en bij de hardnekkige gevallen sturen we Koen er op afquote:
Of we laten ze in Frankrijk wonenquote:Op maandag 12 januari 2015 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
en bij de hardnekkige gevallen sturen we Koen er op af
Nee dat gaat te verquote:
Ik zou graag willen hoorquote:
boner in de tandartsstoel?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef DaMart het volgende:
Dan lig je dus in de tandartsstoel en terwijl de tandarts met haar boezem tegen je hoofd gedrukt staat, vraagt ze haar assistente of die even kan afzuigen... dan is het hebben van een dirty mind niet heel handig![]()
![]()
.
Nee, maar ik moest moeite doen om me niet te verslikken, terwijl er een tandartsboor in mijn mond zatquote:
klinkt een beetje als de bar waar ik zaterdag was, alleen daar moest dan wel wat geld tussen je lippen houdenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef DaMart het volgende:
Dan lig je dus in de tandartsstoel en terwijl de tandarts met haar boezem tegen je hoofd gedrukt staat, vraagt ze haar assistente of die even kan afzuigen... dan is het hebben van een dirty mind niet heel handig![]()
![]()
.
Is dat zo'n bar waar Toek niet naar binnen durft?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt een beetje als de bar waar ik zaterdag was, alleen daar moest dan wel wat geld tussen je lippen houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo'n bar waar Toek niet naar binnen durft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo'n bar waar Toek niet naar binnen durft?uhm, dat weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ook de eerste keer dat ik in zo'n bar was, maar ja, voor een vrijgezellenfeestje is het wel leuk
dit jaar bedoel je toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, dat weet ik niet
was ook de eerste keer dat ik in zo'n bar was, maar ja, voor een vrijgezellenfeestje is het wel leuk
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
en bij de hardnekkige gevallen sturen we Koen er op af
ja, maar geen black angus. die heb ik zelf nog nooit opquote:
fhalalaquote:
Leugens! Ik ging naar een Japans restaurant en jij was van oh kijk of ze ook black angus beef hebben :'Dquote:Op maandag 12 januari 2015 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar geen black angus. die heb ik zelf nog nooit op(behalve de black angus burger van de burger king
[..]
fhalala
dan nog herinner ik het mij nietquote:Op maandag 12 januari 2015 10:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Leugens! Ik ging naar een Japans restaurant en jij was van oh kijk of ze ook black angus beef hebben :'D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |