*proestquote:Op maandag 12 januari 2015 13:44 schreef Fha het volgende:
Mijn bejaarde buurvrouw is vast ook Fok-er, die is altijd nog super laat op zolder aan het rommelen dus kan haast niet anders
das niet geestigquote:Op maandag 12 januari 2015 13:44 schreef Lixue het volgende:
[..]
Wat
Ik ben serieus eens gestalkt door een fokker, kreeg ik ineens appjes met foto's van mezelf op dat moment
en andere durpjesquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
naast vriezenveen ligt wierden...
maar tis wierden niet want die ligt naast almelo en geen 2 dorpen verderquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Was een weekendje naar Vlissingen waar hij 30 minuten fietsen vandaan woont, kwam die idioot serieus op de fiets er naar toe zonder mij ook maar iets te vertellen en een beetje het hele toeristengebied afstruinen. Krijg ik ineens allemaal appjes ''ik zie je'' ''ha wat is je broertje lelijk'' met allemaal foto's erbijquote:Op maandag 12 januari 2015 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ooit eens gelezen
Hahaha vertelquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef crv het volgende:
ik bedenk me nu dat ik ook een twents verleden heb![]()
Andere kant, Westerhaarquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat een sneu tiepquote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Lixue het volgende:
[..]
Was een weekendje naar Vlissingen waar hij 30 minuten fietsen vandaan woont, kwam die idioot serieus op de fiets er naar toe zonder mij ook maar iets te vertellen en een beetje het hele toeristengebied afstruinen. Krijg ik ineens allemaal appjes ''ik zie je'' ''ha wat is je broertje lelijk'' met allemaal foto's erbijIk zag hem nergens dus snel m'n hotel in, heeft ie nog een uur voor m'n hotel staan wachten. Zat gewoon opgesloten daar. Bah
een van mijn vorige werkgevers zaat in Oldenzaalquote:
das gewoon ziek... maar de mannen hier stalken niet hoor die worden zelf gestalktquote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Lixue het volgende:
[..]
Was een weekendje naar Vlissingen waar hij 30 minuten fietsen vandaan woont, kwam die idioot serieus op de fiets er naar toe zonder mij ook maar iets te vertellen en een beetje het hele toeristengebied afstruinen. Krijg ik ineens allemaal appjes ''ik zie je'' ''ha wat is je broertje lelijk'' met allemaal foto's erbijIk zag hem nergens dus snel m'n hotel in, heeft ie nog een uur voor m'n hotel staan wachten. Zat gewoon opgesloten daar. Bah
oh ja ?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das gewoon ziek... maar de mannen hier stalken niet hoor die worden zelf gestalkt
Hij wilde ook met de trein naar Rotterdam komen toen ik een dagje in Rotterdam was winkelen, en dan in dezelfde trein als mij gaan zitten zodat we in de wc seks konden hebben en daarna wilde ie weer uitstappen en terugquote:
das drie dorpjes verder dan Almeloquote:
en hoe was de seks?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:51 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hij wilde ook met de trein naar Rotterdam komen toen ik een dagje in Rotterdam was winkelen, en dan in dezelfde trein als mij gaan zitten zodat we in de wc seks konden hebben en daarna wilde ie weer uitstappen en terugEngerd
das creepie. die komt duidelijk wat te kort..quote:Op maandag 12 januari 2015 13:51 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hij wilde ook met de trein naar Rotterdam komen toen ik een dagje in Rotterdam was winkelen, en dan in dezelfde trein als mij gaan zitten zodat we in de wc seks konden hebben en daarna wilde ie weer uitstappen en terugEngerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
hoe is tie ?quote:
geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 12 januari 2015 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tuurlijk. Alleen ben jij onvindbaar
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Lixue het volgende:
[..]
dat vraag je niet aan een damequote:
ja schaam je GFquote:
Neee! Almelo - Vriezenveen - Westerhaarquote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das drie dorpjes verder dan Almelograpje hoor. Leuk iemand hier ook te hebben uit twente!
Waar zie je me voor aanquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:53 schreef crv het volgende:
[..]
das creepie. die komt duidelijk wat te kort..
Wanneer spreken wij af in de trein ?Ik ZAL je eens serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
nou.. ja..quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Barreltje het volgende:
fhaatje!
jah.. een beetje ziekjes dus thuis in bed
( en dan heb ik dus weer eens tijd voor jullie)
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Barreltje het volgende:
fhaatje!
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Neee! Almelo -wierden - Vriezenveen - WesterhaarHaha
[..]
Waar zie je me voor aan
[..]
Ik ZAL je eens serieus nemen
quote:
what's your point ?quote:
Beterschap! !quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Barreltje het volgende:
fhaatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |