Nopequote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Lixue het volgende:
[..]
Bo is een Rottweiler, geen idee wat voor vacht die hebben.
Wij hebben zo'n elektrische open haard die puur voor de sier is, beest gaat er gewoon dom voor liggen alsof er ook echt warmte vanaf komt
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Lixue het volgende:
[..]
Bo is een Rottweiler, geen idee wat voor vacht die hebben.
Wij hebben zo'n elektrische open haard die puur voor de sier is, beest gaat er gewoon dom voor liggen alsof er ook echt warmte vanaf komt
precies zoals je het zegtquote:
dan ben je dus nog niet klaarquote:Op maandag 12 januari 2015 12:32 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ben al klaar, bovenverdieping kan straks wel
Oh my god get out of my headquote:
mooi bedachtquote:Op maandag 12 januari 2015 12:34 schreef Lixue het volgende:
[..]
Oh my god get out of my headIk dacht hier serieus net aan
Gewoon als LiesjeLi Xue betekent ''zo mooi als sneeuw'' in het Chinees, en, ja. Aangezien zij geobsedeerd zijn met bleke huiden en zo. En ik hou van sneeuw. Vond het wel wat hebben.
Heb het niet bedacht haha, het is gewoon een Chinese vrouwennaam en ik heb eigenlijk geen idee waar ik het zag mja vond het wel leuk staan hahaquote:
Jawel want als mijn broertje thuiskomt maakt ie toch weer een puinzooi boven dus kan net zo goed wachten tot ie weer weg isquote:
of je broertje de stofzuiger gevenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:39 schreef Lixue het volgende:
[..]
Jawel want als mijn broertje thuiskomt maakt ie toch weer een puinzooi boven dus kan net zo goed wachten tot ie weer weg is
Je heet irl Liesje?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:34 schreef Lixue het volgende:
[..]
Oh my god get out of my headIk dacht hier serieus net aan
Gewoon als LiesjeLi Xue betekent ''zo mooi als sneeuw'' in het Chinees, en, ja. Aangezien zij geobsedeerd zijn met bleke huiden en zo. En ik hou van sneeuw. Vond het wel wat hebben.
Hahahahahaa nee is gewoon toeval dat het zo klinkt hahaquote:
dan is te hopen voor je dat ie nooit stofzuigtquote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Op de dag dat mijn broertje gaat stofzuigen krijg ik een lul van 42 centimeter
wat is daar mis mee ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hahahahahaa nee is gewoon toeval dat het zo klinkt hahaWas wel leuk geweest trouwens.
Ik heet Monique
wat is er mis met Monique?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hahahahahaa nee is gewoon toeval dat het zo klinkt hahaWas wel leuk geweest trouwens.
Ik heet Monique
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Lixue het volgende:
[..]
Op de dag dat mijn broertje gaat stofzuigen krijg ik een lul van 42 centimeter
Ja, of welquote:Op maandag 12 januari 2015 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
dan is te hopen voor je dat ie nooit stofzuigt
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ?
ik vindt Monique best een mooie naam
In het Nederlands is het of een tokkienaam of een ouwe wijvennaam, en in het Engels wordt het standaard geassocieerd met een zwarte dikke ghetto vrouwquote:
je wilt man worden?quote:
ow wel, bij mij niet, bij mij is geen van de drie als associatie bekendquote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef Lixue het volgende:
[..]
[..]
In het Nederlands is het of een tokkienaam of een ouwe wijvennaam, en in het Engels wordt het standaard geassocieerd met een zwarte dikke ghetto vrouw. Niks mis mee, maar ik ben alle 3 niet.
Ik ken een monique van 1m90, geen Tokkie en niet zwartquote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef Lixue het volgende:
[..]
[..]
In het Nederlands is het of een tokkienaam of een ouwe wijvennaam, en in het Engels wordt het standaard geassocieerd met een zwarte dikke ghetto vrouw. Niks mis mee, maar ik ben alle 3 niet.
ik ookquote:Op maandag 12 januari 2015 12:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken een monique van 1m90, geen Tokkie en niet zwart
toch wel ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:48 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nee niet op die manier
Al is 42 wel een beetje te gortig
Ik ben wel benieuwd wat het grootste is waar ik het op zou kunnen doen zeg maarquote:
dan zie je meer dan ikquote:Op maandag 12 januari 2015 12:49 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik ben 1.76 en biIk zie een soort patroon
wat? Mannen? wat nou??quote:Op maandag 12 januari 2015 12:31 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Oh wacht, laat maarMannen.
zal ook van de doorsnede afhangenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:50 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat het grootste is waar ik het op zou kunnen doen zeg maar20 ging nog prima, na een poosje dan
die ik ken verdacht ik er ook van, maar ze heeft een vriend nuquote:
Echt waar hebben jullie niets beters te doen dan mij lastigvallen? Ik had daar nooit moeten komen gisterquote:
Klopt. Dat was niet zo slimquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Lixue het volgende:
[..]
Echt waar hebben jullie niets beters te doen dan mij lastigvallen? Ik had daar nooit moeten komen gister
Je hebt nog nooit een woord met me uitgewisseld, gelijk vooroordelen op basis van verhalen van anderenquote:
maak anders een TR dat die clown je trolltquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Lixue het volgende:
[..]
Echt waar hebben jullie niets beters te doen dan mij lastigvallen? Ik had daar nooit moeten komen gister
Ja maar hij doet niks TR waardigs of zoquote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
maak anders een TR dat die clown je trollt
stalken ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ja maar hij doet niks TR waardigs of zo
Ariana was vorig jaar nog leuk maar nu heb ik die overrated papsmoel van haar wel 'n keer gezienquote:
Papsmoel?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:56 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ariana was vorig jaar nog leuk maar nu heb ik die overrated papsmoel van haar wel 'n keer gezien
Natuurlijkquote:
quote:
Doe eens lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |