idd een soort Clooney echt alle vrouwtjes in het dorp zijn gek op hem en hij speelt af en toe "hard to get" de arrogant kwast
![]()
Het is een "Roteb"-terrier waar in ieder geval een behhorlijk deel tekkel in zit en das te merken ook
teefje - Kees -> dat verwijst vast naar Flodderquote:Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken iemand van wie de hond Kees heet, sterker nog diegene post ook hier op FOK!. En o ja het is een teefje
kwiwiwieiequote:Op maandag 12 januari 2015 10:58 schreef kwiwi het volgende:
Die van mijn heten Harry en Benquote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef Lixue het volgende:
[..]
Awh hij is leeeuk haha. Ik zie hem en mijn hond wel samenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef crv het volgende:
[..]Yep das Joey. idd een soort Clooney echt alle vrouwtjes in het dorp zijn gek op hem en hij speelt af en toe "hard to get" de arrogant kwast
![]()
Het is een "Roteb"-terrier waar in ieder geval een behhorlijk deel tekkel in zit en das te merken ook
Volgens mij wel ja. Een andere hond van haar heet ook Sjon(nie)quote:Op maandag 12 januari 2015 11:31 schreef crv het volgende:
[..]
teefje - Kees -> dat verwijst vast naar Flodder
Oh my god dat is echt geweldigquote:Op maandag 12 januari 2015 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Die van mijn heten Harry en Ben
wij vragen ons nog steeds af wat er verder bij Joey in de "mix" zit.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de schietbaan waar we zaterdag waren liep iets rond dat leek op een kruising tussen een doberman en een tekkel.
zag er niet uit
EXCUSE YOU, wij gaan misschien een kruising tussen een chi en een dwergkees nemen en die zijn super leuk hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd, rat, zou me rotschamen om zoiets uit te laten
staan in mijn fobo.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef Lixue het volgende:
[..]
Oh my god dat is echt geweldigMag ik foto zien?
das wel duidelijk danquote:Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Een andere hond van haar heet ook Sjon(nie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |