Mijn broer liep anders weg en ging heel hard gillen als ie een handje moest geven. Die ging tot ieders tevredenheid aan de lijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
Van die mensen die hun kind aan een soort lijn doen als ze een dagje weg gaan
http://www.buzzfeed.com/j(...)dren-on-leashes-7khw
Papegaaien vindt ik niet echt kunnen, die dieren vereisen wel heel speciale zorg en eigenlijk moet je er dan 2 nemenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Lixue het volgende:
Mijn broertje zeurt ons de oren van de kop af over een papegaaiHow about no.
Maar ditquote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn broer liep anders weg en ging heel hard gillen als ie een handje moest geven. Die ging tot ieders tevredenheid aan de lijn.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel dat t er raar uitziet, maar soms is het gewoon een prima oplossing.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef Lixue het volgende:
[..]
Maar dit
Oh kut link doet het niet, laat maar
I know, papegaai kan alleen als er 1 iemand constant thuis is vind ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
Papegaaien vindt ik niet echt kunnen, die dieren vereisen wel heel speciale zorg en eigenlijk moet je er dan 2 nemen
Nee, gewoon om het enkeltje. Kan ie ook niet tegenstribbelenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel dat t er raar uitziet, maar soms is het gewoon een prima oplossing.
Overigens: niet om de nek.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Lixue het volgende:
[..]
whut? Stom zeg!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Lixue het volgende:
[..]
I know, papegaai kan alleen als er 1 iemand constant thuis is vind ik.
Ik wil graag een schildpadje, maar mijn moeder zegt dat ik dan net zo goed een steen in een bak water kan leggen
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Lixue het volgende:
[..]
I know, papegaai kan alleen als er 1 iemand constant thuis is vind ik.
Ik wil graag een schildpadje, maar mijn moeder zegt dat ik dan net zo goed een steen in een bak water kan leggen
Dan zit je om de haverklap bij de EHBO. Is niet handig.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nee, gewoon om het enkeltje. Kan ie ook niet tegenstribbelen
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nee, gewoon om het enkeltje. Kan ie ook niet tegenstribbelen
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef Lixue het volgende:
Groot huis hebben is niet leukMoet er gewoon een half uur voor uittrekken om alles goed te stofzuigen
Maar goed, tot zo dan maar
Ja en ik heb ook gezegd dat ik zelf voor de hele zooi betaal en het later dit jaar meeneem als ik uit huis ga, en nog mag het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 12:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
whut? Stom zeg!
Had ze ook net zo goed een babypop kunnen kopen ipv jou op de wereld te zetten??
Schildpadden zijn gewoon mooi en fascinerendquote:Op maandag 12 januari 2015 12:04 schreef crv het volgende:
[..]![]()
tja de vraag is wat je met een huisdier voorhebt. knuffeltechnisch is een schildpad nou niet het meest voor de hand liggend.
Zeker als ze net hebben leren lopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef crv het volgende:
[..]als je dan te hard trekt ligt ie op zijn plaat
wel zielig
Ja moet ie maar meelopenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef crv het volgende:
[..]als je dan te hard trekt ligt ie op zijn plaat
wel zielig
Eerder uit huis gaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:06 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook gezegd dat ik zelf voor de hele zooi betaal en het later dit jaar meeneem als ik uit huis ga, en nog mag het niet
[..]
Schildpadden zijn gewoon mooi en fascinerend
je bent ervaringsdeskundige ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:08 schreef Lixue het volgende:
God mijn hond snurkt harder dan een ouwe kerel met bronchitus na een paar glaasjes jenever
Geluidsdicht hondenhok timmeren?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:08 schreef Lixue het volgende:
God mijn hond snurkt harder dan een ouwe kerel met bronchitus na een paar glaasjes jenever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |